Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikomishoito lapselle yksityisellä kun julkisen kriteerit ei täyty.

Vierailija
25.06.2026 |

Siinäpä tuo. Onko kokemuksia teini-ikäisen hampaiden oikomisesta esim. Invisaling-kalvoilla? Uskomatonta että yläkulmahammas voi törröttää niin sivulle että hankaa suun sisäpintaa välillä mutta silti ei julkisella tehdä mitään. 

 

Onko tulokset olleet pysyviä noilla kalvoilla?

Voit toki kertoa vaikka aikuisena ois tehty tää oikominen. Entä hinta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkeesti sanottuna hinta on 5000-10000, ja tulos kestää yhtä kauan ku julkisella puolen tehdyssä hoidossa.

Vierailija
2/4 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta ettei pääse julkiselle noilla oireilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö pääsi oikomishoitoon ja hampaita oiottiin. Tytär oli tosi tarkka ja helppo tapaus, mutta aikoja oli vaikea saada kun odotimme jonkun hampaan puhkeamista tmv. Tyttärelle oli annettu ojeeksi pitää yökiskoa sillä aikaa, jota hän pitikin ohjeiden mukaan. Kun vihdoin saimme ajan, oikoja väitti että kiskoa ei oltu pietty, mikä siis ei ollut totta! Hän potkaisi tytön pois listalta ja sanoi että loppu on vain kosmeettista, purenta on kunnossa. Ylähampaat olivat päällekkäin. Menimme yksityiselle ja hoidimme hampaat loppuun juuri invasiling kuorilla.

Olisin hyväksynyt jos olisi sanottu että ei ole resursseja jatkaa enää kun suurin haitta eli purenta on korjattu, mutta vittuunnuin siitä että yrittivät syyllistää lasta hoidon laiminlyönnistä, mikä ei pitänyt paikkaansa vaan hampaiden liikkuminen takaisin on nuorilla tavallista, erityisesti jos ei tilannetta seurata ja tarvittaessa korjata. Se ei ole nuoren vika.

Olen sittemmin kertonut tätä kaikille, kuinka täällä oikomishoito toimii, eli ei toimi.

Vierailija
4/4 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tyttö pääsi oikomishoitoon ja hampaita oiottiin. Tytär oli tosi tarkka ja helppo tapaus, mutta aikoja oli vaikea saada kun odotimme jonkun hampaan puhkeamista tmv. Tyttärelle oli annettu ojeeksi pitää yökiskoa sillä aikaa, jota hän pitikin ohjeiden mukaan. Kun vihdoin saimme ajan, oikoja väitti että kiskoa ei oltu pietty, mikä siis ei ollut totta! Hän potkaisi tytön pois listalta ja sanoi että loppu on vain kosmeettista, purenta on kunnossa. Ylähampaat olivat päällekkäin. Menimme yksityiselle ja hoidimme hampaat loppuun juuri invasiling kuorilla.

Olisin hyväksynyt jos olisi sanottu että ei ole resursseja jatkaa enää kun suurin haitta eli purenta on korjattu, mutta vittuunnuin siitä että yrittivät syyllistää lasta hoidon laiminlyönnistä, mikä ei pitänyt paikkaansa vaan hampaiden liikkuminen takaisin on nuorilla tavallista, erityisesti jos ei tilannetta seurata ja tarvittaessa korjata. Se ei ole nuoren vika.

Olen sittemmin kertonut tätä kaikille, kuinka täällä oikomishoito toimii, eli ei toimi.

Onko tuo saatu tulos kestänyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi