Olen ollut työtön 7600 päivää.
Monet ovat siinä ajassa jo saaneet montakin työtä mutta minä en yhtäkään.
Mies 38v
Kommentit (74)
meidän kaupan edessä kaljaa vetävät juopotkaan ei ole löytäny töitä 20 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
oot niin helvetin tyhmä niin sua ei kukaa palkkaa.olet siis ollu perseauki noin kauvan ja mainostat sitä .naisena kierrän moiset luuserit kaukaa.
Työttömänä ollessa oli aikaa naiskennella siellä ja täällä. Välillä kotirouvia ja välillä ihan sinkkuja. Aikaa oli ja mahdollisuuksia. Lisäksi energiaa riitti niihin puuhiin kun ei tarvinnut rasittaa itseään töillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko mitään mistä sinulle voisi maksaa?
Osaa hyllyttää kaupassa tai olla myyjänä kahvilassa ja osaan laittaa ruokaa ja siivota.
Ap
Vuokrafirman kautta saa hommia hyllyttämään ja vaikka ruokakaupan verkkokauppatilauksien kerääjänä.
Vierailija kirjoitti:
meidän kaupan edessä kaljaa vetävät juopotkaan ei ole löytäny töitä 20 vuoteen.
Vieläkö jossain on olemassa sellaisia kaupan edessä istuvia juoppoja. En ole nähnyt missään varmaan 20 vuoteen.
Työttömät ovat Suomen syöpä. Toivottavasti eutanasia lain myötä saadaan nuo hävyttömät poistettua tukia nostavien ryökäleitten listalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihin menoksi.
En pääse töihin vaikka olen 20 vuotta aktiivisesti hakenut.
Ap
Ota polkupyörä alle ja ala Wolt-kuskina kuskaamaan ruokatilauksia! Ai, niin, siinä pitäisi jotain tehdä, jossa tulisi hiki. Työläämpää kuin sohvalla makaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Työttömät ovat Suomen syöpä. Toivottavasti eutanasia lain myötä saadaan nuo hävyttömät poistettua tukia nostavien ryökäleitten listalta.
Hah. Eutanasia taitaa olla sinulle vieras käsite? Mutta jos itsemurhia tarkoitat noin yleisesti niin niitä suomalaiset osaavat tehdä kaikissa yhteiskuntaluokissa ilman eutanasiaakin. Suosittelen sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaa hyllyttää kaupassa tai olla myyjänä kahvilassa ja osaan laittaa ruokaa ja siivota.
Ap
Vuokrafirman kautta saa hommia hyllyttämään ja vaikka ruokakaupan verkkokauppatilauksien kerääjänä.
Ei järkeä tehdä mitään keikkoja tai osa-aikaista koska se on kaikki tuista pois eli ilmaista työtä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
oot niin helvetin tyhmä niin sua ei kukaa palkkaa.olet siis ollu perseauki noin kauvan ja mainostat sitä .naisena kierrän moiset luuserit kaukaa.
Perseauki? Eikös ne työttömät ole saaneet enemmän rahaa kuin työssäkäyvät. Ainakin Persuthan tuota on kiljuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene töihin?
Ap
Kuinka moneen firmaan olet soittanut?
Mitä se Eu:kin siihen sanoisi jos työttömät poistettaisiin maapallolta. Suurin osa Suomeen tulleista ulkkareistakin on työttöminä. Jospa EU järjestäisi ulkkareille jotain töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei järkeä tehdä mitään keikkoja tai osa-aikaista koska se on kaikki tuista pois eli ilmaista työtä.
Ap
Jostain se on aloitettava ennemmin tai myöhemmin. Joskus on otettava hieman takkiin että saa jalkansa oven väliin. Toinen vaihtoehto on opetella jotain mistä maksetaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihin menoksi.
Ap
Ota polkupyörä alle ja ala Wolt-kuskina kuskaamaan ruokatilauksia! Ai, niin, siinä pitäisi jotain tehdä, jossa tulisi hiki. Työläämpää kuin sohvalla makaaminen.
Miten onnistuu, kylällä on 3 ravintolaa ja matkaa tuonne 20km. Lähin kaupunki 50km.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene töihin?
Ap
Höpö, höpö. Paskaakaan et ole aktiivisesti hakenut. Sulla täytyy olla pahoja henkisiä ongelmia ja lanttu täysin vajaa, jos et ole 20 vuoden aktiivisella työnhaulla kertaakaan töitä saanut! Miten nuo koulunkäynnit? Olet hakenut 20 kertaa ammattikouluun, mutta et ole koskaan saanut opiskelupaikkaa? Niinkö se meni?
Kyllä olen aktiivisesti hakenut noin 11 000 työhakemusta, yli 20 kertaa kouluun hakenut mutta en ole mihinkään kouluun päässyt.
Ap
sulla alko hiljaisuu siellä kerrostalo luukussa eli hyss.
pistä taas huomenna uus paska aloitus.muuhun sulla ei ole varaa.vituttaako olla köyhä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitenkään kovin hyvin et osaa kumpaakaan, kun kahvila kesti sinua 2 viikkoa ja kauppa 4 viikkoa. Nämä kertomasi mukaan vuokrafirmojen kautta 20 vuotta sitten, niin varmaan. Loput osaa kuka tahansa ihminen. Et siis oikeasti osaa yhtään mitään, etkä ole 20 vuodessa oppinut mitään. Miksi et käyttänyt nimimerkkiäsi, Konalan jauhelihamies?
Surkimus ja vätys olet. Kotilollakin liikkuu päässä enemmän kuin sinulla.
4337 päivää.