Nyt joku veti pohjat:"GLUTEIINOTON".
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Mut käykö toi diaspeedestä sairastavalle?
Entä vekaaneille?
Samaa nauroin. Ja kaiken lisäksihän siinä kirjoituksessa, johon tuo toope vastasi, se oli hänelle malliksi kirjoitettu oikein. Mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Jos käy röngtenissä ensin.
Siitä tulee kuitenkin infulenssa, en uskalla kokeilla.
Nää kirotusviheiden arvostelut mun mielestä on palstan pohjasakkaa.
Voiko kelilaatikko syödä hanpurilaisia? Onko siinä glutetiinia?
Vierailija kirjoitti:
Entäs laktoisiton?
Ei, vaan vähälaktoositon!!
Minkälaisen singnaalin tämäkin antaa?
Lukivaikeus eli dysleksia voi näkyä lukemisessa tai kirjoittamisessa tai molemmissa. Se sisältää suuren määrän erilaisia ja eriasteisia vaikeuksia täydellisestä lukutaidottomuudesta hitaaseen tai virheelliseen lukemiseen. Lukivaikeus on usein perinnöllistä, ja sitä esiintyy 510 prosentilla väestöstä. Erilaisia oppimisvaikeuksia on 1020 %:lla väestöstä. Dyskalkulia eli matemaattinen oppimisvaikeus on 37 %:lla väestöstä.
Sivistynyt ihminen ilman muuta naureskelee toisille. Oliko se sama keskustelu jossa miniä oli sitä mieltä ettei siivoohana työuransa tehneellä anopilla ole mitään syytä puhua mitään mistään.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole. Tää on päivän paras keskustelu. Saa nauraa vedet silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Sivistynyt ihminen ilman muuta naureskelee toisille. Oliko se sama keskustelu jossa miniä oli sitä mieltä ettei siivoohana työuransa tehneellä anopilla ole mitään syytä puhua mitään mistään.
Ei vaan siinä miniä sanoi, että siivooja-anopin ei kyllä kannattaisi arvostella muiden töitä.
Vierailija kirjoitti:
Lukivaikeus eli dysleksia voi näkyä lukemisessa tai kirjoittamisessa tai molemmissa. Se sisältää suuren määrän erilaisia ja eriasteisia vaikeuksia täydellisestä lukutaidottomuudesta hitaaseen tai virheelliseen lukemiseen. Lukivaikeus on usein perinnöllistä, ja sitä esiintyy 510 prosentilla väestöstä. Erilaisia oppimisvaikeuksia on 1020 %:lla väestöstä. Dyskalkulia eli matemaattinen oppimisvaikeus on 37 %:lla väestöstä.
Eikö toimi väliviivat?
Vierailija kirjoitti:
niin minustakin. Joskus vielä autocorrect tekee omiaan.
Palstan outous, kopsasin tuon dyslexia sivuilta ja siellä oli väliviivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan siinä miniä sanoi, että siivooja-anopin ei kyllä kannattaisi arvostella muiden töitä.
Luulen, sanoisi tuon ihmisen anoppi mitä tahansa miniä tänne heti kirjoittaisi miten alempiarvoinen sillä lailla sanoi.
Perhaps one of the most famous figures known to have dyslexia is Albert Einstein, a theoretical physicist who won the Nobel Prize in Physics in 1921 and has become synonymous with intelligence and wit.
Hyvässä seurassa ollaa kaikki palstan dyslektikot!