Mitä ajattelet jos nuorella naisella on helteellä päällä musta huppari ja takki?
Kommentit (62)
Mun syyt olleet ylipaino ja auringolta suojautuminen.
Monesko tällainen nerokas kysely jo kierrossa?
Mielenterveys ongelmia, kun housut puuttuu.
Näitä näkee ihan älyttömän paljon. Itse asiassa taitaa olla joku gootteilu taas muotia, kun nuoret kulkevat ankean näköisissä muodottomissa mustissa rääsyissä. Henkilökohtaisesti en diggaa.
Tulisiko tännekin samat saa, laki ja viilentää.
Vierailija kirjoitti:
No oisko vaikka punainen huppari sitten parempi. Kumpi tässä nyt siis on ongelma, musta väri vai pitkähihaiseen pukeutuminen helteellä.
Varmaan se että muoti on niin typerää, että kesähelteillä pitää laahustaa niissä mustissa säkeissä, vaikka läkähtyisi. Mut auta armias jos talvella pitäis olla housut, jotka yltää peittämään paljaat nilkat 🤣
Että sillä on syömishäiriö, ruumiinkuvan häiriö tai viillellyt käsivarret.
Joko uhriutumisketju on rakennettu valmiiksi?
Jos se on läski niin mt-ongelmia, jos taas laiha niin kovien huumeiden käyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs ap olet siitä mieltä, että näin eilen helteellä bussissa (jossa oli vielä kuumempi kuin ulkona) yhden naisen, jolla oli musta takki ja villainen kaulahuivi kiedottu tiukasti kaulan ympärille :D
Enkä yleensä kyttää ketään mutta tämä nainen erottui muusta porukasta aika räikeästi. Vähän hieraisin silmiäni että eikö hän läkähdy sinne 40-asteiseen bussiin, kun muilla hiki virtaa.
pukeudun noin koska huono itsetunto :-( Olen myös äärimmäisen laiha ja häpeän käsiäni
Ap. ei peukuta eikä reagoinut edes itsensä haukkumiseen. hmm...
Vierailija kirjoitti:
Ap. ei peukuta eikä reagoinut edes itsensä haukkumiseen. hmm...
Vielä ehtii herätä, niin tulisi rahtusen uskottavuutta tämän tarkoitushakuisuuden keskelle.
Vierailija kirjoitti:
pukeudun noin koska huono itsetunto :-( Olen myös äärimmäisen laiha ja häpeän käsiäni
Mä olen hoikka, mutta mulla on läskit käsivarret. Ja kalpea iho ja iho-ongelmia. Ei oo vielä tullut kukaan haukkumaan päin naamaa. Ole sinäkin vaan oma itsesi ja pukeudu miten haluat! Äläkä sen perusteella että häpeät itseäsi.
Anorektikko, muodikkaasti ahdistunut.
Käytännössä minuutin sisällä alusta tykitetty taas samaa settiä ilmeisesti valmiista paletista.
Että kaikki ei varmaan ole hyvin.
Siihen se sitten jää
Palelee varmaan kovasti, kun on noin pukeutunut. Ehkä jopa pahasti sairaana.