Onko 120 seksisuhdetta miehellä liikaa?
Minulla on elämäni aikana ollut seksuaalisia kanssakäymisiä nyt 119 naisen kanssa ja mietin onko kannattavampaa kertoa niistä naiselle jonka kanssa olen aloittelemassa parisuhdetta vai onko parempi olla kertomatta ollenkaan?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei haittaisi, koska itselläni ollut tuota enemmän miehiä. Mut luultavasti haittaa siveellisempää naista jos kerrot totuuden
Kiva kun joku fiksumpikin vastaa. Nämä tekopyhät alkoikin jo kyllästyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne kaikki sitten olleet huonoja, kun on noin monta kertaa pitänyt vaihtaa? On minullakin ollut seksisuhteita, mutta yleensä ne ei ole jääneet yhteen kertaan eikä sitä määrällistä vaihtelua eri ihmisten kanssa sen takia ole niin paljon.
Ei kaikki halua seurustella, eikä etsi mitään kumppania. Monet tykkää nuorena olla sinkkuja ja pomppia sängystä toiseen.
-ohis N
Rehellinen kannattaa olla. Itse menin naimisiin vähän vanhemmalla iällä. Sekä minulla että miehelläni oli takana jo yli sata seksisuhdetta. En minä nelikymppisenä toki kuvitellut mihinkään neitseelliseen kaveriin enää törmäävänikään. Nyt olemme olleet onnellisesti naimisissa yli 20 vuotta ja tietääkseni molemmille on riittänyt sinä aikana tämä keskinäinen suhteemme.
Vierailija kirjoitti:
Selvennykseksi vielä niin nuo ovat suurimmaksi osaksi olleet ns työtapaturmia 16 vuoden ajalta kun olen joutunut kiertämään rumpalin ominaisuudessa pitkin suomea. En siis ole varsinaisesti mikään lørtto vaan enemmänkin monogaaminen ihminen.
Ap
Ei se typy joka käy viikoittain baarissa ja lähtee sieltä aina eri rumpalin mukaan ole sitten myöskään. Hǎn on enemmänkin monogaaminen ihminen.
Haittaisiko sinua muuten itseäsi naisella parinsadan panomiehen historia?
Mitä tuossa nyt on? Silloin pitää panna kun panettaa vai pitääkö sitä säästellä jeesukselle helistimeksi??silläkö se sitten jammailee pilvensä päällä että Kilisee kilisee kulkuneeen helkkyeeen välkkyeen🎶 ?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ei haittaisi, koska itselläni ollut tuota enemmän miehiä. Mut luultavasti haittaa siveellisempää naista jos kerrot totuuden
Kiva kun joku fiksumpikin vastaa. Nämä tekopyhät alkoikin jo kyllästyttämään.
Jos mikä tahansa ei kelpaa, on tekopyhä?
Ei kannata kysellä jos haluaa vain tietynlaisia vastauksia.
Parempi olla rehellinen
Menneisyys kävelee vielä vastaan kun sitä vähiten odottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvennykseksi vielä niin nuo ovat suurimmaksi osaksi olleet ns työtapaturmia 16 vuoden ajalta kun olen joutunut kiertämään rumpalin ominaisuudessa pitkin suomea. En siis ole varsinaisesti mikään lørtto vaan enemmänkin monogaaminen ihminen.
Ap
Ei se typy joka käy viikoittain baarissa ja lähtee sieltä aina eri rumpalin mukaan ole sitten myöskään. Hǎn on enemmänkin monogaaminen ihminen.
Naisilla se on eri juttu ihan täysin. Heille se ei kuulu varsinaisesti työnkuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en menisi kertomaan tuota missään vaiheessa. Parempi jos asia nyt joskus puheeksi tulee on myöntää ehkä korkeintaan 3 tai max 4 . Se mitä ei tiedä ei voi mitään harmiakaan tuottaa.
Just näin. Mitä se pieni valkoinen valhe nyt haittaa missään. Se vaan kertoo siitä ettei kaikki kokemukset ole jääneet niin mieleen eivätkä ole olleet kovin merkittäviä naisia ne.
No jos valkoinen valhe ei haittaa niin miksi ei voi pyöristää ylöspäin vaikkapa 130 kumppaniin? Pienempihän se valhe sitä paitsi olisi kuin tuo, että 119 muuttuu kolmeksi..
Henkilöllä, joka on harrastanut seksiä 120n kanssa, on aivan erilainen kuin minä. Hänellä ei ole mitään mahdollisuutta saada minua tuntemaan itseäni erityiseksi ja käsityksemme seksistä ja seksuaalisuudesta olisivat aivan erilaiset. En haluaisi erehtyä tällaisen ihmisen kanssa suhteeseen. Epäilen, että tällainen ihminen ei myöskään pitäisi kovin tärkeänä kertoa mulle totuutta, eikä suostuisi tai pystyisi ymmärtämään, että asialla on mulle suuri henkilökohtainen merkitys.
Toivottavasti sulla, ap on selkärankaa rehellisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minua ei haittaa yhtään kyllä minä sellaistakin vetelisin menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Naisilla se on eri juttu ihan täysin. Heille se ei kuulu varsinaisesti työnkuvaan.
Siis maksoiko ne naiset rumpalipojulle siitä seksistä vai miten se kuului työnkuvaan?
Mä en nyt oikein saa kiinni tästä, että miksi sä nimenomaan ja ehdoin tahdoin haluaisit just sellaisen kumppanin, jolle tuo määrä ei ole ok ja jolle et voi etkä halua olla rehellinen?
Eikö se ole järkevämpää aloittaa suhde sellaisen naisen kanssa jolle voit olla rehellinen ja jolle kelpaat kaatoinesi kaikkinesi?
Miksi ihmeessä tuhlata aikaa vääränlaiseen ihmiseen?
Itselle tuollainen mies olis yöks.
Tosiasia on kuitenkin se, että Mies EI petä. Mies vaan panee.
De Facto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minua ei haittaa yhtään kyllä minä sellaistakin vetelisin menemään.
Nyt olikin kyse parisuhteen aloittamisesta. Olisko vaimomatskuu?
Tietenkin on. Mitä täällä tyhmiä kyselet.
Sun naisten nimi on aina Kyllikki, eiks vaan? Joskus oot saanut kaksosiakin samaan aikaan?
Mulla alkoi seis 😂