Anoppi puhuu kaksimielisiä juttuja jatkuvasti
Otsikon mukaisesti anoppi puhelee jatkuvasti kaksimielisiä juttuja, mikä on alkanut tuntumaan kiusalliselta ja häiritsevältä. Miehenikin puhuu toki minulle välillä kaksimielisiä juttuja, mutta se on mielestäni täysin eri asia. Ja kyllä itsekin kavereiden kanssa tulee puhuttua, mutta tilanteen mukaan. Ei kai niitä tarvitse ihan koko ajan viljellä? Anopilla kuitenkin ikää se 58 vuotta, joten jutut eivät senkään puolesta tunnu kovin luontevilta, vielä kun hän ei muutekaan ole mikään sellainen rempseä nainen, vaan enemmänkin ns. toimistohiiri. Ja puhukoot niitä vaikka miehelleen tai vaikka naisten saunailloissa, mutta että esim. kahvipöydässä, jne. Ja kaiken lisäksi jutut ovat kaksimielisesti vihjaavia nimen omaan minuun ja mieheeni. Olen tästä puhunut myös miehelleni, mutta hän vaan naureskelee, että antaa äidin puhua mitä puhuu. Sitten yhdessä muu perhe vielä naureskelee näille anopin jutuille, itse tunnen lähinnä ärtymystä ja myötähäpeää. Viimeksi sain tästä annoksen äitienpäiväkahveilla.
N26
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kauheeta. Olen itse 51 vuotias nainen ja suustani kyllä aika paha, elän todella intohimoisessa suhteessa ja puhumme miesystävän kanssa aika ronskisti ja suoraan kaikesta. Poikani ja hänen tyttöystävän seurassa kyllä osaan siivota suuni ...... Moni kuvittelee, että seksielämä päättyy kuin seinään 50+ vuotiaana, mutta elän sen osalta ihan parasta aikaa. Ymmärrän tavallaan anoppiakin, mutta jos asiat Sinua vaivaannuttaa niin olisi kyllä kohteliasta kunnioittaa sinun tunteita myös.
Eri sukupolvien välillä ei puhuta kaksimielisiä, varsinkaan jos ne kohdistuvat ko. ihmisiin. Se on tosi häiritsevää ja rajatonta. Muuten voi olla ihan niin ronski kuin sielu sietää.
Anteeks mitä? Missäköhän tällaiset säännöt on määritelty, mitä saa puhua eri sukupolvien välillä?
Raamatun salaisissa lisäpöytäkirjoissa. "Vähän yli kymmenen käskyä".
Kun anoppi on lähettyvillä niin laita korvatulpat.
Eikö tuohon olisi hauskempi vaan vastata samalla mitalla? Itse ainakain teen näin, jos joku alkaa kovasti jotain kaksimielisiä vihjailla. Ottaa vähän halveksuvan sävyn omiin kommentteihin 'siitä puhe mistä puute'-linjalla.
Miehesi ei ole katkaissut napanuoraansa äitiinsä, kun tuollaiselle vaan naureskelee. Jätä koko perhe, ansaitset parempaa.
Sinun kannattaa tässä tilanteessa olla nyt aikuinen ja tarkkailla tilannetta. Anoppiin nähden olet hänen miestään ja poikaansa objektiisempi. Eräisiin aivosairauksiin kuuluu - valitettavasti - rumat ja härskit, erityisesti seksisävytteiset jutut. Jos jutut ovat hänen aiempaan käyttäytymiseensä nähden poikkeavia ja niiden määrä kasvaa tai laatu pahenee, on syytä hakea hänelle apua / hoitoa. Dementia voi alkaa jo varhainkin. Dementia jne eivät ole vain muistisairaus, eli että ei tietäisi mikä päivä on.
No mitähän se seuraava anoppi oikein tekee! Odottelen jo innolla seuraavaa kirjoittajaa, jolla on uusi anoppitarina kerrottavana.
Mulla olisi meheviä juttuja kerrottavana miniöitten käytöksistä. Ei omieni, koska ei mulla ole sellaisia, mutta nuo miehen kahden veljen vaimot on kyllä metkoja tapauksia. Tai siis toinen on jo entinen, mutta hyvin muistissa. Anopin kanssa on joskus tullut puheeksi, että olisi käytöstavoissa korjaamista. Mutta olkoon, kirjoitellaan nyt vaan näistä anopeista.
Jatkakaa ketjua!
Ja sitten seuraava aihe.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi ei ole katkaissut napanuoraansa äitiinsä, kun tuollaiselle vaan naureskelee. Jätä koko perhe, ansaitset parempaa.
Missä niin on määritelty että ap ansaitsisi jotenkin parempaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kauheeta. Olen itse 51 vuotias nainen ja suustani kyllä aika paha, elän todella intohimoisessa suhteessa ja puhumme miesystävän kanssa aika ronskisti ja suoraan kaikesta. Poikani ja hänen tyttöystävän seurassa kyllä osaan siivota suuni ...... Moni kuvittelee, että seksielämä päättyy kuin seinään 50+ vuotiaana, mutta elän sen osalta ihan parasta aikaa. Ymmärrän tavallaan anoppiakin, mutta jos asiat Sinua vaivaannuttaa niin olisi kyllä kohteliasta kunnioittaa sinun tunteita myös.
Eri sukupolvien välillä ei puhuta kaksimielisiä, varsinkaan jos ne kohdistuvat ko. ihmisiin. Se on tosi häiritsevää ja rajatonta. Muuten voi olla ihan niin ronski kuin sielu sietää.
Anteeks mitä? Missäköhän tällaiset säännöt on määritelty, mitä saa puhua eri sukupolvien välillä?
Ole huoleti, wt-sakilla ei ole mitään sääntöjä tai käsitystä siitä mikä on sopivaa.
Dementian oire on epäsopivat puheet
Voi olla merkki vaikka dementiasta jos käytös muuttuu siihen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumihiutaleella meni tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kysy suoraan miksi hän puhuu noin ja että se ei kuulosta kovinkaan fiksulta. Ja anna puhua , poistu paikalta jos et jaksa kuunnella.
Vanhempi sukupolvi useimmiten antaa nuorten puhua vähemmän fiksuja ajatuksiaan. Tietävät, että kyllä ne siitä viisastuu kun ikää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Laita esimerkkejä.
t. Juuso
No esimerkiksi kun grillasimme, appiukko antoi minulle makkaran, johon anoppi totesi "maistuuko grillimakkara vaikka taidat tykätä enemmän xxx:n (mieheni) makkarasta" ja iski silmää. Sitten siinä porukalla hekottivat.
Ap
Anopilla alkava dementia, vai onko puhunut vuosikausia niin ?
Voisitte alkaa leipomaan yhdessä. Täräyttää munkit tiskiin, kostuttaa torttua, vatkata munaa ja lopuksi laittaa pullat uuniin.
Vierailija kirjoitti:
Intohimoinen seksielämä on yleensä kahden ihmisen välinen asia.
Kaksimieliset jutut kahvipöydässä herättää kyllä vaikutelman ääliöstä ja hänen surkeasta seksielämästään tai sen puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita esimerkkejä.
t. Juuso
No esimerkiksi kun grillasimme, appiukko antoi minulle makkaran, johon anoppi totesi "maistuuko grillimakkara vaikka taidat tykätä enemmän xxx:n (mieheni) makkarasta" ja iski silmää. Sitten siinä porukalla hekottivat.
Ap
Miten olet joutunut tuollaiseen wt-ansaan?
Vierailija kirjoitti:
Dementian oire on epäsopivat puheet
Aivan sama mikä aihe, nää dementiat otetaan ihan joka asiaan selvitykseksi. Isäni ja hänen VIISI veljeään joista on jo kolme haudoissa, puhuivat koko ikänsä kaksimielisiä. Siihen ei mikään auttanut. Vaikka kuinka olisi sanonut että siitä puhe mistä puute niin jo seuraava lause heillä oli kaksimielinen. Kenellekään heistä ei tullut muistisairautta, isäni eli 96 vuotiaaksi ja nuo jo haudoissa olevat setänikin olivat 89-93 vuotiaita. Ei jlauta dementiaa ole kaikilla jotka kaksimielisiä mielellään puhuvat. Teininä kyllä häpesin noita puheita. Mikä ihme se nyt on että puhuvat kun kaikki ip-lehdetkin pursuavat seksijuttuja ja mitä niitä on muita joku seiska.
Anoppi ei kuitenkaan kuulu teidän perheeseen. Toivottavasti asuu kaukana. Fiksut ihmiset ei puhu seurassa mitään rivoja juttuja.
Ja ap on tarpeeksi ääliö mennäkseen naimisiin tuon ääliöanopin pojan kanssa.