Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidin/anopin muistilappu

Vierailija
17.05.2024 |

Kesä tulee ja nuorempi polvikin ehkä piipahtaa.   Älä kysy mitään, jos kertovat jotain, sano aikun kiva tai onpa ikävää.  Älä mitään sano uudesta autosta, asunnon vaihdosta, työpaikoista.  Muista kehua lapset. Mutta älä sano oletpa kasvanut tai viiksen alut jo.  Se on pahansuopaa arvostelua.  Muista antaa lahjoiksi asiat joihin olet saanut luvan.  Muista tarkkaan kaikkien ruokamieltymykset,  oikea levite, maidonkorvike, leipä,  kuka ei syö lihaa,  kuka taas on carnivore.   Vaikka näkisit heidät kerran vuodessa.  Muista katsoa perään katsottavat lapset jotta vanhemmat pääsevät istumaan iltaa jonnekin.

Älä puhu omista asioistasi mitään, se on valittamista ja ruikuttamista ja narsismia.  Voitte jatkaa listaa,  varmaan jotain unohdin.

Kommentit (388)

Vierailija
221/388 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa taas tästä vakiboomerimme ketjusta, että on liian vaativia nämä vieraiden kestitsimiset boomerirouville. Aloittaja kun kuuluu niihin boomerien mielestä säälittävien reppanoihin joilla ei ole miestä. 😃 Katsos kun hänellä olisi mies niin tällaiset ajatustyötä vaativat asiatkin saataisiin järjestettyä. Aloittajalle oli liian vaativaa ostaa edes erilaista maitoa kuin yleensä. 🤣

Sama mamma täällä jaksaa jauhaa siitä että hänkin olisi muuten maisteri vaan kun vanhemmilla ei ollut rahaa oppikouluun. Et olisi. 

Luokkaerot on tärkeitä.   Toki pitää olla ylpiä ja kertoa jokaiselle jotta on maisteri.    Siivoojat, boomerit ja duunarit nöyrinä olkoot. Eivät ees oikeaa maitoa osaa ostaa.

Muis

Mikähän sinua vaivaa?   Täällä on monta kirjoittajaa?   Mutta sinulle kai lempiaihe tuo vähemmän koulutusta saaneiden ja perustyötä tehneiden halveeraaminen.  Eikö se ole psyykkisesti raskasta.

Mun tytär sentään tohtoriksi väitellyt, en toki minä,  osaan kuitenkin lukea maitopurkkien kyljet jos se ei ome joka kerta vaihtunut toiseen.

Vierailija
222/388 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa nyky miniöistä ei osaa ite laittaa edes ruokaa silti vaaditaan toisilta täydellisyyttä kuin ruhtinaat ja arvostellaan. Naurettavaa ylimielisyyttä raukoilta.

Osa appivanhemmista kuvittelee, ettei miniä osaa tehdä ruokaa, jos se ei ole samanlaista, mitä anoppi tekee.

Sama boomeri toisessa ketjussa mäyhäsi, että on uusavuton jos ei itse paista joulukinkkua ja tee itse lanttulaatikkoa. Miniä ajattelee samaa anopistaan joka ei osaa tehdä eikä edes syödä sushia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/388 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se peruskäytös ei ole tuota isäntäväen määräilyä, kuten sinulle jo useasti on vastattu. Mitä ajattelit tehdä, kun muut eivät tottele ja palvele sinua toivotusti? Soittaa poliisit? Arvaa, kumpi sieltä talosta kärrätään ulos.

Eihän se jälkipolvi tullut kuin piipahtamaan. Ovat jo menossa ja aikovat katsella jos tänä vuonna ehtisivät joululomalla käymään. 😊

Vierailija
224/388 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Talo elää tavallaan, vieras kulkee ajallaan." Kymmeniä vuosia vanha viisaus. 

Tätä gluteuuno ei kestäkään, että lapset käy vain kerran kesässä ja silloinkin velvoitteesta. 

Siis aika lailla kaikki vanhemmistaan pitämättömät tekee tämän saman kuvion kotoa muuttaessaan. Ensin käydään kerran kuussa, mutta siitä mennään kiireiden vuoksi enää kerran kvartaalissa. Siitä siirrytään vierailemaan jouluisin ja juhannuksena, josta vielä sittemmin jätetään joulu välistä. 

Lisää "hyvää" käytöstä👏. Olet uhkailemassa hylkäämiselle, kun muut eivät anna sinun määräillä itseään 👌. 

Kukaan ei ole uhkaillut, mutta gluteuunoon taisi osua ja upota. Niin, ehkä ne nuoremman polv

Gluteuuno. Nyt siis aletaan nimitellä. Kuinka loistavasti sinä taas  käyttäydytkään 😇!

Vierailija
225/388 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syömisongelman ratkaissut, vien lasten perheet ravintolaan syömään ja maksan.  Valitkoot mitä tahtovat.

Vierailija
226/388 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän sinua vaivaa?   Täällä on monta kirjoittajaa?   Mutta sinulle kai lempiaihe tuo vähemmän koulutusta saaneiden ja perustyötä tehneiden halveeraaminen.  Eikö se ole psyykkisesti raskasta.

Mun tytär sentään tohtoriksi väitellyt, en toki minä,  osaan kuitenkin lukea maitopurkkien kyljet jos se ei ome joka kerta vaihtunut toiseen.

Juuri sinä olet täällä mäyhännyt että yksi ihminen on kymmenen vuotta viettänyt kirjoitellen tuhansia viestejä. Joten ei, tällä palstalla on vain kaksi kirjoittajaa, sinä ja se toinen joka edustaa miniääsi.

Vierailija
227/388 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyilen vinosti minäkin sille muistolle, kun matolle ripuloinut koira oli seuraavana aamuva vainaja. Nitro on napakka isku palleaan!

Kumma tosiaan kun kakaroita ei näy kuin ehkä piipahtavat kerran vuodessa. 🤣 

Onko sama kohtalo lapsenlapsilla, kun ne ripuloi matolle koska boomeri ei usko ruokarajoitteisiin ja vaikeanlaisiin maitoihin? Sanot vaan että on gluteiinitonta. 

Se on gluteeniton, ei gluteiiniton!

Vierailija
228/388 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gluteuuno. Nyt siis aletaan nimitellä. Kuinka loistavasti sinä taas  käyttäydytkään 😇!

Se nimittely aloitettiin jo mooonta viestiä sitten, mutta kun lukutaitoisi rajoittuu maitopurkkien kylkeen niin meni vissiin ohitse kovaa ja korkealta, kuin imetys pikkutissiltä.

Vierailija
229/388 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Talo elää tavallaan, vieras kulkee ajallaan." Kymmeniä vuosia vanha viisaus. 

Tätä gluteuuno ei kestäkään, että lapset käy vain kerran kesässä ja silloinkin velvoitteesta. 

Siis aika lailla kaikki vanhemmistaan pitämättömät tekee tämän saman kuvion kotoa muuttaessaan. Ensin käydään kerran kuussa, mutta siitä mennään kiireiden vuoksi enää kerran kvartaalissa. Siitä siirrytään vierailemaan jouluisin ja juhannuksena, josta vielä sittemmin jätetään joulu välistä. 

Lisää "hyvää" käytöstä👏. Olet uhkailemassa hylkäämiselle, kun muut eivät anna sinun määräillä itseään 👌. 

Kukaan ei ole uhkaillut, mutta gluteuunoo

Nuoremmilla ei ole käytöstapoja ja kuten nähdään moni laskeutuu teinitasolle,  kommentit eivät ole aikuisten kommentteja.   Ta ehkä jo on aloitettu rentoutuminen, mitä kukin juo.  

Vierailija
230/388 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyilen vinosti minäkin sille muistolle, kun matolle ripuloinut koira oli seuraavana aamuva vainaja. Nitro on napakka isku palleaan!

Kumma tosiaan kun kakaroita ei näy kuin ehkä piipahtavat kerran vuodessa. 🤣 

Onko sama kohtalo lapsenlapsilla, kun ne ripuloi matolle koska boomeri ei usko ruokarajoitteisiin ja vaikeanlaisiin maitoihin? Sanot vaan että on gluteiinitonta. 

Se on gluteeniton, ei gluteiiniton!

Se on gluteeino, senkin gluteuuno!

Vierailija
231/388 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ap sinulle sanoa, että on viiksen alut jo? :D

Vierailija
232/388 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri sinä olet täällä mäyhännyt että yksi ihminen on kymmenen vuotta viettänyt kirjoitellen tuhansia viestejä. Joten ei, tällä palstalla on vain kaksi kirjoittajaa, sinä ja se toinen joka edustaa miniääsi.

Et voi kovin hyvin.  Jos puhuttais aiheesta eikä mennä lapselliselle yläasteen lällättelylle.

Vierailija
233/388 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sanoa, että on sulla se Mersu edelleen laittamatta? :D

Vierailija
234/388 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa.  Minulla on voimakas parrankasvu.  Pojanpoika nyppii ja tutkii karvojen pituutta jos vierekkäin katellaan telkkaa.  Joka kerta mitataan vierekkäin pituus.

Vierailija
235/388 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi kovin hyvin.  Jos puhuttais aiheesta eikä mennä lapselliselle yläasteen lällättelylle.

Yläkouluissa sua nimitettäisiin niin rumasti ettet ole sellaista kokenutkaan.

Vierailija
236/388 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa.  Minulla on voimakas parrankasvu.  Pojanpoika nyppii ja tutkii karvojen pituutta jos vierekkäin katellaan telkkaa.  Joka kerta mitataan vierekkäin pituus.

Karmea karvainen boomeri.

Vierailija
237/388 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläkouluissa sua nimitettäisii

On helppo uskoa ettet tule äitisi (todennäköisesti samanlainen) ja anoppisi kanssa toimeen, välit poikki.  Hyvä jos puoliso on kestänyt. Yhdessä

Vierailija
238/388 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 78.  Olen tehnyt sushia. 

Vierailija
239/388 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upea viikonloppu, me vanhukset mökillä, molemmilla puhelimet kytketty pois päältä, soittaja saa tiedon "valitsemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä", koska emme halua lapsia perheineen hellettä pakoon. Kun siellä kaupungissa on kaikki lähellä ja ihana asua, niin ei nyt kannata tulla tänne järven rannalle kärvistelemään tympeiden isovanhempien kanssa. Tuolle miehelle saan sanoa just sen mitä haluan, hän ei heittäydy marttyyriksi kun mietin ääneen, että oliko naapuritontin nimi Metsätähti vai Metsärauha. Miniä ehdottaisi moisesta höpöpuheestä käyntiä lääkärillä ja edunvalvontatestamentin tekemistä.

Nice story, gluteuuno, mutta kun sulla ei ole miestä, mökkiä eikä edes omakotitaloa. Boomerien mittareilla olet si

Mistä ne tarkistetaan?

Vierailija
240/388 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun se peruskäytös ei ole tuota isäntäväen määräilyä, kuten sinulle jo useasti on vastattu. Mitä ajattelit tehdä, kun muut eivät tottele ja palvele sinua toivotusti? Soittaa poliisit? Arvaa, kumpi sieltä talosta kärrätään ulos.

Eihän se jälkipolvi tullut kuin piipahtamaan. Ovat jo menossa ja aikovat katsella jos tänä vuonna ehtisivät joululomalla käymään. 😊

Olkaa nuoriväki hyvät ja osallistukaa siihen yhteiseen jouluntekoon, siitä isovanhemmatkin pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän