Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä miehen pitää maksaa treffeillä.

Vierailija
17.05.2024 |

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/86986b07-704d-4d91-9c91-3b23b744a501

Köyhän ei kannata treffeille mennä jos ei ole varaa maksaa kahvia ja pullaa naiselle.

Kommentit (461)

Vierailija
21/461 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvia ja pullaa vastaan pitää sitten saada pillua.

tottakai. sehän noiden maksullisten naisten idea onkin.

Vierailija
22/461 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos maksan annat myös sitten pillua

Jos nainen maksaa, mitä sinä tarjoat?

saat munaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/461 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai herrasmies maksaa. Siitä erottaa tosimiehen pojanklopista.

Persu perusjunttina ja herrasmies ei tosin mahdu samaan lauseeseen

Vierailija
24/461 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse perinteinen nainen? 

Vierailija
25/461 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla treffeillä tuntemattoman kanssa ei vielä viitsi alkaa tarjoamaan. Jos homma jatkuu niin sitten voi.

Jos on noin flegmaattinen ajattelutapa niin tuskinpa kannattaisi naisen mennä toisille treffeille. Edes jonkintasoista kiinnostusta tai innostusta pitäisi treffeille kutsutuun ihmiseen olla. Vai onko nykyaika tämmöistä. Kutsutaan ihan kuka tahansa kiinnostamaton treffeille. Eikä "viitsitä" tarjota kahvia saati jotain lisuketta. Minusta juuri ne ensimmäiset treffit ovat sellaiset, joiden perusteella ainakin nainen tekee päätöksen tuleeko seuraavia. Jos mies on alussa kovin viitsimätön, en puhu nyt seksistä, niin nainen tietää, että niin tulee olemaan jatkossakin. 

Oletko itse perinteinen nainen? Vai miksi odotat mieheltä perinteistä käytöstä?

Vierailija
26/461 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvia ja pullaa vastaan pitää sitten saada pillua.

Ja jos pulla on tuoretta, piIIun osaltakaan parasta ennen päiväys ei saa olla vanhentunut.

Vierailija
27/461 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomimiehet on tälläisiä. Suomimiesten ei kannata edes antaa tarjota koskaan mitään. Vaikka itse maksaisit, niin osa on vonkaamassa pillua tai kakkosta ekoilla treffeillä. Kun olette heti tavanneet. 

Suomimies kuvittelee, että kahvin ja pullan tai drinkin hinnalla on oikeutettu tuhannen euron arvosta maksullisiin palveluihin.

Suominainen taas ylihinnoittelee tavaransa rajusti.

Vierailija
28/461 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persu perusjunttina ja herrasmies ei tosin mahdu samaan lauseeseen

Vasemmistoaktiivit ovat jälleen aktiivisina Vauvafoorumilla.

Vierailija
29/461 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun ainakin teki vaikutuksen, kun mieheni tarjosi ensitreffeillä sekä aktiviteetin että sen jälkeen kahvilakäynnin. Tuli sellainen olo, että hän haluaa tehdä hyvän vaikutuksen. Ei ollut ainoa syy, mutta kyllä yksi niistä tärkeistä syistä miksi tiesin heti haluavani uusille treffeille. Nyt parisuhteessa ollessa tarjotaan yleensä vuorotellen toisillemme, tosin hän vähän useammin koska hänellä on isommat tulotkin.

Tuo onkin hyvä järjestys että hoidetaan aktiviteetit ensin ja mennään vasta sitten kahvilaan tai syömään. Hyvän seksin jälkeen on mukava nautiskella vatsa täyteen.

Vierailija
30/461 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomimiehet on tälläisiä. Suomimiesten ei kannata edes antaa tarjota koskaan mitään. Vaikka itse maksaisit, niin osa on vonkaamassa pillua tai kakkosta ekoilla treffeillä. Kun olette heti tavanneet. 

Suomimies kuvittelee, että kahvin ja pullan tai drinkin hinnalla on oikeutettu tuhannen euron arvosta maksullisiin palveluihin.

Suominainen taas ylihinnoittelee tavaransa rajusti.

Itseasiassa alihinnoittelin kohtuun nimissä.  Todellisuudessa yön minun seurassani saisi ehkä sadallatuhannella. Toki on niitäkin jotka ei saisi millään hinnalla, kuten sinä. 

Älä esiinny naisena. Mee vaan myymään hanurias.

Vierailija
31/461 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen varmaan maksaa heti jos mies on komea ja nainen tarjoaa seksiäkin vielä. Ulkonäöstä kaikki on kiinni nykyään.

Vierailija
32/461 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tasa-arvoa kannattavana persumiehenä pidän selvänä, että kumpikin maksaa omat kulunsa treffeillä itse. Se on vihervassarien hösdötystä että mies maksaa molemmat!

Näin oikeistolaisena naisena pidän itsestäänselvänä, että mies maksaa naisen kulut. Sukupuolten välinen tasa-arvo on vihervassarien hömpötystä, kyllä kunnollinen mies oikeilla arvoilla tarjoaa naiselle treffeillä. 

Oikeistolaisena miehenä odotan, ettet käy töissä ja pidät itsesi hoikkana ja meikattuna minua varten, sekä olet opetellut laittamaan hyvää ruokaa minua varten.

Vierailija
33/461 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tasa-arvoa kannattavana persumiehenä pidän selvänä, että kumpikin maksaa omat kulunsa treffeillä itse. Se on vihervassarien hösdötystä että mies maksaa molemmat!

Näin oikeistolaisena naisena pidän itsestäänselvänä, että mies maksaa naisen kulut. Sukupuolten välinen tasa-arvo on vihervassarien hömpötystä, kyllä kunnollinen mies oikeilla arvoilla tarjoaa naiselle treffeillä. 

Oikeistolaisena miehenä odotan, ettet käy töissä ja pidät itsesi hoikkana ja meikattuna minua varten, sekä olet opetellut laittamaan hyvää ruokaa minua varten.

Ja lisäksi treenaat itsesi kuntoon sieltäkin niiden parin lapsen jälkeen

Vierailija
34/461 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkisnaiset ovat aina maksaneet itse, vaikka on koittanut tarjota :)

Vierailija
35/461 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysynnän- ja tarjonnanlaki tässäkin asiassa. Minulle ne palvelut on korkeintaan 5e arvoiset ja sen verta suostun maksamaan.

Vierailija
36/461 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn treffeillä, missä nainen maksaa. Yleensä sellaiset 350-400 euroa. Aina poistun treffeiltä tyytyväisenä.

Vierailija
37/461 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn treffeillä, missä nainen maksaa. Yleensä sellaiset 350-400 euroa. Aina poistun treffeiltä tyytyväisenä.

Eli gynekologilla ja manikyyrissä ihan itseksesi?

Tarkoittaa sitä, että käy maksullisissa...

Onpas hintavaa. Ota alennuskuponki ensikerralla.

Vierailija
38/461 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysynnän- ja tarjonnanlaki tässäkin asiassa. Minulle ne palvelut on korkeintaan 5e arvoiset ja sen verta suostun maksamaan.

Ei kysynnän ja tarjonnan laki toimi noin. Se toimii niin, että kun muut miehet ovat valmiita maksamaan seksistä kolmet treffit ja miellyttävää käytöstä, niin silloin sinä et saa seksiä. En minäkään voi mennä autokauppaan ja sanoa, että suostun maksamaan autosta satasen, antakaa minulle satasen auto. 

Vierailija
39/461 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun se toimii juuri noin, koska jos en sinulta saa, niin jostain muualta saan.

Vierailija
40/461 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa käytä rahojani naiseen ennen kuin ollaan tutustuttu ja harrastettu seksiä. Seksillä tienaa sitten pullan ja kahvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi