Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 120 seksisuhdetta miehellä liikaa?

Vierailija
16.05.2024 |

Minulla on elämäni aikana ollut seksuaalisia kanssakäymisiä nyt 119 naisen kanssa ja mietin onko kannattavampaa kertoa niistä naiselle jonka kanssa olen aloittelemassa parisuhdetta vai onko parempi olla kertomatta ollenkaan? 

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jolla on ollut 120 seksisuhdetta, on todellakin naisten mieleen. Turhaa jeesustelua täällä naisilta, koska todennäköisesti itsekin lakoisivat ap:n edessä.

Vierailija
82/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Parhailla on yksi elämänpituinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä nyt tiedä onko tuo ainakaan pahempi juttu kuin se, että nainen raahaa parisuhteeseen toisten miesten kanssa tekemänsä lapset? Sehän raahaa sen oman menneisyytensä siihen eteen joka päiväksi ja taas miehen entiset seksisuhteet jää sinne menneisyyteen. Sanoisin siis, että yh vetää lyhyemmän korren tässäkin asiassa.

Vierailija
84/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä nyt tiedä onko tuo ainakaan pahempi juttu kuin se, että nainen raahaa parisuhteeseen toisten miesten kanssa tekemänsä lapset? Sehän raahaa sen oman menneisyytensä siihen eteen joka päiväksi ja taas miehen entiset seksisuhteet jää sinne menneisyyteen. Sanoisin siis, että yh vetää lyhyemmän korren tässäkin asiassa.

Se jolle viimeiseksi käteen jää yyhhoo, on mustapekka. Elämä on peliä.

Vierailija
85/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvennykseksi vielä niin nuo ovat suurimmaksi osaksi olleet ns työtapaturmia 16 vuoden ajalta kun olen joutunut kiertämään rumpalin ominaisuudessa pitkin suomea. En siis ole varsinaisesti mikään lørtto vaan enemmänkin monogaaminen ihminen.

Ap

"Pakko myöntää että nuoruudessa sitä tuli seikkailtua naisten kanssa, heh heh"

Jos olet riittävän komea ja itsevarma, asia on tällä kuitattu.

Vierailija
86/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On.  Itselläni on alle 20 ja sitä Pidän ihan normaalina lukumääränä

Nainen 50v 

Arvostan.

Vierailija
87/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kerrottava. Muuten olet huijannut hänet suhteeseen. Ja kukaan ei ole antanut sulle oikeutta päättää, onko naisen ottama terveysriski kohtuullinen. Vaikka olisit testit tehnyt, niin hvp:lle et voi mitään ja se sulla on. Olet syöpäriski.

Vierailija
88/95 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kerrottava. Muuten olet huijannut hänet suhteeseen. Ja kukaan ei ole antanut sulle oikeutta päättää, onko naisen ottama terveysriski kohtuullinen. Vaikka olisit testit tehnyt, niin hvp:lle et voi mitään ja se sulla on. Olet syöpäriski.

Siinäpä todellinen Moraalin vartija 🤣

Vierailija
89/95 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhteiden määrällä ei mielestäni ole merkitystä. Sinkkuna ollessa näitä juttuja vaan tuppaa tapahtumaan, joskus tosi paljon, ja silloin niitä voi helposti tulla paljonkin. Jos mietin, kuinka monen eri ihmisen kanssa olen esimerkiksi jutellut, niin varmaan kymmenien tuhansien kanssa. Sillä ei silti ole mitään merkitystä sille, kuinka merkityksellisiä, toista tukevia, syvällisiä ja luottamuksellsia keskusteluja käyn vaimoni kanssa.

Vierailija
90/95 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tautivaara eli tuohon määrään kumppaneita ihan varmasti on sattunut tapauksia joilta on saatu HPV syöpää aiheuttavia kantoja ja herpes.

Vierailija
91/95 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran teille ja ikinä en kertoisi oikeesti kuinka paljon oon möyhentänyt naisia (maksullisia myös...) ja miehiäkin ja muunsukupuolisia :DDD

Vierailija
92/95 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauran teille ja ikinä en kertoisi oikeesti kuinka paljon oon möyhentänyt naisia (maksullisia myös...) ja miehiäkin ja muunsukupuolisia :DDD

Niin mäkin nauran:DD, en koskaan ole kertonut totuutta miehille paljonko kumppaneita ollut:DDD

Vierailija
93/95 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mäkin nauran:DD, en koskaan ole kertonut totuutta miehille paljonko kumppaneita ollut:DDD

Mitä enemmän sitä parempi!!! Sitten osaa arvostaa sitä parasta...mun mielstä parasta jos naisella ollut paljon kokemuksia!!!

Vierailija
94/95 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla siis satoja...

Vierailija
95/95 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kuin huume riippuvuutta.