Mikä on teidän mielipide siihen että vaadinko liikaa naisilta?
Vaadin siis
-naisen tulee olla kaunis ja tällä en tarkoita missin tasoisasta vaan kelpaa vähän huonomman näköinen myös.
-naisen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka.
-naisen tulee pukeutua kauniisti ja siististi sekä meikkauksen pitää olla kaunista.
-naisella ei saa olla mt ongelmia,ei saa tupakoid eikä saa olla muitakaan ongelmia
Olen itse normaalipainoinen,ihan ok näköinen,yli 180cm,amk koulutus,olen työelämässä ja tulot noin 4000e/kk.
Onko kriteerit siis liian kovat naisille vai ei?
M32
Kommentit (262)
Vaadi ihan mitä vain, pikku neitsyt.
Ei sun vaatimiset kuitenkaan toteudu. Hyvä niin, koska ihmisen on opittava kestämään pettymyksiä.
Ei kai noissa vaatimuksissa mitään vikaa ole, saathan sinä vaatia vaikka ihan oikeasti sitä missiä puolisoksesi. Kai kuitenkin tajuat, että noilla listoillasi rajaat mahdolliset ehdokkaat niin vähäiseen ryhmään ihmisiä, että on epätodennäköistä että sieltä löytyisi joku, joka on paitsi kiinnostunut sinusta, myös sopii kanssasi yhteen. Tuossa listassasi ei ollut mitään mainintaa siitä, millainen nainen on luonteeltaan ja muilta kuin fyysisiltä ominaisuuksiltaan. Ei parisuhteessa olla vain nätin kropan vuoksi, eihän sillä nätillä naisella mitään tee jos nainen on muuten täysin erilainen persoona mitä itse eikä arvotkaan kohtaa tai arki toimi. Tee miten haluat, itsellesihän sinä puolisoa etsit. 32v mies kyllä luulisi jo tietävän, mitä tarvitsee saadakseen toimivan parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
98 vastaus sinulle.
Eläinmaailmassa taas uros ottaa naaran vaikka väkisin eli se epäviehättävä uros eläinmaailmassa voi vaan ottaa naaran eikä naaras siinä valintoja tee.
M32
Riippuu eläinlajista.
Ihmiskunnan historiassa mielenkiintoisesti on vaihtelevasti ollut tilanteita joissa nainen valitsee itse kenen kanssa lisääntyy, ja tilanteita joissa vahvin mies vain yksinkertaisesti tappaa kilpailijat ja hedelmöittää naiset kysymättä naisilta lupia.
Ehkä naisen ei ole hyvä tehdä valintoja yksin koska muuten ei pareja synny kuten nykyisin niitä ei synny?
M32
Eli sinun ideaalimaailmassasi voisit ottaa väkisin itsellesi haluamasi naisen, piti hän siitä tai ei? Incel haisee vahvasti sinussa
Kauniit ja ongelmattomat naiset edellyttää miehiltää korkeampaa sosiaalista älyä kuin ap:lla on, joten sikäli kriteerit ovat liian korkeat.
Vaatiminen on näissä aina jotenkin ikävä sana. Esimerkiksi minulta ap:n on ihan turha vaatia mitään, en ole olemassa täyttääkseni hänen vaatimuksiaan enkä missään olosuhteissa pariutuisi noin pinnallisen ihmisen kanssa. Mutta toki, saa ja kannattaa pitää kriteerit korkealla kumppaninvalinnassa, se ei ole pahasta. Pitää vain ymmärtää, että muillakin on niitä kriteerejä...
Ihmissuhteet ei vaatimuslistoja kirjaamalla edisty. Mutta sepä lie tarkoituskin kun pelkäät muita ihmisiä.
Montako läheistä miespuolista ystävää sulla on, nolla.
Saat vaatia ihan mitä ikinä haluat. Ja naiset saa olla ihan minkälaisia ovat. Se kohtaako vaatumuksesi ja kohtaamasi naiset, on sitten ihan eri tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
98 vastaus sinulle.
Eläinmaailmassa taas uros ottaa naaran vaikka väkisin eli se epäviehättävä uros eläinmaailmassa voi vaan ottaa naaran eikä naaras siinä valintoja tee.
M32
Riippuu eläinlajista.
Ihmiskunnan historiassa mielenkiintoisesti on vaihtelevasti ollut tilanteita joissa nainen valitsee itse kenen kanssa lisääntyy, ja tilanteita joissa vahvin mies vain yksinkertaisesti tappaa kilpailijat ja hedelmöittää naiset kysymättä naisilta lupia.
Ehkä naisen ei ole hyvä tehdä valintoja yksin koska muuten ei pareja synny kuten nykyisin niitä ei synny?
M32
Linkki lähteeseen sille väittämälle, että ihmiset ei muka pariudu kuten ennenkin?
Kommentoin sivusta seuraajana:
Ainoat tutkimukset mitä olen asiasta nähnyt, ovat yhdysvalloista. Niiden mukaan sinkkujen määrä on kasvanut räjähdysmäisesti viimeisen 10 vuoden aikana. Esim 20-29 v miehistä 60% oli tutkimuksen mukaan sinkkuja (saman ikäisistä naisista vain 34% oli sinkkuja, melko hämmentävä ero).
Suomesta ei tällaisia tutkimuksia taida olla saatavilla? Jos joku tietää suomen tilanteesta tarkemmin, niin olen kiinnostunut.
Ap, olet lapsellinen. Kuka tuon ikäinen mies puhuu "vaatimisesta". Ja esittää jonkun listan, jonka mukaan etsii naista?
AP on syrjäytynyt incel,joka ei ole töissä.
Millä oikeudella vaadit keltään yhtään mitään, ap?
Erittäin heikoksi povaan mahdollisuuksiasi ystävystyä kenenkään kanssa.
Saati syvempiä suhteita pystyä rakentamaan, kun noin pinnallinen ja narsistinen olet.
Et löydä sisältäsi mitään, joten keskityt pintaan luullen muita yhtä rujoiksi ja tyhjiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ap, olet lapsellinen. Kuka tuon ikäinen mies puhuu "vaatimisesta". Ja esittää jonkun listan, jonka mukaan etsii naista?
Todennäköisesti ap on P 13 eikä M 31
-naisen tulee olla kaunis ja tällä en tarkoita missin tasoisasta vaan kelpaa vähän huonomman näköinen myös.
Eli sulla on aika konventionaalinen naismaku. Näistä naisista kilpailee sitten monet muutkin miehet.
-naisen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka.
Samoin kuin edellä.
-naisen tulee pukeutua kauniisti ja siististi sekä meikkauksen pitää olla kaunista.
Eli semmoinen ulkonäöstään keskivertonaista enemmän välittävä tapaus. Tää rajaa jo aika paljon naisia pois, vaikka onkin vähän katsojan silmässä mikä on kaunista ja siistiä. Edellyttää, että sun oma ulkonäkö ja estetiikan taju on ns. samaa tasoa. Eli itsekin pukeudut siististi, parta leikattu jne.
-naisella ei saa olla mt ongelmia,ei saa tupakoid eikä saa olla muitakaan ongelmia
Ongelmattomat naiset etsii tunneälykästä miestä, jolla on turvallinen kiintymyssuhdemalli. On epätodennäköistä, että sosiaalisista ongelmista kärsivä ap, jolla on vaikeuksia nähdä naisia ihmisinä ja ylipäänsä kohdata ihmistä ulkonäön takana, viehättäisi tällaista naista. Eli ainakin tämä kriteeri on selvästi liian korkea.
Vierailija kirjoitti:
AP on syrjäytynyt incel,joka ei ole töissä.
Hän on lusmuileva peruskoulupoika.
En ymmärrä näitä etukäteisiä vaatimuslistoja. Itse olen aina katsonut ensin että kuka alkaa yleisesti kiinnostaa ja sitten katselen sen jälkeen että ei ole mitään suuria luurankoja kaapissa. Mutta ei siinä sen kummempia listoja tarvita. Kun kiinnostaa ja viehättää silmää niin sitten niin on ja niillä mennään.
Ja olen siis mies ja ihan vain katsomalla baarissa että siinäpä istuu vieressä mukavan näköinen tyttö on tullut saatua vierelle vaimo joka on tämän lisäksi älykäs, kouluttettu, hyvätuloinen, ja mikä parasta, todella mukava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
98 vastaus sinulle.
M32
Riippuu eläinlajista.
M32
Linkki lähteeseen sille väittämälle, että ihmiset ei muka pariudu kuten ennen
Kenen kanssa naiset sitten pariutuvat, jos ero sukupuolten välillä on noin suuri? Naisia on vielä maailmassa hieman enemmän, mitä miehiä. Ei lesbouskaan ole noin yleistä.
Vai ovatko miehet yleisemmin sitä mieltä, etteivät ole parisuhteessa, vaikka suhteen nainen uskoo olevansa?
Vierailija kirjoitti:
Ihmissuhteet ei vaatimuslistoja kirjaamalla edisty. Mutta sepä lie tarkoituskin kun pelkäät muita ihmisiä.
Montako läheistä miespuolista ystävää sulla on, nolla.
Jeezus sentään, kirjoitit ajatukseni. Mites miesten kanssa AP:llä menee, netissä kai enemmän hengailua tai sanoisin 'peukuttelua' kun irl.
Toki voi olla nykyään erilaista tää parinvalinta, mutta kun katselee tavallisia pariskuntia kaupassa, niin siellä kyllä näkee, että ei miehen tartte olla pitkä adonis päästäkseen parisuhteeseen, eikä naisen tartte olla kaunotar...
Mun lapset on teinejä ja olen niitä valistanut, että kumppania valitessa kannattaa käyttää enemmän korviaan kuin silmiään. Korvia siksi, että ihmisen kanssa kun keskustelee ja kuuntelee mitä se puhuu ja miten, niin saa selville millainen se on. Se on paljon tärkeämpää kuin miltä ihminen näyttää.
Naisilta oikein monikossa? Aiot siis vain käyttää niitä hetken huvina.