Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies haluaisit suhteeseen 50+v. naisen kanssa, niin millaista naista etsisit?

Vierailija
16.05.2024 |

Luonne, persoona, ulkonäkö? 

Niiden ei tarvitse vastata, jotka eivät halua 50+v. naisen kanssa suhdetta ;)

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnostunut suomalaisista naisista jotka ovat samantyyppisiä kuin 50+ olevat Debbie Harry, Helen Mirren, Susan Saradon, Ursula von der Leyen, Sharon Stone jne. 

Mutta missä heitä tapaisi, tuskin Tinderissä. Taitavat sitäpaitsi olla varattuja?

Siis sikarikkaita julkkiksia, joilla on resurssit puunata naamaa ja kroppaa osana työtään ja joista sä näet filtteröidyt julkkiskuvat? Aha. Ihme ettei niitä kulje sua vastaan tuolla kadulla.

Vierailija
42/69 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnostunut suomalaisista naisista jotka ovat samantyyppisiä kuin 50+ olevat Debbie Harry, Helen Mirren, Susan Saradon, Ursula von der Leyen, Sharon Stone jne. 

Mutta missä heitä tapaisi, tuskin Tinderissä. Taitavat sitäpaitsi olla varattuja?

Siis sikarikkaita julkkiksia, joilla on resurssit puunata naamaa ja kroppaa osana työtään ja joista sä näet filtteröidyt julkkiskuvat? Aha. Ihme ettei niitä kulje sua vastaan tuolla kadulla.

Meidän Marko se ei koskaan oikein aikuistunut.

T: äippä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän Marko se ei koskaan oikein aikuistunut.

T: äippä

Tsemit! Äitiyden ilot ja kirot.

Vierailija
44/69 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain oli paparazzikuva Sharon Stonesta. Sellainen ilmestys tulee kyllä harva se päivä vastaan Alepassa. Ei ihan niin glamoröösi kuin kuvat antavat olettaa........ Mutta se ei Markolle kelpaisi, kun on realistinen kypsä nainen.

Vierailija
45/69 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläpää kunnossa. 

Ja alapää!

Vierailija
46/69 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ursula ainakaan ei ole uutiskuvissa filtteröity, ja ryppyjäkin on jo aika runsaasti, mutta niin on aina kaunis kampaus, kaunis hymy, hoidetun ja hyväkuntoisen näköinen ja tyylikäs päästä varpaisiin, älykäs, vastuullinen ja aina ystävällinen.

Olisi kiva tutustua, mutta varmaan on hänellä kiireitä, ja onhan hänellä kai se lääkärimieskin.

Vierailija
47/69 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ursulasta ei liene montaa filtteröityä kuvaa, jos hakee kuvahaulla. Eivätkä nuo muutkaan ole filtteröivää tyyliä ja sukupolvea, komea rivistö minusta. Ap

Vierailija
48/69 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ursula ainakaan ei ole uutiskuvissa filtteröity, ja ryppyjäkin on jo aika runsaasti, mutta niin on aina kaunis kampaus, kaunis hymy, hoidetun ja hyväkuntoisen näköinen ja tyylikäs päästä varpaisiin, älykäs, vastuullinen ja aina ystävällinen.

Olisi kiva tutustua, mutta varmaan on hänellä kiireitä, ja onhan hänellä kai se lääkärimieskin.

No just kirjoitin saman ennen kun huomasin tämän. Menestynyt kouluratsastajakin vielä tuo Ursula... Mutta sekin on totta, että tuollaiset laatumimmit varmaan usein ovat naimisissa. Ap

Vierailija
49/69 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppiset ja vanhemmat naiset ovat tylsiä ja homsuisia. Ainut syy tyytyä keski-ikäiseen naiseen on raha.

Vierailija
50/69 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just kirjoitin saman ennen kun huomasin tämän. Menestynyt kouluratsastajakin vielä tuo Ursula... Mutta sekin on totta, että tuollaiset laatumimmit varmaan usein ovat naimisissa. Ap

Niin, mutta vastaavia Suomessa? Satu Silvo? 

Vierailija
51/69 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain oli paparazzikuva Sharon Stonesta. Sellainen ilmestys tulee kyllä harva se päivä vastaan Alepassa. Ei ihan niin glamoröösi kuin kuvat antavat olettaa........ Mutta se ei Markolle kelpaisi, kun on realistinen kypsä nainen.

Kaikista superulkkiksista löytyy vähemmän imartelevia paparazzikuvia, koska niiden idea on saada mahdollisimman räntsähtänyt kuva, jotta tulisi klikkauksia eli rahaa. Tuo filtteröinti ei taas superjulkkiksien kohdalla ole ollenkaan hyvä argumentti, koska heistä kaikista on olemassa lehtikuvia, joita ei filtteröidä. Sen sijaan tavis- insta-beibistä ei näe realistisia kuvia, kun he itse hallinnoivat julkikuvaansa eivätkä paparazzit tai normaalit lehdet ole heistä kiinnostuneita. Ap

Vierailija
52/69 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppiset ja vanhemmat naiset ovat tylsiä ja homsuisia. Ainut syy tyytyä keski-ikäiseen naiseen on raha.

No paljonko sitä pitäisi olla? Koettakaa nyt joku summa sanoa, kun jo kolmesti olen kysynyt, että paljonko on helvetisti vai riittääkö vähemmän? Ap

Vierailija
53/69 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaisia on Suomessa nelikymppiset ja vanhemmat miehetkin. Homssuisia ja lihavia, haiseva hengitys ja ryppyinen pikku muna.

Ongelma on tietenkin se, että ei +40 v miehet eikä naiset ajattele olevansa tuollaisia vaan kuvittelevat itsestään ihan muuta ja pitävät noita ominaisuuksia muiden ihmisten ominaisuuksina, ei ominaan. Luokkakokous-ilmiö: on kyllä kumma kun luokkakokouksessa KAIKKI MUUT NÄYTTÄVÄT IKÄISILTÄÄN TAI OVAT RUPSAHTANEET JA LIHONEET, MUTTA MINÄ OLEN NUOREKAS!! Ihme juttu, eikös?

Vierailija
54/69 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ursulan kohdalla ei voi sanoa, että kun naisella on stressaava työ ja tiukka aikataulu, niin ei ehdi hoitaa itseään. Eihän se pidä paikkaansa. 

Ongelma suomalaisten kypsien naisten kohdalla on se, etteivät he halua käyttää rahojaan itsensä hoitamiseen niinkään, muuta kuin kuohuvalla juomalla hyvän aterian kera.

Vierailija
55/69 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No paljonko sitä pitäisi olla? Koettakaa nyt joku summa sanoa, kun jo kolmesti olen kysynyt, että paljonko on helvetisti vai riittääkö vähemmän? Ap

Sen verran, että nainen pystyisi nostamaan elintasoani.

Vierailija
56/69 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta vastaavia Suomessa? Satu Silvo? 

Joo, Satu on upea. Olen huono julkkiksissa, mutta hän on kerran haastatellut miestäni tv-ohjelmassaan ja tapasin hänet useammakin kerran hänen kasvisravintolassaan (harmi kun meni konkkaan!). Mun mies on maininnut myös Einin vanhempana upeana leidinä. Ap

Vierailija
57/69 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen verran, että nainen pystyisi nostamaan elintasoani.

Kun en yhtään tiedä sun elintasoasi, niin en tiedä mikä on lähtö- ja tavoitetaso? Ap

Vierailija
58/69 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä tajua näitä keskusteluja, joita on tällä palstalla 167 päivässä. Eikö jokainen halua lähinnä kivan ja kivannäköisen kumppanin, jonka kanssa tehdä juttuja, jotka kiinnostaa molempia? Mitä kriteerejä tässä nyt odotetaan? Haluan miehen, jonka lempiväri on violetti ja jolla on hörökorvat? 

Mä en ole vielä huomannut yhtään sellaista ketjua, jossa kysyttäisiin 50+v. ikäisten naisten kriteereitä. Yleisempiä on kyllä ollut. 

Hörökorvat on muuten kivat. Juuri koskaan ei näe niitä, koska ne ilmeisesti leikataan jo nuorena pilalle. Shane McGowanilla oli upeat hörökorvat, hän oli myös todella lahjakas ja älykäs, vaikkakin alkoholisoitumisensa takia myös lapsekas. Hienon dokkarin hänestä katsoin Areenasta viime vuoden puolella. The Pogues oli todella hyvä bändi, tuli nähtyä se kulta-aikoinaan livenäkin. Ap

Vierailija
59/69 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt kukaan suostu kertomaan paljonko 50+ naisella pitää olla rahaa, että suhde onnistuu? Ei kai se mikään valtiosalaisuus voi olla? Ap

Vierailija
60/69 |
17.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukka, pystytissinen. Tekee hyvää ruokaa ja ottaa kaikkiin reikiin. 

Sinunlaisia varten on jo varmaan robotteja saatavilla. Mitäpä jos googlaisit?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi