Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi puhuu kaksimielisiä juttuja jatkuvasti

Vierailija
16.05.2024 |

Otsikon mukaisesti anoppi puhelee jatkuvasti kaksimielisiä juttuja, mikä on alkanut tuntumaan kiusalliselta ja häiritsevältä. Miehenikin puhuu toki minulle välillä kaksimielisiä juttuja, mutta se on mielestäni täysin eri asia. Ja kyllä itsekin kavereiden kanssa tulee puhuttua, mutta tilanteen mukaan. Ei kai niitä tarvitse ihan koko ajan viljellä? Anopilla kuitenkin ikää se 58 vuotta, joten jutut eivät senkään puolesta tunnu kovin luontevilta, vielä kun hän ei muutekaan ole mikään sellainen rempseä nainen, vaan enemmänkin ns. toimistohiiri. Ja puhukoot niitä vaikka miehelleen tai vaikka naisten saunailloissa, mutta että esim. kahvipöydässä, jne. Ja kaiken lisäksi jutut ovat kaksimielisesti vihjaavia nimen omaan minuun ja mieheeni. Olen tästä puhunut myös miehelleni, mutta hän vaan naureskelee, että antaa äidin puhua mitä puhuu. Sitten yhdessä muu perhe vielä naureskelee näille anopin jutuille, itse tunnen lähinnä ärtymystä ja myötähäpeää. Viimeksi sain tästä annoksen äitienpäiväkahveilla.

N26

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää lähtisi mukaan anopille, mies voi käydä vaikka yksin. Ja jos ne on tulossa teille, lähtisin omille menoille. 

Tuollainen on rasittavaa, etenkin jos ei voi oikein vältellä sitä, esimerkiksi töissä. Itsekin välillä heitän läppää, mutta ei sitä koko aikaa jaksa. 

Vierailija
62/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ruokapöydässä ihanan kihelmöivä tunnelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ilmi vihervassarina Perussuomalaisten toimistolle, niin järjestyy kuljetus pois häiritsemästä kunnollisia ihmisiä!

Vierailija
64/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkavaa muistisairaus, saman tekee silloin appi-ukotkin.Ilman lääkitystä jutut pahenee,niin ettei kestä päivän valoa,

Vierailija
65/65 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jutut ovat selvästi sopimattomia, voi olla kyseessä ns. rajaton ihminen.