Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi puhuu kaksimielisiä juttuja jatkuvasti

Vierailija
16.05.2024 |

Otsikon mukaisesti anoppi puhelee jatkuvasti kaksimielisiä juttuja, mikä on alkanut tuntumaan kiusalliselta ja häiritsevältä. Miehenikin puhuu toki minulle välillä kaksimielisiä juttuja, mutta se on mielestäni täysin eri asia. Ja kyllä itsekin kavereiden kanssa tulee puhuttua, mutta tilanteen mukaan. Ei kai niitä tarvitse ihan koko ajan viljellä? Anopilla kuitenkin ikää se 58 vuotta, joten jutut eivät senkään puolesta tunnu kovin luontevilta, vielä kun hän ei muutekaan ole mikään sellainen rempseä nainen, vaan enemmänkin ns. toimistohiiri. Ja puhukoot niitä vaikka miehelleen tai vaikka naisten saunailloissa, mutta että esim. kahvipöydässä, jne. Ja kaiken lisäksi jutut ovat kaksimielisesti vihjaavia nimen omaan minuun ja mieheeni. Olen tästä puhunut myös miehelleni, mutta hän vaan naureskelee, että antaa äidin puhua mitä puhuu. Sitten yhdessä muu perhe vielä naureskelee näille anopin jutuille, itse tunnen lähinnä ärtymystä ja myötähäpeää. Viimeksi sain tästä annoksen äitienpäiväkahveilla.

N26

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita esimerkkejä.

t. Juuso

No esimerkiksi kun grillasimme, appiukko antoi minulle makkaran, johon anoppi totesi "maistuuko grillimakkara vaikka taidat tykätä enemmän xxx:n (mieheni) makkarasta" ja iski silmää. Sitten siinä porukalla hekottivat.

Ap

Ero voisi tässä tilanteessa olla oikea ratkaisu. Ja valitse seuraavalla kerralla viisaammin.

Vierailija
42/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä naisilla on yleensä hyvät seksihalut. Mies voi olla impotentti tai uskoisin,ettei anoppi saa tarpeeksi sitä.Nuoremmilla pariskunnilla se menee usein niinpäin,että mies haluaa mutta nainen vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi ei kuitenkaan kuulu teidän perheeseen. Toivottavasti asuu kaukana. Fiksut ihmiset ei puhu seurassa mitään rivoja juttuja.

Mä veikkaan että kyllä se mieskin puhuu rivoja. Ja onhan tuolla jo kerrottu että hän naureskelee anopin jutuille.

Vierailija
44/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppi ei kuitenkaan kuulu teidän perheeseen. Toivottavasti asuu kaukana. Fiksut ihmiset ei puhu seurassa mitään rivoja juttuja.

Mä veikkaan että kyllä se mieskin puhuu rivoja. Ja onhan tuolla jo kerrottu että hän naureskelee anopin jutuille.

Kyllä  miehenikin puhuu minulle kaksimielisiä juttuja, mutta tilanteeseen sopivasti ja kahden kesken. Anoppi sen sijaan suoltaa näitä tilanteesta riippumatta. Välillä voisi olla ihan hauskojakin, mutta kun niitä on tarpeeksi kuunnellut, niin voin kertoa, ettei ne kuulosta enää missään tilanteessa hauskoilta. Tuntuu, kuin hän yrittäisi keksiä niitä väkisin koko ajan.

Ap

Vierailija
45/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita esimerkkejä.

t. Juuso

No esimerkiksi kun grillasimme, appiukko antoi minulle makkaran, johon anoppi totesi "maistuuko grillimakkara vaikka taidat tykätä enemmän xxx:n (mieheni) makkarasta" ja iski silmää. Sitten siinä porukalla hekottivat.

Ap

Ero voisi tässä tilanteessa olla oikea ratkaisu. Ja valitse seuraavalla kerralla viisaammin.

En halua erota miehestäni. Hän on aivan ihana ja täydellinen juuri minulle, paitsi äitinsä seurassa.

Ap

Vierailija
46/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin, että ap on pikkasen väärässä tässä asiassa. Kyllä varmaan jutut häiritsevät, mutta olet kuitenkin vieraana heillä. Heillä on perheessä semmoista huumoria, ei välttämättä niin hyvää, mutta heidän. 

Yritä nyt vaan sietää. 

Vierailija
47/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon anoppiviha-aloitus. Oletko keksinyt jo ensi viikolle aiheen? 

Vierailija
48/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä tällaisia tyyppejä. Meillä on töissä pari tällaista, joilla on pakonomainen tarve kääntää kaikki kaksimieliseksi. Toinen on nelikymppinen ja toinen kuusikymppinen. Kai se on jotain tarvetta todistella, että minä olen niin ronski ja räväkkä että uskallan puhua tällaisia.

En ole mikään siveydensipuli. Sopivassa tilanteessa alapääjuttu naurattaa minuakin. Mutta jos joku ei osaa muunlaista huumoria, se osoittaa vain hengen köyhyyttä. Kun nämä kaksi Rivo-Riittaa kohtaavat ja alkaa se härski show, kovaan ääneen tietysti, niin häivyn paikalta

Vierailija
49/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

58-vuotias on vielä nuori, joten antaa mennä vaan. :)

Vierailija
50/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti anoppi on puutteessa koska iäkäs appiukkosi ei kykene enää naimaan häntä lainkaan? Hän viestittää tuolla sitä, että krrpää pitäisi saada hänen märkänä sykkivään emättimeensä. 

Vierailija
51/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti anoppi on puutteessa koska iäkäs appiukkosi ei kykene enää naimaan häntä lainkaan? Hän viestittää tuolla sitä, että krrpää pitäisi saada hänen märkänä sykkivään emättimeensä. 

Ehkä saisi appiukon innostumaan, jos hieman hoitaisi puutarhaansa. Mökkisaunomisten perusteella, jossa heillä on perinteenä naisten ja miesten vuorot, on aika naturel. Saa toki olla, mutta saattaisi appiukko innostua enemmän, jos ei olisi. Tai makunsa kullakin, ehkä ovat sitä ikäpolvea, että mitä karvaisempi niin sitä parempi.

Ap

Vierailija
52/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole näköjään käytöstapoja enää edes keski ikäisillä.

Vierailija
53/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa iässä naisilla on yleensä hyvät seksihalut. Mies voi olla impotentti tai uskoisin,ettei anoppi saa tarpeeksi sitä.Nuoremmilla pariskunnilla se menee usein niinpäin,että mies haluaa mutta nainen vähemmän.

Tuo on totta.

Itselläni on anoppini kanssa seksisuhde jonka ymmärrettävästi pidämme salassa ja useimmiten hän käykin luonamme silloin kun hänen tyttärensä on iltavuorossa jotta ei loukkaisi tyttärensä tunteita turhan tähden. Mielestäni järjestely on oikeinkin toimiva ja hyödyttää kaikkia osapuolia hyvin.

Vierailija
54/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta.

Itselläni on anoppini kanssa seksisuhde jonka ymmärrettävästi pidämme salassa ja useimmiten hän käykin luonamme silloin kun hänen tyttärensä on iltavuorossa jotta ei loukkaisi tyttärensä tunteita turhan tähden. Mielestäni järjestely on oikeinkin toimiva ja hyödyttää kaikkia osapuolia hyvin.

Itseäni ei naiset kiinnosta siinä mielessä ja eikä muutenkaan tulisi mieleen pettää. Häpeä!

Ap

Vierailija
55/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei ole näköjään käytöstapoja enää edes keski ikäisillä.

No eipäs nyt ihan kaikkia suomalaisia moitita tapojen puutteesta. Kaikki varmaan osaavat käytöstavat, jotkut eivät vaan jostain syystä halua niitä noudattaa.

Jos tämä alotus olisi totta (eikä anoppivihaajan tavanomaista trollausta) niin voisin kuvitella, että ukkonsa ja hänen vanhempansa kiusottelevat piruuttaan ap.tä., kun ovat hoksanneet hänen vaivautuvan. 

Ei olisi kivaa.

Vierailija
56/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne anopit aina ole mukavia, nimimerkillä kokemusta on. Yksi anoppiehdokas oli aikanaan sitä mieltä, ettei kukaan nainen ole riittävän hyvä hänen pikku mussukalleen ja teki asian hyvin selväksi aina, kun vain sai siihen mahdollisuuden. Pääsi eroon minusta, mutta kuulemani mukaan myös ainakin muutamasta muustakin minun jälkeeni ja ko. mies on edelleen 42-vuotiaana sinkku. Ollaan miehen kanssa nykyään hyvän päivän tuttuja, mutta suhdeasioista emme ole eron jälkeen puhuneet keskenämme. Toisaalta, onko sitten anopin vika, jos poika antaa äitinsä käyttäytyä noin, eikä pidä  koskaan puoliaan tai sano mistään asiasta vastaan.

N41

Vierailija
57/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivouksien puhuminen luetaan seksuaaliseksi häirinnäksi, ainakin työpaikoilla. Itse en ole kiinnostunut kuuntelemaan  kenenkään seksielämästä työpaikallani. 995

Vierailija
58/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sairaus  käynyt,  tms, äitini sai pahan kohtauksen, sydän siis ja oli ilman happiea jonkin ajan kunnes apu tuli, sen jälkeen hän oli ihan toinen ihminen, alkoi kiroilla ja hävyttömyyksiä puhui. Lääkäri sanoi että tämä on siitä seurausta siis hapen puutteet aivoissa teki tämän. Loppuikänsä oli tuollainen. Aiti asui yksin ja veli kävi luonaan, joten jos verenkiertohäiriöitä oli ollut aiemmin, niitä ei tiedetty, Itse asuin muualla.

Vierailija
59/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä kaikkien henkilöiden keskellä stondis ja kerro joku tarina. Valmistaudu vessassa.

Vierailija
60/65 |
16.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista tosikiree peeenisrengas, että saat violetiksi mulkun