Onko 120 seksisuhdetta miehellä liikaa?
Minulla on elämäni aikana ollut seksuaalisia kanssakäymisiä nyt 119 naisen kanssa ja mietin onko kannattavampaa kertoa niistä naiselle jonka kanssa olen aloittelemassa parisuhdetta vai onko parempi olla kertomatta ollenkaan?
Kommentit (95)
On. Minulla ei ollut vielä yhtään, vaikka olen jo vanhus.
Naiset tykkää yleensä kokeneimmista miehistä niin mitä sitä peittelemään.
Miksi edelliset seksikumppanit kuuluvat kumppanille millään tavalla? Ei siitä tiedosta saa mitään irti.
Hyvä vaan, jos kerrot uudelle kumppanillesi olleesi kylänakki. Hän voi sitten päättää haluaako olla käytetyn kynän kanssa (huomaa, että käytetyt kynät ovat aina lyhyempiä ja huonommassa kunnossa kuin käyttämättömät).
Kuvottavaa, oletettavasti kävelevä syfilis seurustelee.
120 on liikaa, jos ne ovat samanaikaisia.
Rehellisyys on suhteen perusta eli tietenkin jos asia puheeksi tulee niin tuo maaginen luku pitää kertoa rehellisesti.
Mitä väliä sillä on jos toista rakastaa? Hyvähän se on jos oma mies on kelvannut muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edelliset seksikumppanit kuuluvat kumppanille millään tavalla? Ei siitä tiedosta saa mitään irti.
Kuuluu se vähän jos suhteessa kerrotaan kaikki omasta elämästä ja halutaan olla rehellisiä. Että kuuluu hyvään parisuhteeseen ainakin.
Vierailija kirjoitti:
No jos sillä ei ole mitään väliä niin miksi sitä ei sitten voi kertoa jos toinen kysyy? Saattaa se toinen kysyä vaikka syntymäpaikkakuntaa, ekaa lempilelua tai missä oli intissä vaikka ei niistäkään saa sen enempää irti mutta ei noihin vastaaminen tunnu olevan ongelma ikinä kenellekään.
Miksi itseasiassa kysyä mitään koska turhaahan se on tutustua mahdolliseen/tulevaan kumppaniinsa millään tavalla ja varsinkaan siihen, että jaetaankin riittävän yhtenäistä arvomaailmaan jolle suhdetta on ylipäätään mahdollista rakentaa.
Mun parisuhteissa ei ikinä ole tullut keskusteluiden aiheeksi entiset panot. Enkä ymmärrä, miksi niistä edes pitäisi puhua. Toisen pitkät parisuhteet on tiedossa, mutta mitä hiton väliä on jollain opiskeluaikojen ja parisuhteiden välissä olleilla baari-hoidoilla, eihän niiden nimiäkään muista/tiedä.
Ikinä en ole näistä kumppanilta kysellyt, eikä kukaan minultakaan.
Miksi pitäisi?
Olisi liikaa. Inhottaisi ajatus että noin moni nainen tietää, millaista on olla mieheni kanssa intiimisti. Itse olen ollut yhden kanssa, joten eiköhän me muutenkin oltaisi liian erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on jos toista rakastaa? Hyvähän se on jos oma mies on kelvannut muillekin.
Eikö se kerro just päinvastaisesta kun suurimmalle osalle on kelvannut vain yhden kerran?
Selvennykseksi vielä niin nuo ovat suurimmaksi osaksi olleet ns työtapaturmia 16 vuoden ajalta kun olen joutunut kiertämään rumpalin ominaisuudessa pitkin suomea. En siis ole varsinaisesti mikään lørtto vaan enemmänkin monogaaminen ihminen.
Ap
Ei kannata kertoa, mulle ainakin tulisi vain negatiivisia mielikuvia tuollaisesta määrästä. Kertoisin mieluummin että on ollut muutama pidempi suhde (siis jos on ollut) ja niiden välissä olet deittaillut. Ei mitään tarkkoja lukuja.
Minä en menisi kertomaan tuota missään vaiheessa. Parempi jos asia nyt joskus puheeksi tulee on myöntää ehkä korkeintaan 3 tai max 4 . Se mitä ei tiedä ei voi mitään harmiakaan tuottaa.