Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 120 seksisuhdetta miehellä liikaa?

Vierailija
16.05.2024 |

Minulla on elämäni aikana ollut seksuaalisia kanssakäymisiä nyt 119 naisen kanssa ja mietin onko kannattavampaa kertoa niistä naiselle jonka kanssa olen aloittelemassa parisuhdetta vai onko parempi olla kertomatta ollenkaan? 

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksitauteja on varmaan pysyvinä. 

Herpes, hpv ym.

Vierailija
62/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt oikein saa kiinni tästä, että miksi sä nimenomaan ja ehdoin tahdoin haluaisit just sellaisen kumppanin, jolle tuo määrä ei ole ok ja jolle et voi etkä halua olla rehellinen?

Eikö se ole järkevämpää aloittaa suhde sellaisen naisen kanssa jolle voit olla rehellinen ja jolle kelpaat kaatoinesi kaikkinesi?

Miksi ihmeessä tuhlata aikaa vääränlaiseen ihmiseen?

Kyllä kai jokainen mies haluaa itselleen puolisoksi siveämmän naisen ,eikä mitään kylä-pyörää? Kyselet nyt hölmöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ne kaikki sitten olleet huonoja, kun on noin monta kertaa pitänyt vaihtaa? On minullakin ollut seksisuhteita, mutta yleensä ne ei ole jääneet yhteen kertaan eikä sitä määrällistä vaihtelua eri ihmisten kanssa sen takia ole niin paljon.

Ei kaikki halua seurustella, eikä etsi mitään kumppania. Monet tykkää nuorena olla sinkkuja ja pomppia sängystä toiseen.

-ohis N

No miksi sitten ei parisuhde kelpaa toisen samanlaisen nuoruuden pomppijan kanssa? Monet taas ei tykkää nuorena (sinkkunakaan) pomppia sängystä toiseen, mutta ilmeisesti näiden haluamisilla ei saa olla merkitystä edes kumppania valitessa.

Vierailija
64/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvennykseksi vielä niin nuo ovat suurimmaksi osaksi olleet ns työtapaturmia 16 vuoden ajalta kun olen joutunut kiertämään rumpalin ominaisuudessa pitkin suomea. En siis ole varsinaisesti mikään lørtto vaan enemmänkin monogaaminen ihminen.

Ap

Ei se typy joka käy viikoittain baarissa ja lähtee sieltä aina eri rumpalin mukaan ole sitten myöskään. Hǎn on enemmänkin monogaaminen ihminen.

Haittaisiko sinua muuten itseäsi naisella parinsadan panomiehen historia?

Minua ei haittaa yhtään kyllä minä sellaistakin vetelisin menemään.

Nyt olikin kyse parisuhteen aloittamisesta. Olisko vaimomatskuu?

Minulle liian lunttu. No thanks.

Vierailija
65/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.  Itselläni on alle 20 ja sitä Pidän ihan normaalina lukumääränä

Nainen 50v 

Vierailija
66/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvennykseksi vielä niin nuo ovat suurimmaksi osaksi olleet ns työtapaturmia 16 vuoden ajalta kun olen joutunut kiertämään rumpalin ominaisuudessa pitkin suomea. En siis ole varsinaisesti mikään lørtto vaan enemmänkin monogaaminen ihminen.

Ap

Ei se typy joka käy viikoittain baarissa ja lähtee sieltä aina eri rumpalin mukaan ole sitten myöskään. Hǎn on enemmänkin monogaaminen ihminen.

Minulle liian lunttu. No thanks.<

Samaa mieltä ap:stä.

Vierailija
67/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät vaan kylmän viileästi turpas kiinni ja jos joskus kyselee niin kylmän viileästi valehtelet vaan päin naamaa niin kaikki menee hiton hyvin. Naiset nyt on sellasia ettei ne ymmärrä kaikkia asioita muutenkaan vaikka selittäis mitenpäin tahansa. Must on tärkeempää että tuut ite onnelliseks sen muijan kans niin ei siin pienil salaisuuksil oo merkityst kokonaiskuvas.

Vierailija
68/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkää yleensä kokeneimmista miehistä niin mitä sitä peittelemään.

En tiedä, että onko tämä jokin sukupolvijuttu, koska ystäväni ja minä emme todellakaan voisi kuvitella kukasta kukkaan hyppijää. Olisihan se vähän liikaa tietoa ja vaikuttaisi varmasti siihen, mitä jatkokysymyksiä siitä tulisi mieleen mm. sitoutumisongelmista, kyvyttömyydestä pidättää halua suhteen aikana, koska ainakaan itse en haluaisi tulla petetyksi ja kokin tällaisen henkilön riskinä.

Toisaalta, jos kuulisin siitä myöhemmin. Sekin olisi outoa. En tiedä, vaikea juttu kyllä. En ajattele vapaata seksuaalisuutta niin itselleni ominaisena käytöksenä vaan päinvastoin rakkauden kokemuksena kumppanini kanssa niin olisi sellainen arvoristiriita.

Vierailija
69/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 petikumppania tarkoittaa että kannat luultavasti vähintään HPV virusta, joka voi olla täysin oireeton. Miehille ei ole edes testiä. Naisille HPV aiheuttaa kohdunkaulasyöpää. HPV tarttuu herkästi, voit levittää sitä myös suuseksissä ja kumikaan ei täysin suojaa. Kannattaisi olla rehellinen [eikä itsekäs m€lkku) että nainen saa päättää haluaakon ottaa terveysriskin seksistä kanssasi.

Vierailija
70/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkä ikäisiä olette, vanhemmat ihmiset eivät ole enää niin tiukkoja asian suhteen. 

Vierailija
71/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

<

Et voi olla mitään mieltä kun et edes tunne koko äijjää. Voi olla vaikka miten symppis tyyppi.

Vierailija
72/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herpes, hpv ym.

Ei mulla ainakaan. Tippuri on ollut kerran ja klammari kaksi kertaa, ne hoitui lääkkeillä.

N ja body count yli 200

Vierailija
73/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon verran naiset saavat yhden vuoden aikana.

Vierailija
74/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäaikaisesti 120 suhdetta käy raskaaksi itse kullekin.

Vierailija
75/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisin tuon naisena niin, että mies on jo juoksunsa juossut ja hänestä mitä todennäköisimmin saisi hyvänkin puolison itselleen.

Vierailija
76/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla miehillä on usein vähän erilainen ajatus seksistä kuin naisilla tai vanhemmilla miehillä. Itse en ole laskenut seksikumppanieni määrää, mutta varmaan jossain samoissa lukemissa mennään ketjun aloittajan kanssa. Nuorena miehenä, kun tuli vietettyä aikaa baareissa saattoi lähes joka viikonloppu olla olla säätöjä ja sutinaa. Nyt olen kuitenkin ollut saman naisen kanssa jo 25 vuotta, enkä kaipaa enää nuoruuden seikkailuja. Ilman niitä en olisi sellainen kuin olen,  muistojahan ne ovat. Vaimo tietää millainen olin nuorempana ja onhan hänelläkin oma menneisyytensä. 

Vierailija
77/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liian monta. Onneksi itsellä käynyt tuuri, ei se määrä vaan laatu 👍

Vierailija
78/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herpes, hpv ym.

Ei mulla ainakaan. Tippuri on ollut kerran ja klammari kaksi kertaa, ne hoitui lääkkeillä.

N ja body count yli 200

I think i like you 🤗

Vierailija
79/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkisin tuon naisena niin, että mies on jo juoksunsa juossut ja hänestä mitä todennäköisimmin saisi hyvänkin puolison itselleen.

No just tämän. Mäkin pompin nuorena sängystä sänkyyn ja nyt ollut 20v saman miehen kanssa. Parempi juosta juoksunsa nuorena ja sitten asettua aloilleen, kuin alkaa 50v villityksessä etsimään kadonnutta nuoruttaan ja pettämään kumppaniaan.

Vierailija
80/95 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herpes, hpv ym.

N ja body count yli 200

Jos on nuo taudit olleet, niin kyllä sillon on kehossa  hpvkin.  Kulkevat käsi kädessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi