Olen ollut työtön 7600 päivää.
Monet ovat siinä ajassa jo saaneet montakin työtä mutta minä en yhtäkään.
Mies 38v
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene töihin?
En pääse töihin vaikka olen 20 vuotta aktiivisesti hakenut.
Ap
Höpö, höpö. Paskaakaan et ole aktiivisesti hakenut. Sulla täytyy olla pahoja henkisiä ongelmia ja lanttu täysin vajaa, jos et ole 20 vuoden aktiivisella työnhaulla kertaakaan töitä saanut! Miten nuo koulunkäynnit? Olet hakenut 20 kertaa ammattikouluun, mutta et ole koskaan saanut opiskelupaikkaa? Niinkö se meni?
Ei ole minussa mitään vikaa vaan työnantajissa
Ap
Ap osaa syödä ja pskoa, joten ei, ei ole työnantajissa vikaa vaan asennevammaisessa, päävikaisessa ap:ssa.
Vain varakkaalla on varaa olla työttömänä koko elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene töihin?
Ap
Höpö, höpö. Paskaakaan et ole aktiivisesti hakenut. Sulla täytyy olla pahoja henkisiä ongelmia ja lanttu täysin vajaa, jos et ole 20 vuoden aktiivisella työnhaulla kertaakaan töitä saanut! Miten nuo koulunkäynnit? Olet hakenut 20 kertaa ammattikouluun, mutta et ole koskaan saanut opiskelupaikkaa? Niinkö se meni?
Ei ole minussa mitään vikaa vaan työnantajissa
Ap
Mitä oikein saat tällä jatkuvalla trollaamisella? Jos sairastat jotain, joka on todennäköisintä, eikö kuntoutus ole sinun tiesi?
Onkin ennustettu, joidenkin vuosien päästä kun tekoäly kehittyy ja lähtee lapasista, jokaisen meidän nettikirjoitukset omilla nimillämme ovat kaikkien saatavilla.
Tähän ennustetaan menevän 5-10 vuotta. Voi tulla shokki jopa nopeammin. Kaikki tietohan on tallessa. Ihan kaikki, mitä nettiin laitat.
Piti tämän innoittamana laskea omatkin päivät ja niitä on nyt n. 6000. Enemmänkin olisi, mutta olen muutaman vuoden opiskellut, ollut n. vuoden armeijassa ja välillä pieniä pätkiä töissäkin. Sinällään sama onko se määrä 5000, 6000 vai 10 000, kun se on niin iso määrä, että se estää työllistymisen joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene töihin?
Ap
Tuossa ajassa olisit voinut opiskella jotain hyödyllistä.
Kertoo teistä loisista aika paljon, inssiksi lukee kuitenkin neljässä vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene töihin?
Ap
Eiköhän sen henkisestä tilasta kerro jo se, että se reppana tekee tänne tuollaisen aloituksen.
Onneksi olkoon. Joillekin elämän parasta aikaa. Ainakin parempia kun työssäolovuodet vastenmielisen työkavereiden seurassa ja paskaduunia tehden, törkypalkalla.
HENKILÖKOHTAISEKSI AVUSTAJAKSI PÄÄSEE KUKA VAAN. NYT HAET SEMMOISEEN HOMMAAN.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon. Joillekin elämän parasta aikaa. Ainakin parempia kun työssäolovuodet vastenmielisen työkavereiden seurassa ja paskaduunia tehden, törkypalkalla.
Miksi sitten hakeudutte tekemään töitä törkypalkalla? Kun kaikki on semmoisia nöyristelijöitä, jotka suostuu muiden ovimatoksi, niin ei ne palkat ainakaan sillä lailla lähde nousuun.
Olen ollut yötön kohta 10 tuntia. Onneksi kohta taas on yö.
Seitsemän tuhatta kolmesataa päivää.... t: Danny
Työsuhde on valtasuhde ja siellä on juuri näitä kiusaaja paskoja joiden lapset kiusaa koulussa. Älä mene töihin ellei ole aivan pakko.
Manifestoimalla hoikaksi? Huippunaisellista!
Minulla on Agoraphobia ja tiedän että joudun heti kiusaamisen kohteeksi jos pääsen jonnekin töihin.
Surullista että Suomessa ei ihmiset edes töitä saa...