Lupa olla tyttö -kirja kertoo ahdistelevien suomalaismiesten maailmasta, jossa jokaista tyttöä haukutaan ja kouritaan
Naapurin äijä kävi kerran käsiksi, kun pyysin häntä hakemaan minulle tupakkaa. Olin 14-vuotias.
Festareilla tuntematon aikuinen mies kävi takaapäin kiinni. Olin 15-vuotias.
Mies lähti pyörällä perääni, kun olin lenkillä yläasteikäisenä. Olin 14-vuotias.
Junassa edessäni ollut mies laski käden reidelleni. Oli pakko vaihtaa paikkaa. Olin 20-vuotias.
Puolituttu yli 20-vuotias mies alkoi iskeä ihan tosissaan. Olin 13-vuotias.
Tuntematon mies kouraisi rintaani kulkiessaan ohitseni baarissa. Olin 18-vuotias.
Tuntematon mies tuli luokseni ja yritti työntää sormensa hameeni alta pim@@aan. Olin 37-vuotias. Edes ikä ei siis ikävä kyllä ole muuttanut tilannetta.
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se islam teettää. Musut on sairaita elukoita.
Islam? 😂 itsellä (ja niin monella muullakin) on kuule kokemusta ihan supisuomalaisista Ismoista... Jo kauan ennen kuin edes täällä ollaan mistään Islameista tiedetty mitään.
Islam: naisen on alistuttava miehen tahtoon täysimääräisesti ilman kyseenalaistamista.
? Enpä usko, että se Pertti Perähikiältä vuonna 1988 oli m uslimi... Tai no, mistä minä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Islam? 😂 itsellä (ja niin monella muullakin) on kuule kokemusta ihan supisuomalaisista Ismoista... Jo kauan ennen kuin edes täällä ollaan mistään Islameista tiedetty mitään.
Islam: naisen on alistuttava miehen tahtoon täysimääräisesti ilman kyseenalaistamista.
Oikeasti tuo lainaus menee iha toisin, se on on peräisin Raamatusta
"Vaimot, suostukaa miehenne tahtoon niin kuin Herran tahtoon, sillä mies on vaimonsa pää, niin kuin Kristus on seurakunnan pää; onhan hän seurakunnan,
oman ruumiinsa, pelastaja. Niin kuin seurakunta alistuu Kristuksen tahtoon, niin myös vaimon tulee kaikessa alistua miehensä tahtoon"
Raamattu, efonilaiskirjeet, Ef. 5:21-33
Vierailija kirjoitti:
Itse istuin junassa ja olin 10-vuotias. Joku äijä tuli viereen ja laittoi käden reidelle. Oli järkyttävä kokemus.
Murtosiässä muistan kun kaveri oli jo muodokas niin uimarannalla äijät kävi kaverin kimppuun ja käpälöi julkisilla paikoilla.
Tämä siis 70-luvulla.
"Ja miksei sitä ole järjestelmällisesti yritetty kitkeä jo ennen vuotta 2015, jos ongelma on ollut olemassa jo 100 vuotta siinä kohtaa? Miksi tästä tuli miesten silmissä ongelma vasta silloin, kun osasta tekijöitä tuli muun värisiä? Miten luulet, että pystytään puuttumaan muiden kulttuurien tekemisiin, kun ei pystytä puuttumaan edes omien tekemisiin? Miksei rangaistukset ole jo pitkään olleet sillä tasolla, että ne "vääränkin" väriset voidaan tuomita tarpeeksi kovilla rangaistuksilla?"
Sinun pitää kysyä tuosta vasemmistolta, Paasikiven-Kekkosen ajasta alkaen maassa istui vasemmistojohtoisia hallituksia aina vuoteen 1987 saakka. Käytännössä NL vaikutus suomalaiisin päättäjiin päättyi vasta 1991 josta eteenpäin maahantulo on kasvanut.
Vasemmistolaiseen ideologiaan kuuluu lyhyet vankeustuomiot ja syvä ymmärrys rikoksentekijöitä kohtaan. Yhä edelleen rangaistuksien kiristämisistä puhuttaessa syvä humaani ääni puuttuu keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on turha enää jauhaa rakenteista vaan kysyä suoraan: mikä helvetti näitä miehiä vaivaa?
Hulluushan niitä vaivaa. Sama hulluus näkyy täälläkin. Tarve häpäistä nainen.
Sitten hämmästelevät kun eivät saa naista. Niin tyhmiä etteivät pysty pääsemään halveksintaloukustaan ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten pukeudutte julkisilla paikoilla, onko niin kireät housut että näkyy perseen reikäkin?
Mulla oli farkkuhaalarit ja pitkähihainen poolopaita kun ahdisteltiin keskellä katua.
Olin 12-vuotias.
Samoin itsellä ollut iso huppari ja löysät verkkarit, kun aikuinen suomalainen mies ahdisteli junassa. Omista kokemuksista vain yksi on ollut ulkomaalainen. Kaikki kymmenet muut suomalaisia.
Kammottavin oli ystävälleni soitellut ja ehdotellut keski-ikäinen (suomalainen) perheellinen mies. Oli myös joskus sattuumalta samoilla nurkilla ajelemassa. Soitteli lankapuhelin aikaan ystävälleni (10-15-vuotta) kotiin. Ystäväni äiti teki vuorotyötä ja mies osasi soittaa vain silloin kun ystäväni oli yksin kotona. Soittelu loppui, koska mies kuoli sairauskohtaukseen. Pieni paikkakunta, joten tiesimme kuka mies oli.
Jotenkin sitä on naisena pitänyt *normaalina pakollisena* tapahtumana että miehet kourii ja kopeloi vähintään.
7-vuotiaana näin ensimmäistä kertaa itsensäpaljastajan. 12-vuotiaana tuttavaperheen teinipoika kouri alapäästä. 15-vuotiaana raiskausyritys, toisen kerran 17-vuotiaana. Työpaikalla on puristeltu, ehdoteltu ja ahdisteltu. 22-vuotiaana yritetty työntää väkisin kolmen miehen toimesta autoon.
Että onhan näistä osansa saanut.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä kirja joku vastaisku muslimimiesten tekemille lukuisille
rais kauksille? Yhtään siis en puolustele noita miehiä mutta mietin vaan.
Olen nainen 50v enkä voi sanoa että mitenkään järjettömästi olisi ahdisteltu nuorena eikä ikinä enkä ole mikään variksenpelätin.
Järjettömästi? On ihan järjellisestikin on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuonna -96 sain vakituisen työpaikan sairaalasta, 24-vuotiaana. Silloin oli vielä työasuna valkoinen mekkoasu. Ette voi edes uskoa, kuinka monta kertaa minua kourittiin kun yritin tehdä työtäni, ihan suomalaisten, yleensä keski-ikäisten miesten toimesta. Kourittiin rinnasta, takapuolesta, puhuttiin rasvaisia juttuja. Se oli aivan jokaviikkoista. Siis seksuaalista häirintää sairaalan osastolla olevien, oletettavasti sairaiden/toimenpiteessä olleiden, miesten toimesta. Miettikää, kuinka absurdia.
Onneksi ikä on korjannut asiaa ja toisaalta se, etten ole mikään arkalainen enää kuten nuorempana. Uskallan kyllä sanoa hyvinkin napakasti vastaan jos tuollaista vielä yritetään. Nuorempia ahdistellaan silti edelleen, työtehtävissään, muuallakin kuin sairaalassa. Ihan vaikka koulussa tai kadulla, kaupassa, julkisissa kulkuvälineissä.
Itse asiassa mitä elämää ja ihmisiä ja naisia tunnen niin jotain tarkoitushakuista liioittelua noissa on. Fiksut miehet näkee naisenkin toisin kuin ahdisteltavana nar ttuna, joten onko liikuttu enemmän siellä ei-fiksussa seurassa itsekin? Samoin nämä köykäiset heitot "kyllä suomalaisetkin miehet" ja jankkaus väkivaltaisimmasta maasta, kun rikostilastot osoittaa että jo noinkin pieni väestöedustus tekee isoimman osan seks. rikoksista.
Vierailija kirjoitti:
7-vuotiaana näin ensimmäistä kertaa itsensäpaljastajan. 12-vuotiaana tuttavaperheen teinipoika kouri alapäästä. 15-vuotiaana raiskausyritys, toisen kerran 17-vuotiaana. Työpaikalla on puristeltu, ehdoteltu ja ahdisteltu. 22-vuotiaana yritetty työntää väkisin kolmen miehen toimesta autoon.
Alhamdulillah! Tästä allah tykkää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se islam teettää.
Sitä se y-kromosomi teettää.
Sitä se opittu käytös teettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisia olivat joka ikinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuonna -96 sain vakituisen työpaikan sairaalasta, 24-vuotiaana. Silloin oli vielä työasuna valkoinen mekkoasu. Ette voi edes uskoa, kuinka monta kertaa minua kourittiin kun yritin tehdä työtäni, ihan suomalaisten, yleensä keski-ikäisten miesten toimesta. Kourittiin rinnasta, takapuolesta, puhuttiin rasvaisia juttuja. Se oli aivan jokaviikkoista. Siis seksuaalista häirintää sairaalan osastolla olevien, oletettavasti sairaiden/toimenpiteessä olleiden, miesten toimesta. Miettikää, kuinka absurdia.
Onneksi ikä on korjannut asiaa ja toisaalta se, etten ole mikään arkalainen enää kuten nuorempana. Uskallan kyllä sanoa hyvinkin napakasti vastaan jos tuollaista vielä yritetään. Nuorempia ahdistellaan silti edelleen, työtehtävissään, muuallakin kuin sairaalassa. Ihan vaikka koulussa tai kadulla,
Lopeta nyt jo. Kyllä sinun piirisi tiedetään... Ne naiset ovat siellä tyyppiä Riikka Purra.
Kourimiset ja puristelut nyt hiukan harmittomampia kuin tulokkaiden raiskaukset mihin nyt ei varmaankaan viitata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, sairas islam pedofiili"uskonto" taas asialla. Oli täällä ennenkin ongelmia raiskareiden kanssa mutta muslimit raiskailee 100% varmuudella.
Taas? Sinä tykkäät syytellä muslimeita, mutta suljet silmäsi siltä, että ennen oli vielä pahempaa naisten ahdistelu Suomessa ennen kuin täällä on edes tiedetty muslimeista yhtään mitään. Silloin ennen wanhaan, kun nainen oli nyrkin ja hellan välissä ja mies oli "perheen pää". Silloin sai r aizkailla omaa vaimoaankin...
Herraisä mitä höpsötystä.
Vierailija kirjoitti:
"Ja miksei sitä ole järjestelmällisesti yritetty kitkeä jo ennen vuotta 2015, jos ongelma on ollut olemassa jo 100 vuotta siinä kohtaa? Miksi tästä tuli miesten silmissä ongelma vasta silloin, kun osasta tekijöitä tuli muun värisiä? Miten luulet, että pystytään puuttumaan muiden kulttuurien tekemisiin, kun ei pystytä puuttumaan edes omien tekemisiin? Miksei rangaistukset ole jo pitkään olleet sillä tasolla, että ne "vääränkin" väriset voidaan tuomita tarpeeksi kovilla rangaistuksilla?"
Sinun pitää kysyä tuosta vasemmistolta, Paasikiven-Kekkosen ajasta alkaen maassa istui vasemmistojohtoisia hallituksia aina vuoteen 1987 saakka. Käytännössä NL vaikutus suomalaiisin päättäjiin päättyi vasta 1991 josta eteenpäin maahantulo on kasvanut.
Vasemmistolaiseen ideologiaan kuuluu lyhyet vankeustuomiot ja syvä ymmärrys rikoksentekijöitä kohtaan. Yhä edelleen rangaistuksien kiristämisistä puhuttaessa syvä humaani ääni puutt
En minä kysy sitä vasemmistolaisilta, vaan teiltä miehiltä. Päättäjät ovat olleet pääosin miehiä ihan kaikissa puolueissa. Miten selität sen, että Suomen oikeistolaisin puolue perussuomalaiset ovat järjestelmällisesti äänestäneet vastaan kaikissa aloitteissa, jotka ovat aihetta koskettaneet, ihan viime vuosikymmenenäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, sairas islam pedofiili"uskonto" taas asialla. Oli täällä ennenkin ongelmia raiskareiden kanssa mutta muslimit raiskailee 100% varmuudella.
Taas? Sinä tykkäät syytellä muslimeita, mutta suljet silmäsi siltä, että ennen oli vielä pahempaa naisten ahdistelu Suomessa ennen kuin täällä on edes tiedetty muslimeista yhtään mitään. Silloin ennen wanhaan, kun nainen oli nyrkin ja hellan välissä ja mies oli "perheen pää". Silloin sai r aizkailla omaa
Höpsötystä? Kyllä silloin oli tapana "vähän taputella", kommentoida 12-vuotiaan LAPSEN kasvaneita tissejä, r aizkaus avioliitossa ei ollut rikos jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisia olivat joka ikinen.
Mitä sitten? Allah tykkää kun naiset kärsii. Alhamdulillah!
Koko i slam perustuu tälle seks.aatteelle. Omille on miessuojelija ja kaikki turvatoimet, väärä uskoisille hoo ran kohtelu.