Suomessa on noin 50 000 miestä enemmän kuin naisia ikäluokassa 20-40. Mitä näiden "ylijäämämiesten" tulisi tehdä?
Tilastokeskuksen sivuilta voi jokainen käydä tarkistamassa tämän faktan.
50 000:lle miehelle on siis matemaattisesti mahdotonta päästä parisuhteeseen...Tämä on aikamoinen katastrofi, ja sen takia naisista onkin suomessa niin kova kysyntä.
Mitä tälle asialle pitäisi tehdä? Tai mitä noiden ylijäämämiesten tulisi tehdä?
Kommentit (331)
Aika moni "ylijäämämies" on aikuisvuodet 22 v - 38 v naimisissa olevan naisen toinen mies ja sitten he pariutuvat eronneen naisen kanssa, jolla on liuta lapsia.
Ne on persuja. Niitä kukaan normaali nainen huoli. Tehköön junan keskenään.
Ylijäämämisten pitäisi lopettaa pleikarilla pelaaminen ja lähteä työelämään tutustumaan muihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia voi panna, muttei kannata ajautua suhteeseen.
Voi kulta, tässä ajatuksemme kohtaavat todella. Miehiä voi joskus panna, mutta pitää varoa, että ne eivät ala roikkua perässä.
Toivotaan, että tämä on yhä yleistyvä suunta! -eri
Sössönsöö nyt taas. Te hylkymiehet tiedätte itse parhaiten, että roikutte vuokramurjuissanne mätänemässä.
Vierailija kirjoitti:
Sössönsöö nyt taas. Te hylkymiehet tiedätte itse parhaiten, että roikutte vuokramurjuissanne mätänemässä.
Entäs jos lähtee ulos vuokramurjusta? Nouseeko todennäköisyys paljonkin löytää naisia?
Vierailija kirjoitti:
Jännä ettei mulla ole koskaan ollut "kova kysyntä" siltikään. Kukaan mies ei ole koskaan lähestynyt. Eli ilmeisesti miehet pärjää vallan mainiosti ilmankin naista, eikä mitään pidä tehdä koska mitään ongelmaakaan ei ole.
Se on sinun kokemuksesi. Ei kannata projisoida.
Niin paljon on alkoholisoituneita ja syrjäytyneitä miehiä, ettei kannata tuollaista lukua pelästyä. Jos syrjäytyneitä Suomessa on noin 70 000 ja niistä suurin osa on miehiä, niin ei ihan normaali miesten tarvitse pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei tarvitse tehdä yhtään mitään. Elämä soljuu mallikkaasti ilman naistakin M39
Tämä! Mikä vtun ylijäämämies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä ettei mulla ole koskaan ollut "kova kysyntä" siltikään. Kukaan mies ei ole koskaan lähestynyt. Eli ilmeisesti miehet pärjää vallan mainiosti ilmankin naista, eikä mitään pidä tehdä koska mitään ongelmaakaan ei ole.
Oletko itse muistanut lähestyä?
Kyllä olen. Mutta pointtini olikin siinä, että mulla olis pitänyt olla kova kysyntä. Ei ollut. Itse piti aloitteet hoitaa.
Miesten määrä ei varmasti korreloi lähestyjien määrään. Suurin osa suomalaisista miehistä ei ikinä lähestyisi vierasta naista selvin päin missään. Ja miksi pitäisikään.
Niin, eli mitään ongelmaa ei ole, kuten sanoin jo.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on jo sisäsiittoinen ja kansantautien runtelema. He voivat käydä Ruotsissa tai Virossa etsimässä vaimoa.
Tiedät kai, että vieraan veren tuonti lisää vieraita kansantauteja geeniperimään. Semmoisia, mitä ei edes osata välttämättä hoitaa. Ja nuo ylimääräukot tulevat muualta tänne pizzaa vääntämään.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että palstalaiset eivät tosissaan halua etsiä ratkaisuja, vaan pelkästään valittaa ja esitellä ennakkoluulojaan.
Tässä on nyt ihan kysymysmerkki sen kohdalla, että mikä on varsinainen ongelma, tai onko mitään ongelmaa edes olemassa. Miksi pitäisi korjata jotain, mikä ei ole rikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos lähtee ulos vuokramurjusta? Nouseeko todennäköisyys paljonkin löytää naisia?
Ei kun on vuosikaudet, syönny, makkonnu, paskonnu, ja pelannu pleikkaria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle ei tarvitse tehdä yhtään mitään. Elämä soljuu mallikkaasti ilman naistakin M39
Tämä! Mikä vtun ylijäämämies?
Ylijäämämies on ap:n käyttämä termi. Arvaan, että ap on itse ulimies.
Nämä ylijäämämiehet tulisi päästää jälkiliukkaille xDD
Jos ovat tyytyväisiä sinkkuna, niin mikäs siinä. Hyvä juttu. Jos haluavat parisuhteen, niin sitten on laajenettava treffailua maan rajojen ulkopuolelle. Myös robotiikka auttaa. Joka vuosi kehitetään enemmän ja aina vaan aidomman oloisia ja parempia naisten klooneja. Ne ovat vielä todella kalliita, mutta niihin saa jopa 20 vuoden takuun. Tämä voisi olla myös yksi vaihtoehto.
Näistähän voisi kouluttaa uusia hoitajia 😂😂😂
Turva paik an ja olesk elulu van voi peruuttaa, ja lähettää takaisin kotimaahansa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan on miljoona kertaa jo sanottu, mutta pitää lähteä käymään thaimaassa tai filippiineillä.
Vietnam on myös hyvä
Siellähän ne ovatkin, Itä-Suomen ja Varsinais-Suomen muuttotappiokunnissa. Syntymäkotiensa peräkamareissa.