Kyllä miehen pitää maksaa treffeillä.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/86986b07-704d-4d91-9c91-3b23b744a501
Köyhän ei kannata treffeille mennä jos ei ole varaa maksaa kahvia ja pullaa naiselle.
Kommentit (461)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maksan annat myös sitten pillua
Suomimiehet on tälläisiä. Suomimiesten ei kannata edes antaa tarjota koskaan mitään. Vaikka itse maksaisit, niin osa on vonkaamassa pillua tai kakkosta ekoilla treffeillä. Kun olette heti tavanneet.
Suomimies kuvittelee, että kahvin ja pullan tai drinkin hinnalla on oikeutettu tuhannen euron arvosta maksullisiin palveluihin.
Suominainen taas ylihinnoittelee tavaransa rajusti.
Itseasiassa alihinnoittelin kohtuun nimissä. Todellisuudessa yön minun seurassani saisi ehkä sadallatuhannella. Toki on niitäkin jotka ei saisi millään hinnalla, kuten sinä.
*tirsk*
Miksi juuri miehen pitäisi maksaa? Kysyn vain. T. Feministi
Itse en alkaisi syöttämään ja juottamaan pers aukisia naisia, jokainen saa maksaa laskunsa itse, se on sitä tasa-arvoa.
Olin kerran treffeillä naisen kanssa ravintolassa ja piti syödä siinä ja tilattiin ruoka. Nainen näki kaveri siellä nurkassa ja meni sille juttelee. Ruoka tuli ja ehdin itse syömään siinä ja nainen tuli sitten vasta takaisin pöytääni. No minä kyllästyin ja pyysin oma laskuni ja maksoin sen. Sanoin naiselle ettei meillä ollutkaan treffejä koska istuit 50 minuutta toisessa pöydässä joten saat maksaa oman ruokasi. Nainen jälkeenpäin valitti että olin törkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun se toimii juuri noin, koska jos en sinulta saa, niin jostain muualta saan.
No sitten haet muualta, ei minua haittaa yhtään, väistin luodin ja sain ilmaiset pullakahvit.
Hyvän luodin väistitkin. En meinaa ammuskele tyhjäpäitä!
Tarjotusta pihvi-illallisesta odotan kaikkien reikien olevan vapaata riistaa.
Jos on pantavan näköinen, maksan kyllä. Ja usemmiten ei ole menneet rahat hukkaan.
En mitään tanttojen pullia maksa. Kuumien kinkkujen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun se toimii juuri noin, koska jos en sinulta saa, niin jostain muualta saan.
No sitten haet muualta, ei minua haittaa yhtään, väistin luodin ja sain ilmaiset pullakahvit.
Hyvän luodin väistitkin. En meinaa ammuskele tyhjäpäitä!
Paitsi jos saat viidellä eurolla.
Kyllä minä pääsääntöisesti ilmaiseksi saan. 5e voin maksaa kalliista kahvista toisinaan.
Jos molemmat käy töissä niin mikä logiikka että mies maksaa treffit? Kuulostaa sellaiselta mitä naiset komppaa vain koska heitä kiinnostaa enemmän oma etu kuin reiluus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maksan annat myös sitten pillua
Suomimiehet on tälläisiä. Suomimiesten ei kannata edes antaa tarjota koskaan mitään. Vaikka itse maksaisit, niin osa on vonkaamassa pillua tai kakkosta ekoilla treffeillä. Kun olette heti tavanneet.
Suomimies kuvittelee, että kahvin ja pullan tai drinkin hinnalla on oikeutettu tuhannen euron arvosta maksullisiin palveluihin.
Suominainen taas ylihinnoittelee tavaransa rajusti.
Itseasiassa alihinnoittelin kohtuun nimissä. Todellisuudessa yön minun seurassani saisi ehkä sadallatuhannella. Toki on niitäkin jotka ei saisi millään hinnalla, kuten sinä.
Aiotko tänä iltana suunnata Sörkan mutkaan ja aamusta esiintyä heterona?
Tsekki-tyttö tulee halvemmaksi,takuulla.
Vierailija kirjoitti:
"Hän meni edellä ja valkkasi kalleimman pullan, kahvin ja limun ja totesi minulle, että viimeinen maksaa. Maksoinhan minä, mutta ne oli ekat ja vikat treffit."
Kuka tahansa normaali ihminen tajuaa että tällaisessa tilanteessa ei ole kyse siitä että miehen kuuluisi aina maksaa. Sitten on tietty ne epänormaalit jotka ei tajuu ja ihmettelevät kun naiset on vaan rahan perässä.
Tuossa tilanteessa mies kylläkin meni edeltä ja huikkasi naiselle, että viimeinen maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Se joka pyytää toista treffeille maksaa
No ei.
naiset haluavat tasa-arvoa, mutta kuitenkin niin, että mies maksaa kaiken!
Oon samaa mieltä. Mies maksaa treffeillä ja treffien päätteeksi nainen antaa vastineeksi seksiä. Silloin se on reilu kauppa molemmille. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi joutavuuksiin. Miksi siis ei mentäs suoraan asiaan. Tulee se seksiaspektikin tutkittua heti eikä vasta kuukausien päästä jolloin jompikumpi huomaa ettei homma toimi ollenkaan.
M46
Onneksi ei tarvitse käydä treffeillä, seksinukkeni Lady Barbara on äänetön sekä antaa, kun minä haluan. Halpaa !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tasa-arvoa kannattavana persumiehenä pidän selvänä, että kumpikin maksaa omat kulunsa treffeillä itse. Se on vihervassarien hösdötystä että mies maksaa molemmat!
Näin oikeistolaisena naisena pidän itsestäänselvänä, että mies maksaa naisen kulut. Sukupuolten välinen tasa-arvo on vihervassarien hömpötystä, kyllä kunnollinen mies oikeilla arvoilla tarjoaa naiselle treffeillä.
Sä olet sitten oikein kunnon nasseporvarina pistänyt miehetkin leikkauslistallesi. Pärjäät varmaan omin sormin..
Tietenkin miehen pitää maksaa naisen ajasta. Käypä hinta markkinoilla on 100€ per 30 min ja extraa jos haluaa spessua menoa