Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten puhua puolisolle seksielämän hiipumisesta

Vierailija
17.05.2024 |

Niin. Näitä vastaavia varmaan täällä ihmetelty ennenkin, mutta kysellään nyt kuitenkin. 

miten ottaa puheeksi seksielämän hiipuminen suhteessa? Varsinkin jos asiasta on jo useaan kertaan hienovaraisesti vihjaissut. Varsinkin jos on selkeä olo siitä että puoliso ei enää halua vaan mielummin hoitaa seksuaaliset tarpeensa muuten?

parisuhteemme ja elämämme on muuten hyvää, enkä haluaisi jankata asiasta tai suututtaa toista, mutta itseä alkaa tilanne todella pahasti tympimään?

miten siis keskustella asiasta asiallisesti ilman että luo toiselle paineita, aiheuttaa suuttumusta tai pahentaa tilannetta entisestään? Itsellä on keinot loppu, ja pelkään että alan heiluttelemaan ero-korttia tai muuten vaan pahentamaan tilannetta entisestään. Neuvoja siis kaipailisin, ja mielellään asiallisia sellaisia varsinkin ihmisiltä jotka ovat painineet saman tilanteen kanssa ja saaneet siihen parannusta keskustelujen myötä. 

sivukommenttina tähän omasta kokemuksestani, että on muuten jännä miten naiset haluavat että asioista puhutaan mutta sitten kun puhuminen käsittelee asiaa joissa heillä on valttikortit tietyllä tapaa eikä aihe miellytä, sivuutetaan keskustelu milloin milläkin verukkeella.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi . .

kun )

Fakta: ' Soon sultakuule O - h - i .. jo ..mummo'.

-

Ota se vaa ..niin.

42/48 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi . .

kun )

Fakta: ' Soon sultakuule O - h - i .. jo ..mummo'.

-

Ota se vaa ..niin.

Pikemmin ne himot papparaisella hyytyy ja se on fakta .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että annat 50 euroa panosta ja vähennät summasta 5 euroa joka kieltäytymisestä. Eiköhän ala muijaa kiinnostaa. Kohta teillä on kukoistava seksielämä ja win-win.

Vierailija
44/48 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä vuoskaudet naiset kertoneet,  miten mies ei esim nuole tai sormeta tai mitään muutakaan mitä naiset haluaa, vaan jyystävät ja jyystävät ja aina ja vain silloin kun he itse haluavat, Etkö ole lukenut näitä kirjoituksia , joita on pilvin pimein!

Entäs kun se on se nainen joka haluaisi samaa jyystöä aina vaan vuosikausien ajan? Lämmittelyksi kelpaa suuseksin vastaanottaminen juuri sen verran että se jyystö toimii ja tuottaa sen tyydytyksen mitä hän haluaa, mutta muuten ei ole mitään mielenkiintoa mihinkään muunlaiseen seksinautintoon, eikä sellaisen tutkimiseen tai opetteluun.

Emm, ootko sä se tyyppi joka seurustelee nykyään mun eksän kanssa? Otan osaa. 

Vierailija
45/48 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä vuoskaudet naiset kertoneet,  miten mies ei esim nuole tai sormeta tai mitään muutakaan mitä naiset haluaa, vaan jyystävät ja jyystävät ja aina ja vain silloin kun he itse haluavat, Etkö ole lukenut näitä kirjoituksia , joita on pilvin pimein!

Entäs kun se on se nainen joka haluaisi samaa jyystöä aina vaan vuosikausien ajan? Lämmittelyksi kelpaa suuseksin vastaanottaminen juuri sen verran että se jyystö toimii ja tuottaa sen tyydytyksen mitä hän haluaa, mutta muuten ei ole mitään mielenkiintoa mihinkään muunlaiseen seksinautintoon, eikä sellaisen tutkimiseen tai opetteluun.

Tuskin olen, sillä hänellä ei ole eksää eikä sen puoleen minullakaan. Ja siinä muutama viesti alempana vastasinkin, että kyllä tätä elämää kestää, kun kuitenkin 30 vuotta säännöllistä seksiä on takana, ei ole kuivia kausia ollut. Jos jyystö on se hänen juttunsa niin olkoon sitten niin, parempi näin kuin ilman seksiä. Juuri tässä ilmoitti että taas olisi seksi mielessä, vaikka onkin ollut muuten vähän stressaavaa aikaa viime päivinä.

Kaikkea ei voi aina saada, mutta panoja ainakin saan.

M54

Vierailija
46/48 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin olen, sillä hänellä ei ole eksää eikä sen puoleen minullakaan. Ja siinä muutama viesti alempana vastasinkin, että kyllä tätä elämää kestää, kun kuitenkin 30 vuotta säännöllistä seksiä on takana, ei ole kuivia kausia ollut. Jos jyystö on se hänen juttunsa niin olkoon sitten niin, parempi näin kuin ilman seksiä. Juuri tässä ilmoitti että taas olisi seksi mielessä, vaikka onkin ollut muuten vähän stressaavaa aikaa viime päivinä.

Kaikkea ei voi aina saada, mutta panoja ainakin saan.

Käännä joskus lahna ympäri, läiski avokämmenellä perse punaiseksi ja ota hänet rajusti takaapäin. 

M53

Vierailija
47/48 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käännä joskus lahna ympäri, läiski avokämmenellä perse punaiseksi ja ota hänet rajusti takaapäin.

Öh, kiitti vinkistä, mutta mulle sopii paremmin nuolla hänet ensin orgasmiin, ja sitten painaa sitä jyystöä kun hän on märkänä valmis sitä vastaanottamaan. Tuossa sun vaihtoehdossa saattaisi itsellä lerpahtaa kun ei oikein ole mun juttuni.

Vierailija
48/48 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukemattomia kertoja olen yrittänyt vaimolta kysellä mistä hän sängyssä pitäisi. Jopa tekstiviestikeskustelussa kun se naamatusten puhuminen tästä aiheesta tuntuu olevan niin ylivoimaista. Vastauksena aina: "Ei mitään erityistä" Selvä...

Meniköhän tekstiviestisi vahingossa minun vaimolle? "Aloitetaan vaan nyt".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan