Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa on noin 50 000 miestä enemmän kuin naisia ikäluokassa 20-40. Mitä näiden "ylijäämämiesten" tulisi tehdä?

Vierailija
17.05.2024 |

Tilastokeskuksen sivuilta voi jokainen käydä tarkistamassa tämän faktan.

50 000:lle miehelle on siis matemaattisesti mahdotonta päästä parisuhteeseen...Tämä on aikamoinen katastrofi, ja sen takia naisista onkin suomessa niin kova kysyntä.

Mitä tälle asialle pitäisi tehdä? Tai mitä noiden ylijäämämiesten tulisi tehdä?

Kommentit (331)

Vierailija
261/331 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei parisuhde ole mikään ihmisoikeus eikä myöskään hyvän elämän edellytys. Ilman kumppaniakin pärjää nykymaailmassa oikein mainiosti.

"Ylijäämämiehet" siis opiskelkoot, tehkööt töitä, harrastakoot ja toimikoot normaaleina yhteiskunnan jäseninä.

Miksi teitä sitten pitäisi suojella sodassa? Ei naista, ei armeijaa.

Sinua sinne tuskin huolittaisi muutenkaan.

Vierailija
262/331 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei parisuhde ole mikään ihmisoikeus eikä myöskään hyvän elämän edellytys. Ilman kumppaniakin pärjää nykymaailmassa oikein mainiosti.

"Ylijäämämiehet" siis opiskelkoot, tehkööt töitä, harrastakoot ja toimikoot normaaleina yhteiskunnan jäseninä.

Tässä  sun vastauksessa nyt ei ollut mitään järkeä :D t:eri 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/331 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitetty "ongelma" johtuu siitä, että huonot miehet eivät (tietenkään) kelpaa naisille. Tämä on oikein hyvä asia.

Sitten kun mies on ns. hyvä ja se kelpaisi, naisella ei olekaan sille enää mitään tarjottavaa. Hyvän miehen näkökannasta nainen on siis kelvoton.

Oletteko naiset ajatelleet kehittää itseänne?

Jaa, no minulla on ainakin elämässäni sen verran sisältöä ja  puuhaa, etten tarvitse siihen miehestä lisämerkityksiä. Kehitän itseäni ihan itseni kehittämisen ilosta kyllä. Mutta mitens miehet, onko tullut ketjusta hyviä ideoita? Tehän sitä merkityksen puutetta itkustitte.

Ei tyttönen, ei itketty. Tämä ketju on luultavasti jopa sinun tekemä.

Vulvanpalvonnan ajat ovat ohi, te mällírännít vain pidätte siitä viimeiseen asti kiinni.

Jaahas, sinulla kela lähtee pyörimään jo näin aikaisin aamulla. Kova ns. työrupeama taas edessä? On pakko painaa pitkää päivää klo 23 asti?

Vierailija
264/331 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tämä on? Ei naisia tarvitse suojella sodassa tai edes kaupungilla. Antaa pärjätä ihan miten haluaa.

Itse kävelisin ohi jos näkisin kuinka naista joukkorai skataan. Ei ole minun ongelmani.

Mee vaan takas mamman tissille vielä 🍼.

Vierailija
265/331 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä juttu tämä on? Ei naisia tarvitse suojella sodassa tai edes kaupungilla. Antaa pärjätä ihan miten haluaa.

Itse kävelisin ohi jos näkisin kuinka naista joukkorai skataan. Ei ole minun ongelmani.

Onhan siinä se riski että jos menee puuttumaan niin voi  joutua itse joukkoraiskatuksi tai lievemmin ilmaistuna joukko yllätys seksin uhriksi.

Vierailija
266/331 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa niin kauan kun seksin ostoa ei kriminalisoida. 

Vierailija
267/331 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan siinä se riski että jos menee puuttumaan niin voi  joutua itse joukkoraiskatuksi tai lievemmin ilmaistuna joukko yllätys seksin uhriksi.

No aika typerä pitää olla, että tuntee mitään empatiaa naisia kohtaan.

Vierailija
268/331 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti täällä joku demoaa, ettei kaikkien miesten kanssa parisuhde tosiaankaan ole järkevää. 

Vierailija
269/331 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on jo sisäsiittoinen ja kansantautien runtelema. He voivat käydä Ruotsissa tai Virossa etsimässä vaimoa.

Suomi on kaikkea muuta kuin sisäsiittoinen. Et ymmärrä aiheesta mitään. 

Oletko koskaan kuullut Sallan taudista?

Suomalainen geeniperimähän siitä paranee kun tuodaan väkeä alueilta missä siskonserkunhässintä on maan tapa.  

Vierailija
270/331 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai joukkorais*kattavaksi. Jos itse kävelisin ohi ja näkisin, miten palstapelleä joukkorai*skataan, en puutuuisi tilanteeseen, miksi puuttuisin??????  Tämä siis palstapellen oma filosofia:D

Jos näät, että jotakin ta*petaan kadulla, en puutu, ei ole minun ongelma, tuumii palstapelle.  Todellinen isänmaatoivo. No, eipä palstapellestä mihinkään olisikaan tosipaikan tullen. Karkuunhan se takuulla luikkisi. 

Vierailija
271/331 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelit heidän olevan heteroita, ap? 

Vierailija
272/331 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäl*lirännimies on herännyt. Eikä raukka vieläkään tajua, että itse on se mäll*iränni. Mä*llipussit roikkuu jalkojensa välissä ja se pieni prinssinakki joka niiden välistä pilkistää, on itse ränni. 

Vierailija
273/331 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vauvallahan nää ylijäämämiehet tuntuu viettävän parasta elämää naisia haukkumalla :D No elämänura sekin. 

Ulkona kaunis kesäaamu, mutta joidenkin elämä valuu hukkaan vauvalla naisia haukkuen. No omapa on valintansa. Meitsi poistuu nyt perheen pariin ulos nauttimaan oikeasta elämästä ja viettämään parasta laatuaikaa rakkaitten ja kauniin kesäpäivän myötä. Ihanaa viikonloppua kaikille ja mäl*lirännimiehelle hyviä runkkuja. Kyllä se mäti sieltä rännistä lentää, kun aikasi tumputat. 

Vierailija
274/331 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi on jo sisäsiittoinen ja kansantautien runtelema. He voivat käydä Ruotsissa tai Virossa etsimässä vaimoa.

"Suomessa Sallan tauti on todettu noin sadalla henkilöllä"

Vierailija
275/331 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Kohtaatte mielummin karhun metsässä kuin näette miehen. Se sopii minulle oikein hyvin.

Vierailija
276/331 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvi suojella, riittää kun lopetatte sen sotimisen.

Vierailija
277/331 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitetty "ongelma" johtuu siitä, että huonot miehet eivät (tietenkään) kelpaa naisille. Tämä on oikein hyvä asia.

Sitten kun mies on ns. hyvä ja se kelpaisi, naisella ei olekaan sille enää mitään tarjottavaa. Hyvän miehen näkökannasta nainen on siis kelvoton.

Oletteko naiset ajatelleet kehittää itseänne?

Jaa, no minulla on ainakin elämässäni sen verran sisältöä ja  puuhaa, etten tarvitse siihen miehestä lisämerkityksiä. Kehitän itseäni ihan itseni kehittämisen ilosta kyllä. Mutta mitens miehet, onko tullut ketjusta hyviä ideoita? Tehän sitä merkityksen puutetta itkustitte.

Ei tyttönen, ei itketty. Tämä ketju on luultavasti jopa sinun tekemä.

Vulvanpalvonnan ajat ovat ohi, te mällírännít vain pidätte s

Tyyppi uhoaa, ettei palvo vultaa, mutta silti tulee tänne kiltisti koko päiväksi mammojen kanssa kuin johonkin messuun :D 

Ei taas jotenkaan teot vastaa sanoja.

Vierailija
278/331 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen geeniperimähän siitä paranee kun tuodaan väkeä alueilta missä siskonserkunhässintä on maan tapa.  

No onhan siitä nyt paljon iloa geeniperimälle, kun paikalliset siskonserkunhässijät alkavat olemaan muualta tulleiden siskonserkunhässijöiden kanssa.

Vierailija
279/331 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo nuorempien ikäluokkien miehet voisivat alkaa antaa seksiä meile 50+ naisille. Meidän omassa ikäluokassa olevien miesten kyky ja halu ovat jo vähentyneet.

Vierailija
280/331 |
18.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä? Kohtaatte mielummin karhun metsässä kuin näette miehen. Se sop

Ja tässä sinä annan itse hyvän esimerkin miksi naiset mieluummin sen karhun kohtaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi