Mikä on teidän mielipide siihen että vaadinko liikaa naisilta?
Vaadin siis
-naisen tulee olla kaunis ja tällä en tarkoita missin tasoisasta vaan kelpaa vähän huonomman näköinen myös.
-naisen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka.
-naisen tulee pukeutua kauniisti ja siististi sekä meikkauksen pitää olla kaunista.
-naisella ei saa olla mt ongelmia,ei saa tupakoid eikä saa olla muitakaan ongelmia
Olen itse normaalipainoinen,ihan ok näköinen,yli 180cm,amk koulutus,olen työelämässä ja tulot noin 4000e/kk.
Onko kriteerit siis liian kovat naisille vai ei?
M32
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on aina mielessään jokin ominaisuuksien vaihtokauppa. He laskevat mielessään, että tällä pituudella ja tällä palkkatasolla pitäisi saada tietyt vaatimukset täyttävä nainen. Sitten ihmetellään, onko oma lista viallinen, kun ei sitä vaatimuslistaa täyttävää neitoa tunnu löytyvän. Ei ole olemassa mitään automaattia, josta voi käydä hakemassa omat ominaisuutensa luettelemalla, omasta mielestään ansaitsemansa naisen.
Miten se niistä vaateista joustaminen muuttaa mitään? Otetaan nyt vaikka iänikuinen karvoitusjuttu. Jos minunkaltaiseni peruspertti sanoo että "kyllä naisella pittää karvoja olla, jämpti" ja joku porschehunksmies julkisuudessa sanoo että naisella pitää olla poslari, niin naiset heittelevät tuhkaa päälleen (ja ajelevat). Eipä peruspertin vaatimuksilla tai niiden puutteella ole tosimaailmassa mitään merkitystä
Etsit ihmistä jolla ei ole mitään ongelmia ja mietit vaaditko liikaa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on aina mielessään jokin ominaisuuksien vaihtokauppa. He laskevat mielessään, että tällä pituudella ja tällä palkkatasolla pitäisi saada tietyt vaatimukset täyttävä nainen. Sitten ihmetellään, onko oma lista viallinen, kun ei sitä vaatimuslistaa täyttävää neitoa tunnu löytyvän. Ei ole olemassa mitään automaattia, josta voi käydä hakemassa omat ominaisuutensa luettelemalla, omasta mielestään ansaitsemansa naisen.
Miten se niistä vaateista joustaminen muuttaa mitään? Otetaan nyt vaikka iänikuinen karvoitusjuttu. Jos minunkaltaiseni peruspertti sanoo että "kyllä naisella pittää karvoja olla, jämpti" ja joku porschehunksmies julkisuudessa sanoo että naisella pitää olla poslari, niin naiset heittelevät tuhkaa päälleen (ja ajelevat). Eipä peruspertin vaatimuksilla tai niiden puutteella ole tosimaailmassa mitään merkitystä
Sinulta meno pointti ohi ja kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaadit.
Kuinka niin vaadin? Olen itse keskitasoa eli ihan tavallinen ja vaadin että naisen tulee myös olla keskitasoa. En halua naista joka on huono.
M32
Kaikki sun vaatimukset oli melkein ulkonäköön kohdistuvia. Kukaan ei halua pinnallista miestä, kun ei siitä ole koko elämän kumppaniksi.
Jatkakaa.
Vierailija kirjoitti:
Etsit ihmistä jolla ei ole mitään ongelmia ja mietit vaaditko liikaa 🤣
No ei mt-ongelmaa tarvi katella. En ole mikään terapeutti, mene hoitoon.
185, perustele. En lainaa koska palstan lainaustoiminto on käyttökelvoton
Vierailija kirjoitti:
"Esim 20-29 v miehistä 60% oli tutkimuksen mukaan sinkkuja (saman ikäisistä naisista vain 34% oli sinkkuja, melko hämmentävä ero). "
Tuossa kai on se määrittelyn vaikeus että mikä on lopulta sinkku. Onko sinkku jos tapailee jotain tiettyä ihmistä jollain tavalla säännöllisesti mutta ei ole mitenkään vahvasti sitoutunut häneen. Ilmeisesti miehet kokevat paljon useammin että ovat sinkkuja kuin naiset tuossa tilanteessa.
Itse uskon että iso osa sinkkuuden lisääntymisessä on se että erilaiset hyvin kevyet suhteet ovat lisääntyneet jolloin ihmiset eivät koe tarvetta sitoutua niin paljon kuin ennen. Ja että he kokevat olevansa vapauta sinkkuja myös silloin kun heillä kuitenkin on joitain ihmisiä joita tapailevat.
Ei tarvitse olla määrittelyn vaikeutta. Suomessa on enemmän miehiä kuin naisia mikä jo yksin selittää miksi miesten prosentti on suurempi.
Eihän mies saa vaatia naisilta yhtään mitään!!! Ainoastaan naisilla saa olla vaatimuksia miehiä kohtaan mutta ei koskaan toisin päin!!!!
Ap ei näköjään ymmärrä, että naiset haluavat empaattisen ja tasa-arvoisen miehen. Ei itseä kiinnosta miehen titteli tai rahat, että kuinka paljon tienaa. Miehille tuntuu olevan tärkeintä se naisen ulkonäkö ja ei juo tai polta? Mutta tuskin sinusta ap oikeasti kukaan kiinnostuu. Itse olisin toivonut aikoinaan mieheltä, että kohtelee minua hyvin ja tasa-vertaisesti, kuin minä myös häntä. Sain toki itse aikoinaan hyvätuloisen miehen, mutta oli erittäin ilkeä minua kohtaan. Hän inhosi minua myöhemmin, kun olen itsenäinen ja olin kyllä kaunis ja hoikka ja sen päälle vielä älykäs. Hoidin kodin ja siivoosin kodin ym. Mutta oikeasti hänelle ei mikään koskaan kelvannut, kun taisi olla vain narsisti mies. Joten hylkäsin hänet. Tältä monesta naisesta varmasti tuntuu, kun mies ei osaa arvostaa naista. On vain näitä mieslapsia, joille laittaa ruokaa ja siivota heidän jälkensä? Käytös kuin jollain teinillä, että minä, minä, saan tehdä mitä tykkään? Ymmärsin vasta myöhemmin, että ei kannata olla tämän kaltaisen miehen kanssa, jonka käytös on ilkeää minua kohtaan, vaikka en ole tehnyt hänelle mitään väärin? Ja naisena en todellakaan nalkuttanut, mutta mies nalkutti, kun olin vain jättänyt pöydälle kahvikupin? Jätin sen mies nalkuttajan pois minun elämästä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole liian kovat kriteerit ollenkaan. Itse asiassa aika matalat.
Itsellä kumminkin monesta noista tärkeämpää olisi luonne, suvaitsevaisuus, elämänkatsomus, asenteet, positiivisuus jne. mutta kun kerran ei vaikuta sinulla nuo niin se pikkuisen helpottaa.
Jos mies on ruma, niin mitä merkitystä sillä on että hän on suvaitsevainen ja positiivinen luonne? Hän on silti ruma.
Suurin merkitys asialla on varmaan miehelle itselleen, kivempi olla positiivinen kuin kaikesta valittava kivireki.
Sekin on varmasti totta. Pointtini oli enemmän se, että mitä merkitystä hyvällä luonteella on parisuhdemielessä, jos ihminen on ruma. Hän on silti ruma.
En minä ottaisi rumaa kumppania, ihan sama minkälainen luonne hänellä on.
En minäkään rumaa puolisoksi ottaisi. Mutta täytyy myös sanoa etten elämäni aikana ole montaa rumaa ihmistä tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaadit.
Kuinka niin vaadin? Olen itse keskitasoa eli ihan tavallinen ja vaadin että naisen tulee myös olla keskitasoa. En halua naista joka on huono.
M32
Tuskin kukaan nainen kiinnostuu tasoteoriajankkaajasta.
Ole hyvä, tässä syy miksi olet vielä sinkku.
T. 20 vuotta naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Jokainen asettaa omat rajansa.
Jännä sinällään, että kaikki vaatimuksesi liittyvät ulkonäköön, eivät arvoihin, mielipiteisiin, mielenkiinnon kohteisiin tms.
Tällä palstallahan miehet aina painottavat olevansa visuaalisia joten ulkonäkö on tärkein. Yllättyvät sitten kun se luonne onkin sellainen ettei kemiat kohtaa. Miehet on näissäkin asioissa vähän vajaita, hormonien vietävissä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän mies saa vaatia naisilta yhtään mitään!!! Ainoastaan naisilla saa olla vaatimuksia miehiä kohtaan mutta ei koskaan toisin päin!!!!
Onpas naurettava ajatus. Aivan kuten on naurettavaa että ap kuvittelee vaativansa jotain joukolta ihmisiä joita ei ole tavannut. Olettekohan ihan perillä tuosta sanasta "vaatia"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Esim 20-29 v miehistä 60% oli tutkimuksen mukaan sinkkuja (saman ikäisistä naisista vain 34% oli sinkkuja, melko hämmentävä ero). "
Tuossa kai on se määrittelyn vaikeus että mikä on lopulta sinkku. Onko sinkku jos tapailee jotain tiettyä ihmistä jollain tavalla säännöllisesti mutta ei ole mitenkään vahvasti sitoutunut häneen. Ilmeisesti miehet kokevat paljon useammin että ovat sinkkuja kuin naiset tuossa tilanteessa.
Itse uskon että iso osa sinkkuuden lisääntymisessä on se että erilaiset hyvin kevyet suhteet ovat lisääntyneet jolloin ihmiset eivät koe tarvetta sitoutua niin paljon kuin ennen. Ja että he kokevat olevansa vapauta sinkkuja myös silloin kun heillä kuitenkin on joitain ihmisiä joita tapailevat.
Ei tarvitse olla määrittelyn vaikeutta. Suomessa on enemmän miehiä kuin naisia mikä jo yksin selittää miksi miesten prosentti on suurempi.
Suomessa on enemmän naisia mitä miehiä. Naisia on n. 60 000 enemmän. Selviäisi nopealla googletuksella faktantarkistus, niin ei tarvitse näyttää hölmöltä
Sinä päätät siis naisessa kaikki ulkoiset asiat? Jos nainen pukeutuu omasta mielestään kauniisti, mutta sinä et hyväksy, niin hänen pitää vaihtaa tyyliään? Jos nainen on omasta mielestään hoikka ja hyvännäköinen, tyytyväinen omaan ulkonäköönsä, mutta sinä et ole, niin naisen pitää muokata itsensä sinua miellyttääkseen?
Oletko narsisti?
Kyllähän vaatia saa, mutta ehkä aika tiukka seula sulla jos naisella ei saa olla mitään ongelmia :D
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla on oikeus vaatia itselleen sopiva kumppani. Sinulle se tarkoittaa tuota :) se ei vaan ole itsestäänselvyys, että tuollaista ihmistä löytyisi. Varsinkaan sellaista, jonka kanssa kemiat pelaavat.
Kaikki elämäni naiset ovat olleet tuollaisia. Mitäs nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä jokaisella olla toiveensa. Miehet vain usein keskittyvät laskemaan ominaisuuksia ja olettavat, että varustettuna tietyillä ominaisuuksilla heidän tulee saada tietynlainen nainen ja jos sitä naista ei näy eikä kuulu, maailmankaikkeus on nyrjähtänyt sioiltaan ja elämä on huijannut heitä. Rakkauden löytäminen on aina hiukan ihme juttu. Ei se kuitenkaan siten tapahdu, että lasketaan ominaisuudet ja sitten oletetaan, että tällainen nainen "kuuluu" saada. Eivät kaikki löydä omaa rakastaan koskaan.
No en mäkään hauku naisia kakaroiksi jos ei osata vaihtaa rengasta tai tarvitaan apua jossain muussa. Puhumattakaan siitä että esittää tyhmän mielipiteen. Leimaan niin puhuvat naiset välittömästi vajakeiksi.