Onko 120 seksisuhdetta miehellä liikaa?
Minulla on elämäni aikana ollut seksuaalisia kanssakäymisiä nyt 119 naisen kanssa ja mietin onko kannattavampaa kertoa niistä naiselle jonka kanssa olen aloittelemassa parisuhdetta vai onko parempi olla kertomatta ollenkaan?
Kommentit (95)
Oletko pitänyt tukkimiehen kirjanpitoa kaadoistasi, ap?
Oletko itse tyytyväinen? Jos olet niin asia on kunnossa.
Riippuu iästä. Jos olet alle 25 - paljon, jos yli 40, normimäärä, ehkä jopa hieman vähäisesti.
Mutta kuka niistä kyselee ja jos, niin miksi?
Mä en välitä vaikka niitä olisi ollut 300, mutta huolestuttavaa on se, että sä tiedät luvun noin tarkasti. Pidätkö niistä jotain päiväkirjaa? Itsellänikin on ollut reippaasti yli 200 seksikumppania, mutta en mä muista enää niitten nimiä enkä paljon muutakaan. Baarista tuli nuorena niitä panoja raahattua kotiin jatkoille 🙄
No on se liikaa minulle, mutta eiköhän se vähintään 100 seksisuhdetta omaavalle naiselle ole aivan ok, että mieskin on vapaamielinen eikä niin tarkka tavarastaan.
Eihän tuo miehellä mitään merkkaa, naisella taas yksikin on liikaa.
Minua kiinnostaa aivan erityisesti se miten olet pysynyt laskuissa näiden 119 seksikumppanin suhteen? Onko sinulla jokin asialle erityisesti varustettu muistikirja vuosien varrelta, johon jokainen kumppani on merkitty tai jopa excel -taulukko, jossa he kaikki ovat, ehkä myös erityismerkintöineen per pää?
On ihan riittävän rehellistä, jos sanoo että monta on ollut, eikä ole laskenut. Nimittäin tuollainen kirjanpitäjä antaa kyllä aika merkilliset vibat.
Vierailija kirjoitti:
Minä en menisi kertomaan tuota missään vaiheessa. Parempi jos asia nyt joskus puheeksi tulee on myöntää ehkä korkeintaan 3 tai max 4 . Se mitä ei tiedä ei voi mitään harmiakaan tuottaa.
Just näin. Mitä se pieni valkoinen valhe nyt haittaa missään. Se vaan kertoo siitä ettei kaikki kokemukset ole jääneet niin mieleen eivätkä ole olleet kovin merkittäviä naisia ne.
Vierailija kirjoitti:
Mä en välitä vaikka niitä olisi ollut 300, mutta huolestuttavaa on se, että sä tiedät luvun noin tarkasti. Pidätkö niistä jotain päiväkirjaa? Itsellänikin on ollut reippaasti yli 200 seksikumppania, mutta en mä muista enää niitten nimiä enkä paljon muutakaan. Baarista tuli nuorena niitä panoja raahattua kotiin jatkoille 🙄
Hei Pallopää-mies! Kuulostaa hirveältä. Jos se tyyppi on aloittamassa uutta suhdetta niin minkälaista suhdetta? Siinä kerrotaan koko elämäntarina niin kait siinä tarttee mainita. Voipi olla että päätyy pelkkää platoniseen suhteeseen mutta mitä väliä... Noi on sit kait tyypin 'penetraatioita' tuntemattomien kanssa. Jäämme odottamaan kuulumisia että miten kävi - tuliko pakit, TAAS?
Tärkeintä on ettei ole pettänyt ketään. Sellainen olisi rumaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten olet ehtinyt :O
Kahden minuutin muna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei Pallopää-mies! Kuulostaa hirveältä. Jos se tyyppi on aloittamassa uutta suhdetta niin minkälaista suhdetta? Siinä kerrotaan koko elämäntarina niin kait siinä tarttee mainita. Voipi olla että päätyy pelkkää platoniseen suhteeseen mutta mitä väliä... Noi on sit kait tyypin 'penetraatioita' tuntemattomien kanssa. Jäämme odottamaan kuulumisia että miten kävi - tuliko pakit, TAAS?
Onko sulla lääkkeet hukassa, vai mitä sä möykkäät?
Itseäni ei haittaisi, koska itselläni ollut tuota enemmän miehiä. Mut luultavasti haittaa siveellisempää naista jos kerrot totuuden
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa aivan erityisesti se miten olet pysynyt laskuissa näiden 119 seksikumppanin suhteen? Onko sinulla jokin asialle erityisesti varustettu muistikirja vuosien varrelta, johon jokainen kumppani on merkitty tai jopa excel -taulukko, jossa he kaikki ovat, ehkä myös erityismerkintöineen per pää?
Tuo on tavallaan helppo homma kun minulla on kaikki keikka kalenterit ja päivämäärät tallessa ja käytännössä exel taulukko on jo siinä kun muistaa vain ne kerrat kun jäi ilman, niistä ei niin montaa kertaa edes tule niin helppo laskea.
Ap
Onko ne kaikki sitten olleet huonoja, kun on noin monta kertaa pitänyt vaihtaa? On minullakin ollut seksisuhteita, mutta yleensä ne ei ole jääneet yhteen kertaan eikä sitä määrällistä vaihtelua eri ihmisten kanssa sen takia ole niin paljon.
Varmaan kelvannut yhdeksi yöksi. Onpa suuri saavutus.