Olen ollut työtön 7600 päivää.
Monet ovat siinä ajassa jo saaneet montakin työtä mutta minä en yhtäkään.
Mies 38v
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno SAATANAN LOINEN!
Töitä haettu aktiivisesti mutta ei ole vielä tärpännyt...
Ap
Ei opiskelu takaa että saa töitä. Opiskelin merkonomiksi 40 vuotiaana mutta en kelpaa töihin. Ennen minulla oli 3 ammattitutkintoa jo. 38 vuotiaana olin töissä viimeksi ja nyt olen 48 v ja töihin en kelpaa enää.
Vierailija kirjoitti:
Ei opiskelu takaa että saa töitä. Opiskelin merkonomiksi 40 vuotiaana mutta en kelpaa töihin. Ennen minulla oli 3 ammattitutkintoa jo. 38 vuotiaana olin töissä viimeksi ja nyt olen 48 v ja töihin en kelpaa enää.
Näinhän se menee 😳
Vierailija kirjoitti:
Ootko töitä miettiny?
Töitä haettu aktiivisesti 20 vuotta ja pari kertaa olen haastatteluun päässyt mutta ei ole työpaikkaa irronnut.
Ap
Töihin ja töihin... kuka muka palkkaisi ap:n kaltaisen lapamadon?! Kyllä tällaiset ammattityöttömät pitäisi laittaa suosiolla eläkkeelle. Maksettaisiin työmarkkinatuen suuruinen työkyvyttömyyseläke, kunnes on varsinaisen vanhuuseläkkeen aika. Ihan turhaan tuhlataan resursseja näiden paimentamiseen.
Ei kaikkia ole luotu työntekoon. Itselläni on paljon kavereita/tuttuja jotka eivät ole juurikaan töitä tehneet. Osa on nykyisin kylläkin jo sen verran alkoholisoitunut ettei enää pysty. Osa on vaan taivaanrannan maalareita tai sinnepäin. Ihan mukavia ihmisiä kun oppii tuntemaan. Itse olen aina ollut töissä ja koulujakin on tullut käytyä ihan insinööriksi saakka. En arvostele ihmisiä työn tai koulutuksen kautta. Kusipäitä riittää ihan jokaisessa luokassa. M51
Kaikilla nyt vaan ei ole älyä nykypäivän vaativiin töihin ja harvoihin jäljellä oleviin helppoihin töihin palkataan nuoria opiskelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene töihin?
En pääse töihin vaikka olen 20 vuotta aktiivisesti hakenut.
Ap
Höpö, höpö. Paskaakaan et ole aktiivisesti hakenut. Sulla täytyy olla pahoja henkisiä ongelmia ja lanttu täysin vajaa, jos et ole 20 vuoden aktiivisella työnhaulla kertaakaan töitä saanut! Miten nuo koulunkäynnit? Olet hakenut 20 kertaa ammattikouluun, mutta et ole koskaan saanut opiskelupaikkaa? Niinkö se meni?
Tämä ap voi olla paljon henkisesti Teitä lahjakkaampi muttei ole vaan saanut niin hyviä pelikortteja elämältä kuin sinä baarista löysit.
Kerää rahaa, palvo rahaa osta paskaa hienompaa ja enemmän mitä naamakirja-feikkikavereilla niin olet Joku? Niinko tämä on? Ihmiset jotka ylistää kerättyä rahaansa pelkäävät eniten vapautta ja sitä että eivät ilman kerättyä mammonaansa ole mitään. Oletko sinä mitään ilman omaisuuttasi?
Näinhän se