Jos mies haluaisit suhteeseen 50+v. naisen kanssa, niin millaista naista etsisit?
Luonne, persoona, ulkonäkö?
Niiden ei tarvitse vastata, jotka eivät halua 50+v. naisen kanssa suhdetta ;)
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Hyväsydämistä, älykästä ja iloista. Seksikästä. Ja sellaisen löysinkin.
Jussi 54
Ihanaa, onnittelut! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiukka, pystytissinen. Tekee hyvää ruokaa ja ottaa kaikkiin reikiin.
Yli 50 v voi täyttää kaks viimeistä ehtoa mutta missään tapauksessa ei kahta ensimmäistä.
Kirurgia tekee nykyisin ihmeitä. Pystytissit ja tiukka pilde on sieltä helpoimmasta päästä.
Miten niin "jos"? Toki nyt normaali viisikymppinen hakee toista samanlaista eikä epäkypsää teinipissistä.
M 58
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "jos"? Toki nyt normaali viisikymppinen hakee toista samanlaista eikä epäkypsää teinipissistä.
M 58
Paino sanalla normaali 🙄
Vierailija kirjoitti:
M 58
99 prossaa miehistä, dementiapapparaisetkin mukaan luettuna, etsii suhteeseen max 30-vuotiasta timmiä missiä tai mallia.
Semmoinen joka pystyy syväkurkuttamaan ilman vaikeuksia
Vierailija kirjoitti:
M 58
"Jos", koska tällä palstalla taitaa olla enemmistö niitä, joilla yli viisikymppinen nainen ei kelpaisi :) Piti tähdentää, etten kaipaa heiltä vastausta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen iloinen ja elämänmyönteinen asenne.
Mahdolliset lapset jo aikuisia.
Mikään missi ei tarvitse eikä oikeastaan pidäkään olla, mutta että naisella olisi tervehenkiset elämäntavat ja sen myötä kroppa jonkinlaisessa kuosissa vielä.
Viime kädessä katse ratkaisee, tykkään että naisella on sellaista sopivaa pilkettä yhä silmässä.
Miksi missi ei kelpaa? Ap
Nainen, jolla on lukutaitoa. Se on yksi ehdoton vaatimus minulla.
Mitä te sitten lukisitte?
Vierailija kirjoitti:
Yli 50-vuotiaista naisista tietty prosentti valittaa koko ajan elämästään. Vaikka olisi tavallinen päivä, niin maailmankuvassa nähdään harmillisten pikkuasioiden sarjana. Pahimmillaan he pitävät jatkuvaa valitustaan huumorina, vaikka se on vain ihan älyttömän raskasta kuunneltavaa.
Nämä naiset kun onnistuu väistämään, niin loppuporukka on mukavaa. Siitä porukasta kumppania etsii samoilla kriteereillä kuin aikaisemmin nuorista, eli huumorintajuinen, sivistynyt ja avarakatseinen. Yli viisikymppiset ovat yleensä myös vapautuneita ja itsevarmoja sängyssä, eli sen suhteen on kulta-ajat.
Toisaalta aika monelta menee kokonaan seksihalut vaihdevuosien myötä, jotka on viisikymppisenä joko päällä tai hyvin pian edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 50 v voi täyttää kaks viimeistä ehtoa mutta missään tapauksessa ei kahta ensimmäistä.
Kirurgia tekee nykyisin ihmeitä. Pystytissit ja tiukka pilde on sieltä helpoimmasta päästä.
No harva viisikymppinen nainen enää on niin pinnallinen, että menisi riskialttiisiin ja kivuliaisiin kirurgisiin operaatioihin pelkän ulkonäön tai "tiukkuuden" takia. Mieluummin elää ilman miehiä sitten, jos ei luomuversiona heille kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No harva viisikymppinen nainen enää on niin pinnallinen, että menisi riskialttiisiin ja kivuliaisiin kirurgisiin operaatioihin pelkän ulkonäön tai "tiukkuuden" takia. Mieluummin elää ilman miehiä sitten, jos ei luomuversiona heille kelpaa.
Tuolla kommentoijalla ei ollut naisen anatomia oikein hallussa, sillä naisen emätinhän kutistuu ja tiukentuu vaihdevuosi-iässä. Se ei kuitenkaan ole mitenkään hyvä asia.
https://anna.fi/hyvinvointi/ematin-kutistuu-ja-tiukentuu-mita-ihmetta-n…
En minäkään menisi mihinkään leikkaukseen, jolle ei ole lääketieteellistä perustetta enkä kyllä olisi mennyt nuorempanakaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Noin vanhalla eukolla pitäisi olla ihan v...sti rahaa jotta voisin alkaa suhteeseen hänen kanssaan. En usko että panosuhdekaan onnistuisi koska vanha ja rypistyvä nainen ei nyt vaan jaksa seksuaalisessa mielessä innostaa.
Eli vaikuttaa siltä, että juuri sinun ei olisi kannattanut vastata.
Minulla on ihan v...sti rahaa, mutta enhän minä sinua huolisi. En todellakaan. Vain fiksut miehet ovat kiinnostavia. No sellainen minulla jo onkin ja bonuksena komeakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin vanhalla eukolla pitäisi olla ihan v...sti rahaa jotta voisin alkaa suhteeseen hänen kanssaan. En usko että panosuhdekaan onnistuisi koska vanha ja rypistyvä nainen ei nyt vaan jaksa seksuaalisessa mielessä innostaa.
Eli vaikuttaa siltä, että juuri sinun ei olisi kannattanut vastata.
Minulla on ihan v...sti rahaa, mutta enhän minä sinua huolisi. En todellakaan. Vain fiksut miehet ovat kiinnostavia. No sellainen minulla jo onkin ja bonuksena komeakin.
Tuo kirjoittaja kirjoitti, että pitäisi olla rahaa, niin sitten voisi alkaa suhteeseen. Eli kyllä sellaisenkin vastauksen saa vastata, onhan tuo ihan elävästä elämästä oleva kriteeri. Ja mitä vanhempi nainen, sitä parempi, ihanneikä ehkä lähempänä sataa kuin viittäkymppiä. Ap
Muutama ylimääräinen kilo masun paikkeilla, tuhdit reidet, isot riippuvat rinnat, iloinen ja huomaavainen. Semmoinen jonka kanssa voidaan leikkiä äitiä ja poikaa.
t. väkivaltaiset ja kylmät vanhemmat omaava, äitiongelmista kärsivä, tunnevammainen kolmikymppinen mies
Vierailija kirjoitti:
Muutama ylimääräinen kilo masun paikkeilla, tuhdit reidet, isot riippuvat rinnat, iloinen ja huomaavainen. Semmoinen jonka kanssa voidaan leikkiä äitiä ja poikaa.
t. väkivaltaiset ja kylmät vanhemmat omaava, äitiongelmista kärsivä, tunnevammainen kolmikymppinen mies
minulla tunnevammainen asperger äiti ja jestas mitä työnsarkaa hän on minulle aiheuttanut aspergerisuutensa vuoksi... toisaalta minusta tuli hänen ansiostaan/syystään superitsenäinen ja tiedän pärjääväni ihan missä vain vaikka sitten koko loppuelämäni yksin. Miehissä olen aina arvostanut hyvin miehekkäitä, mutta empaattisia miehiä, mutta mitään holhousta en halua. Sellaisia miehiä on harvassa, mutta onneksi kuitenkin on. Seksielämän saralla tykkään, että mies on dominoivampi ja "vie".
Mä en kyllä tajua näitä keskusteluja, joita on tällä palstalla 167 päivässä. Eikö jokainen halua lähinnä kivan ja kivannäköisen kumppanin, jonka kanssa tehdä juttuja, jotka kiinnostaa molempia? Mitä kriteerejä tässä nyt odotetaan? Haluan miehen, jonka lempiväri on violetti ja jolla on hörökorvat?
Olen kiinnostunut suomalaisista naisista jotka ovat samantyyppisiä kuin 50+ olevat Debbie Harry, Helen Mirren, Susan Saradon, Ursula von der Leyen, Sharon Stone jne.
Mutta missä heitä tapaisi, tuskin Tinderissä. Taitavat sitäpaitsi olla varattuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mihin se tiukkuus olis kadonnut, sen vie vain synnytys, eivätkä kaikki synnytä.
Hyväsydämistä, älykästä ja iloista. Seksikästä. Ja sellaisen löysinkin.
Jussi 54