Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on teidän mielipide siihen että vaadinko liikaa naisilta?

Vierailija
15.05.2024 |

Vaadin siis 

-naisen tulee olla kaunis ja tällä en tarkoita missin tasoisasta vaan kelpaa vähän huonomman näköinen myös.

-naisen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka.

-naisen tulee pukeutua kauniisti ja siististi sekä meikkauksen pitää olla kaunista.

-naisella ei saa olla mt ongelmia,ei saa tupakoid eikä saa olla muitakaan ongelmia

Olen itse normaalipainoinen,ihan ok näköinen,yli 180cm,amk koulutus,olen työelämässä ja tulot noin 4000e/kk.

Onko kriteerit siis liian kovat naisille vai ei?

M32

Kommentit (262)

Vierailija
161/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihoviimeinen red flag on kysellä tällaisia huuhaapalstoilta. Kloppi ottaa ja aikuistuu ja kantaa itse aikuisena vastuunsa. 

Vierailija
162/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jos ei ketään löydy 10 vuoteen 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mielummin olen yksin kuin tietyn painoinen. Paljon rennompaa elämää.

Vierailija
164/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa tärkeä "sisäinen ominaisuus" on, ettei olisi mt-ongelmia? Minusta toivot aivan liian vähän. Tai seurusteleeko sinun ulkokuoresi naisen ulkokuoren kanssa - outoa.

Mitä muuten tapahtuu avioliitolle tai pitkälle suhteelle, jos jompikumpi joutuu vaikka onnettomuuteen ja ulkonäkö muuttuu pysyvästi? Tai  jos sairaus aiheuttaa muutoksia? Silloin entinen "täydellinen" kumppani viskataan  kylmästi tunkiolle?

Vierailija
165/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan. Sitä tulet tarvitsemaan, jos aiot koko elämäsi selvitä ilman ongelmia.

Vierailija
166/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ikäero. Naiset seurustelevat myös itseään vanhempien kanssa. "

Eivät nyt kyllä niin laajasti että se selittäisi tuon eron. Tokikin se on varmasti yksi muuttuja muiden joukossa.

Vierailija
167/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo, ettei saisi olla mitään ongelmia. Harvemmin ihminen selviää elämästä niin. Että pysyiskö APn kaltainen henkilö rinnalla jos iskisi vakava sairaus, tapaturma, keskenmeno, tragedia lähipiirissä tms. 

Itsekin ihmettelin samaa. Mitä, jos Ap saa vammaisen lapsen? Hän kääntää selkänsä ja kävelee poispäin, koska lapsi ei ole sitä, mitä isä tilasi?

Vierailija
168/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole liian kovat kriteerit ollenkaan. Itse asiassa aika matalat.

Itsellä kumminkin monesta noista tärkeämpää olisi luonne, suvaitsevaisuus, elämänkatsomus, asenteet, positiivisuus jne. mutta kun kerran ei vaikuta sinulla nuo niin se pikkuisen helpottaa.

Jos mies on ruma, niin mitä merkitystä sillä on että hän on suvaitsevainen ja positiivinen luonne? Hän on silti ruma.

Se lisää kuitenkin hänen mahdollisuuttaa saada parisuhde radikaalisti verrattuna siiten että hän olisi sekä ruma että ihmisenä mulkku.

Vierailija
169/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En minä ottaisi rumaa kumppania, ihan sama minkälainen luonne hänellä on. "

Sinä et ottaisi mutta löytyy silti aina myös ihmisiä jotka ottaisivat mukavaluonteisen ihmisen vaikka ulkonäkö ei olisikaan niin hyvä.

Vierailija
170/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kumminkin monesta noista tärkeämpää olisi luonne, suvaitsevaisuus, elämänkatsomus, asenteet, positiivisuus jne. mutta kun kerran ei vaikuta sinulla nuo niin se pikkuisen helpottaa.

Jos mies on ruma, niin mitä merkitystä sillä on että hän on suvaitsevainen ja positiivinen luonne? Hän on silti ruma.

Se lisää kuitenkin hänen mahdollisuuttaa saada parisuhde radikaalisti verrattuna siiten että hän olisi sekä ruma että ihmisenä mulkku.

Ei ainakaan mun tapauksessa. Jos mies on ruma ja mulkku, en halua häntä. Jos mies on ruma mutta kiva, en silti halua häntä yhtään sen enempää.

Vierailija
171/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Parisuhde on aina kahden kauppa ei se riitä että toinen täyttää sinun kriteerisi vaan myös sinun tulee täyttää ne kriteerit jotka se vastapuoli asettaa kumppanille ja parisuhteelle."

Eikä tämäkään riitä vaan pitää olla myös sitä käytännön vetovoimaa molemmin puolin. Eikä se synny siitä että täyttää ne toisen kriteerit. Se on jotain ihan muuta ja asia jota ei voi etukäteen millään tietää. Toinen voi olla paperilla täydellinen mutta ei vain silti nappaa yhtään kun tavataan.

Ja juuri siksi ihmiset joilla ei ole valtavan tiukkoja listoja pariutuvat paljon helpommin. Heillä koko maailma on avoin etsiä juuri sitä ihmistä jonka kanssa tämä molemminpuolinen vetovoima löytyy.

Vierailija
172/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Jos mies on ruma mutta kiva, en silti halua häntä yhtään sen enempää."

Et ole maailman ainoa nainen. Se mitä sinä haluat ei ole merkityksellistä. Merkitystä on vain sillä lisääkö joku asia (kuten kiva luonne) niiden naisten määrää joka voisi potentiaalisesti kiinnostua. Ja kyllä, se lisää sitä myös silloin kun mies on ruma. Ei se naisten määrä silloinkaan iso ole mutta silti isompi kuin jos luonne olisi huono.

Vierailija
173/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei kukaan vaadi lyhyttä miestä kasvamaan, tai kaljua kasvattamaan hiuksia päähänsä. He vain eivät kelpaa, niille, joiden kriteerit ovat toiset."

Tämä. En halua kaljua tai lyhyttä miestä, mutta en minä vaadi heitä kasvamaan pituutta tai menemään hiusten siirtoon. En vaan halua heidän kanssaan seksiä, siinä kaikki.

Eli lyhyt ja kalju mies ei voi tehdä mitään sille ettei se kelpaa naisille? Tai no ainoa mitä se voi tehdä on opiskella jotta saa hyväpalkkaisen työn sekä paremman statuksen työelämässä koska näitä asioita naiset arvostaa miehissä pitudeen ja hiusten lisäksi.

Nainen voi parantaa mahdollisuuksiaan ehostamalla ulkonäköään,laihduttamalla liikakilot pois jos niitä on, pukeutumiseen panostaminen myös parantaa naisen mahdollisuuksia. 

Naisilla on paljon helpompaa oman viehätysv

Esim. Sophia Loren ja hänen miehensä.

Vierailija
174/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pinnalliset vaatimukset...

Naisen on oltava kaunis, hoikka , hyvin pukeutunut ja hyvin meikattu. Ei paheita. Sinä itse olet nornaalipituinen/ - painoinen, sekä hankit n.4.000€/ kk. Mitä muuta? Oletko itse komea, hyvin pukeutunut, hyvälle tuoksuva eikä tietenkään minkäänlaisia paheitakaan löydy....

Vierailija
175/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

98 vastaus sinulle.

Eläinmaailmassa taas uros ottaa naaran vaikka väkisin eli se epäviehättävä uros eläinmaailmassa voi vaan ottaa naaran eikä naaras siinä valintoja tee.

M32

Tuo kyllä riippuu ihan valtavasti eläimestä. Oletko koskaan ajatellut, että eläinmaailmassa naaras saattaa joskus jopa tappaa koiraan joka ei luovu lähestymisyrityksistä tai ei muuten miellytä? Luonnossa on valtavasti järjestelyjä sille, miten pariutuminen toimii, mutta väkisin ottaminen ei ole mikään yleinen epäviehättävien urosten etu monestakaan syystä. Ihmisten pariutuminen ei myöskään toimi niin kuin moni eläinmaailman järjestely, paitsi siinä suhteessa että nainen tosiaan tekee valintaa silloin kun pystyy.

Vierailija
176/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Positiivinen ja miellyttävä ihminen, jonka kanssa on turvallinen olo ja mukava olla alkaa näyttää paremmalta katsojansa silmissä, kun on syntynyt sosiaalinen- ja tunnepuolen yhteys. Miehet ei vaan ikinä tunnu tätä tajuavan. Harvoin kukaan on niin ruma ja vastenmielinen, että pelkkä ulkonäkö karkottaisi kaikki ihmiset. Yleensä kyse on vaan siitä, että ihminen ei näytä helposti lähestyttävältä ja sosiaalinen puoli on hänellä niin heikko, että ei siihen ihmiseen ole motivaatiota tutustua pintaa syvemmältä.

Vierailija
177/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda juntti edes tuo vaatiminen verbiin toivoa.

Toiveet ovat oma asiasi, eikä sun tarvitse niitä julistaa ääneen. Eivät muutkaan niin tee ja heillähän peräti flaksi käy.

Kolmivuotiaat vaativat. Huutavat pää punaisena ja vaativat.

Pystyykö yksikään nainen argumentoimaan ilman "olet lapsi"-korttia tai "et saa pillua"-korttia? Kysynpähän vaan. Siinä ovat ne kaksi argumenttivirhettä jotka saavat minut kiertämään naisen kaukaa. 

Vierailija
178/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on ihan normaaleja vaatimuksia, ei ole mitään liikaa vaadittu. Ainoastaan noihin spekseihin sopivaa kuranttia naaras-materiaalia ei ole enää olemassakaan : (

Vierailija
179/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda juntti edes tuo vaatiminen verbiin toivoa.

Toiveet ovat oma asiasi, eikä sun tarvitse niitä julistaa ääneen. Eivät muutkaan niin tee ja heillähän peräti flaksi käy.

Kolmivuotiaat vaativat. Huutavat pää punaisena ja vaativat.

Pystyykö yksikään nainen argumentoimaan ilman "olet lapsi"-korttia tai "et saa pillua"-korttia? Kysynpähän vaan. Siinä ovat ne kaksi argumenttivirhettä jotka saavat minut kiertämään naisen kaukaa. 

Jos mies puhuu kuin lapsi, käyttäytyy kuin lapsi, uhriutuu kuin lapsi -> kyseessä on todennäköisesti mieslapsi.

Vierailija
180/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on aina mielessään jokin ominaisuuksien vaihtokauppa. He laskevat mielessään, että tällä pituudella ja tällä palkkatasolla pitäisi saada tietyt vaatimukset täyttävä nainen. Sitten ihmetellään, onko oma lista viallinen, kun ei sitä vaatimuslistaa täyttävää neitoa tunnu löytyvän. Ei ole olemassa mitään automaattia, josta voi käydä hakemassa omat ominaisuutensa luettelemalla, omasta mielestään ansaitsemansa naisen.