Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies haluaisit suhteeseen 50+v. naisen kanssa, niin millaista naista etsisit?

Vierailija
16.05.2024 |

Luonne, persoona, ulkonäkö? 

Niiden ei tarvitse vastata, jotka eivät halua 50+v. naisen kanssa suhdetta ;)

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 50-vuotiaista naisista tietty prosentti valittaa koko ajan elämästään. Vaikka olisi tavallinen päivä, niin maailmankuvassa nähdään harmillisten pikkuasioiden sarjana. Pahimmillaan he pitävät jatkuvaa valitustaan huumorina, vaikka se on vain ihan älyttömän raskasta kuunneltavaa.

Nämä naiset kun onnistuu väistämään, niin loppuporukka on mukavaa. Siitä porukasta kumppania etsii samoilla kriteereillä kuin aikaisemmin nuorista, eli huumorintajuinen, sivistynyt ja avarakatseinen. Yli viisikymppiset ovat yleensä myös vapautuneita ja itsevarmoja sängyssä, eli sen suhteen on kulta-ajat.

Toisaalta aika monelta menee kokonaan seksihalut vaihdevuosien myötä, jotka on viisikymppisenä joko päällä tai hyvin pian edessä. 

Miehilläkö ei lähde?

Vierailija
62/69 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 50-vuotiaista naisista tietty prosentti valittaa koko ajan elämästään. Vaikka olisi tavallinen päivä, niin maailmankuvassa nähdään harmillisten pikkuasioiden sarjana. Pahimmillaan he pitävät jatkuvaa valitustaan huumorina, vaikka se on vain ihan älyttömän raskasta kuunneltavaa.

Nämä naiset kun onnistuu väistämään, niin loppuporukka on mukavaa. Siitä porukasta kumppania etsii samoilla kriteereillä kuin aikaisemmin nuorista, eli huumorintajuinen, sivistynyt ja avarakatseinen. Yli viisikymppiset ovat yleensä myös vapautuneita ja itsevarmoja sängyssä, eli sen suhteen on kulta-ajat.

Toisaalta aika monelta menee kokonaan seksihalut vaihdevuosien myötä, jotka on viisikymppisenä joko päällä tai hyvin pian edessä. 

Miehilläkö ei lähde?

No riippuu miehestä mutta kyllä aika monella miehellä tuntuu vielä haluja riittävän viisikymppisenäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonevat hampaat ja luiskaotsa. 

Vierailija
64/69 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen korpimuija olisi ihanne.

Vierailija
65/69 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalainen vinosuu.

Vierailija
66/69 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin vanhalla eukolla pitäisi olla ihan v...sti rahaa jotta voisin alkaa suhteeseen hänen kanssaan. En usko että panosuhdekaan onnistuisi koska vanha ja rypistyvä nainen ei nyt vaan jaksa seksuaalisessa mielessä innostaa.

Eli vaikuttaa siltä, että juuri sinun ei olisi kannattanut vastata.

Minulla on ihan v...sti rahaa, mutta enhän minä sinua huolisi. En todellakaan. Vain fiksut miehet ovat kiinnostavia. No sellainen minulla jo onkin ja bonuksena komeakin.

Tuo kirjoittaja kirjoitti, että pitäisi olla rahaa, niin sitten voisi alkaa suhteeseen. Eli kyllä sellaisenkin vastauksen saa vastata, onhan tuo ihan elävästä elämästä oleva kriteeri. Ja mitä vanhempi nainen, sitä parempi, ihanneikä ehkä lähempänä sataa kuin viittäkymppiä. Ap

Olen eri mieltä. Hän ei ryhtyisi edes panosuhteeseen, joten ei olisi kannattanut vastata lainkaan. Tuskin olet ap kun et muista mitä aloitukseesi kirjoitit. -sama-

Vierailija
67/69 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen eri mieltä. Hän ei ryhtyisi edes panosuhteeseen, joten ei olisi kannattanut vastata lainkaan. Tuskin olet ap kun et muista mitä aloitukseesi kirjoitit. -sama-"

Kyllä mä ap olen ja muistan mitä aloituksessa luki. Hän ei puhunut panosuhteesta, vaan suhteesta yleisesti eikä panosuhteen perusteella ole pääsyä naisen rahoihin, vaan nimenomaan pitemmällä suhteella. Varo vain, jos sinulla on fyrkkaa, koska kyllä tuollaisia miehiä löytyy, jotka ovat naisen kanssa rahojen takia.

Kukaan ei vain suostu kertomaan paljonko sitä rahaa juuri heidän kohdallaan pitäisi olla. Yksi puhui elintasonsa nostamisesta (siihen voi riittää Sari Sairaanhoitajankin palkka, riippuu lähtötasosta) ja toinen puhui siitä, että rahaa pitäisi olla "helvetisti" (paljonko se on?). Ihan yleisen elämänkokemuksen mukaisesti sanoisin, että näille kasakoilla kelpaa pikkurahakin, jos se irtoaa helposti. Isompien rahojen eteen pitää jo nähdä vaivaakin, ellei naisella ole dementiaa tai muita ongelmia. Ap

Vierailija
68/69 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloinen ja nauravainen.

Mielellään isorintainen.

Siinä tärkeimmät.

Vierailija
69/69 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iloinen ja nauravainen.

Mielellään isorintainen.

Siinä tärkeimmät.

Lyhykäisessään pätevä vastaus.

Tein tämän siksi, että palstalla on paljon 50+v. sinkkunaisia, joita varmaan kiinnostaa totuus sen sijasta, että täällä myös paljon trollataan misseistä, läskeistä ja nuorista naisista. Osa toki niitä nuoria naisia etsiikin vielä eläkeikäisenäkin, mutta eivät kaikki. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi