Mulle on tehty rintaleikkaus ja menen nyt korjausleikkaukseen, poikaystävä ei tue
Mulle on tehty rintojen pienennys/kohotus noin 10v sitten, mutta lopputulos ei ollut ihan mieleinen.
Nyt oon menossa korjausleikkaukseen tai siis konsultaatioon mahdollisesta korjausleikkauksesta, mutta poikaystävä kieltää mua menemästä.
En nyt halua sanoa tässä mikä mun rinnoissa on vikana ja mitä pitää korjata, mutta haluan tehdä sen itseni vuoksi, enkä kenenkään miehen vuoksi. Poikaystävän mielestä mun rinnat ok ja hän on mun leikkausta vastaan. Haluaisin kuitenkin henkistä tukea :( oon hävennyt rintojani 10v ja jos vaan leikkaus on mahdollinen, menen siihen.
Kommentit (16)
Voi harmi jos ei tukea tule poikakaverilta,kun leikkaus ei ole koskaan helppo juttu,mutta sinä teet niinkuin itse parhaaksi itsellesi näet,tsemppiä ja halaus ja pikaista paranemista.
Vierailija kirjoitti:
Voi harmi jos ei tukea tule poikakaverilta,kun leikkaus ei ole koskaan helppo juttu,mutta sinä teet niinkuin itse parhaaksi itsellesi näet,tsemppiä ja halaus ja pikaista paranemista.
Kiitos <3
Nos jos olet kumminkin menossa leikkaukseen niin mitä väliä sillä on mitä mieltä pokkiksesi on asiasta? Vaikka sanot että teet sen itsesi vuoksi niin taidat kumminkin haluta hyväksyntää muilta.
Ne on sinun tissit eikä sen poikakaverin, joten olkoon hiljaa!
Vierailija kirjoitti:
Nos jos olet kumminkin menossa leikkaukseen niin mitä väliä sillä on mitä mieltä pokkiksesi on asiasta? Vaikka sanot että teet sen itsesi vuoksi niin taidat kumminkin haluta hyväksyntää muilta.
En tarvitsekaan poikaystävältä lupaa, mutta tukea haluaisin. Siis henkistä tukea enkä vittuilua. En tiedä miksi tein ketjun :( oli vain paha mieli
Voi sinua.. Onpas sinulla kurja kumppani. Tsemppiä leikkaukseen!
Toivottavasti et verovaroin saa objektiivisesti tarpeettomia leikkauksia.
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua.. Onpas sinulla kurja kumppani. Tsemppiä leikkaukseen!
Kiitos.
Ap, toivottavasti "poikaystäväsi" / miesystäväsi ymmärtää lähteä lätkimään ja löytää pian naisen, joka ei ole pienentänyt rintojaan.
Mikä vika on sellaisen naisen korvien välissä, joka haluaa pienentää rintansa? Tämän täytyy olla jokin naisten eriskummallinen miesvihahomma, niin että nainen haluaa pilata itsensä, tehdä itsestään epäseksikkään jotta miehellä ei ainakaan olisi hauskaa.
Kuinka monesta miehestä olette kuulleet tai lukeneet, joka on halunnut peniksen pienennysleikkaukseen?
Vain femiyhteiskunnassa kasvanut ja aikuistunut nainen voi olla noin hullu.
Sinulla Ap oli vielä noin 10 vuotta sitten ihanat daisarit, mutta sitten päätit itse, ihan omasta tahdostasi, pilata ne. Ja nyt haluat pilata niitä vielä lisää, jos "poikaystäväsi" onkin niihin tänä aikana jotenkin tyytynyt tai alistunut.
Mitä turhia niitä enää stailaat tai "korjautat": anna mennä vaan loputkin pois kun olet aloittanut.
Niinhän te palstan naiset aina sanotte kaikille miehillekin joilta hiukset ohenevat (minulla ei ole tuota vaivaa vaan hiukseni ovat paksut, joten en asian henkilökohtaisuuden vuoksi tuota maininnut enkä siitä "pillitä").
Poistata seuraavaksi kaikki hampaasikin niin tulet yhä tavoitellummaksi ja sievemmäksi naiseksi.
Toivottavasti "poikaystäväsi" löytää pian naisen, jolla on alkuperäiset, ihanan jättikokoiset daisarit: Sinusta ei saa aikaiseksi enää mitään. Olet pilalla jo sen ensimmäisen leikkauksesi vuoksi.
Mies joka rakastaa isodaisarisia naisia
Vierailija kirjoitti:
Ap, toivottavasti "poikaystäväsi" / miesystäväsi ymmärtää lähteä lätkimään ja löytää pian naisen, joka ei ole pienentänyt rintojaan.
Mikä vika on sellaisen naisen korvien välissä, joka haluaa pienentää rintansa? Tämän täytyy olla jokin naisten eriskummallinen miesvihahomma, niin että nainen haluaa pilata itsensä, tehdä itsestään epäseksikkään jotta miehellä ei ainakaan olisi hauskaa.
Kuinka monesta miehestä olette kuulleet tai lukeneet, joka on halunnut peniksen pienennysleikkaukseen?
Sinulla Ap oli vielä noin 10 vuotta sitten ihanat daisarit, mutta sitten päätit itse, ihan omasta tahdostasi, pilata ne. Ja nyt haluat pilata niitä vielä lisää, jos "poikaystäväsi" onkin niihin tänä aikana jotenkin tyytynyt tai alistunut.
Mit
Johan on harvinaisen tärähtänyttä tekstiä!
Tämä ei taida olla ainoa asia, josta "poikaystävä" kettuilee sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla Ap oli vielä noin 10 vuotta sitten ihanat daisarit, mutta sitten päätit itse, ihan omasta tahdostasi, pilata ne. Ja nyt haluat pilata niitä vielä lisää, jos "poikaystäväsi" onkin niihin tänä aikana jotenkin ty
Äskettäin näin TV:stä ohjelman, jossa ulkomailla mies kertoi, että hänellä on liian iso. Normaali
yhdessäolo naisen kanssa oli mahdotonta hänelle. Tämä mies oikeasti toivoi pienempää. Jotkut
lääkärit tekevät sellaisia leikkauksia, mutta se on harvinaista. Siinä on pieni riski, että jotain
menee pieleen. Ohjelmassa esiintynyt mies epäröi eikä selvinnyt meneekö hän leikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei taida olla ainoa asia, josta "poikaystävä" kettuilee sinulle.
Voitko mahdollisesti löytää mukavamman ystävän tulevaisuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Mit
Toivottavasti olet vain trolli etkä oikeasti ole noin typerä.
Jos nainen haluaa pienennyttää rintojaan, niin se asia ei kuulu yhdellekään miehelle. Yhdenkään miehen kun ei tarvitse kantaa niitä liian isoja ja raskaita rintoja. Isot rinnat leikataan pienemmiksi terveyssyistä. Isot rinnat aiheuttaa oikeasti ongelmia. Yhdenkään naisen ei tarvitse miesten mieliksi kärsiä rintojen aiheuttamista kivuista. Jos mies ei tällaista asiaa käsitä, niin kyse ei ole miehestä vaan lapsellisesta pojasta joka kuvittelee voivansa määrätä mitä naisen saa tehdä omalle vartalolleen.
T: Isorintainen nainen joka haluaa rintojen pienennysleikkaukseen
:(