Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on teidän mielipide siihen että vaadinko liikaa naisilta?

Vierailija
15.05.2024 |

Vaadin siis 

-naisen tulee olla kaunis ja tällä en tarkoita missin tasoisasta vaan kelpaa vähän huonomman näköinen myös.

-naisen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka.

-naisen tulee pukeutua kauniisti ja siististi sekä meikkauksen pitää olla kaunista.

-naisella ei saa olla mt ongelmia,ei saa tupakoid eikä saa olla muitakaan ongelmia

Olen itse normaalipainoinen,ihan ok näköinen,yli 180cm,amk koulutus,olen työelämässä ja tulot noin 4000e/kk.

Onko kriteerit siis liian kovat naisille vai ei?

M32

Kommentit (262)

Vierailija
141/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on syrjäytynyt incel,joka ei ole töissä.

Hän on lusmuileva peruskoulupoika.

Hän vaan tykkää heitellä tällaista provosoivaa tekstiä. En ymmärrä miksi. 

Vierailija
142/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

98 vastaus sinulle.

Eläinmaailmassa taas uros ottaa naaran vaikka väkisin eli se epäviehättävä uros eläinmaailmassa voi vaan ottaa naaran eikä naaras siinä valintoja tee.

M32

Riippuu eläinlajista.

Ihmiskunnan historiassa mielenkiintoisesti on vaihtelevasti ollut tilanteita joissa nainen valitsee itse kenen kanssa lisääntyy, ja tilanteita joissa vahvin mies vain yksinkertaisesti tappaa kilpailijat ja hedelmöittää naiset kysymättä naisilta lupia. 

Ehkä naisen ei ole hyvä tehdä valintoja yksin koska muuten ei pareja synny kuten nykyisin niitä ei synny? 

M32

Linkki lähteeseen sille väittämälle, että ihmiset ei muka pariudu kuten ennen

Suomessakin välillä on uutisoitu sinkkujen määrästä, mutta silloin on oikeastaan puhuttu yksin asuvista. Esim. minäkin varmaan näyn noissa tilastoissa sinkkuna, vaikka olen parisuhteessa - emme vain asu yhdessä. Moni seurusteleva pari asuu erillään joko siksi, että suhde on vielä aika tuore, tai sitten ei muista syistä (esim. elämäntilanne, työpaikojen sijainti, tms) ole vielä aika muuttaa yhteen. Ja jotkut pariskunnat eivät edes suunnittele yhteenmuuttoa, vaikka suhde olisi vakiintunut ja vaikka sille ei mitään estettä olisi.

En silti väitä, etteikö myös sinkkujen määrä ole voinut olla nousussa, mutta siihen vaikuttavat monet syyt. Nykyisin on hyväksyttävämpää eikä niin leimaavaa haluta olla yksin. Ei ole pakko etsiä kumppania. Toki myös vaikeudet kumppanin löytämisessä ovat voineet lisääntyä. Tietysti nykyisin ihmiset myös varmaan ovat tarkempia siitä, mitä haluavat, ja voihan olla, että nykyisin haetaan toimivampaa suhdetta ja syvempää yhteensopivuutta kuin vaikka joskus 100 vuotta sitten tai edes 40 vuotta sitten. Halutaan löytää oikeasti itselle sopiva ihminen ja ymmärretään myös seksuaalisen yhteensopivuuden merkitys. Ja mitä tarkemmat toiveet on, sitä vähemmän tietysti tulee vastaan kriteereihin sopivia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mikään "normaalipainoinen" ja ok ulkonäkö riitä tuon listan kanssa. Ja listasta voi päätellä että luonteessakin on toivomisen varaa. Saahan sitä toki toivoa vaikka kuuta taivaalta. Veikkaan että kyseessä on tavallinen suomalainen perunaa muistuttava tusinamies jolla on hieman liian suuret luulot itsestään. 

Vierailija
144/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Esim 20-29 v miehistä 60% oli tutkimuksen mukaan sinkkuja (saman ikäisistä naisista vain 34% oli sinkkuja, melko hämmentävä ero). "

Tuossa kai on se määrittelyn vaikeus että mikä on lopulta sinkku. Onko sinkku jos tapailee jotain tiettyä ihmistä jollain tavalla säännöllisesti mutta ei ole mitenkään vahvasti sitoutunut häneen. Ilmeisesti miehet kokevat paljon useammin että ovat sinkkuja kuin naiset tuossa tilanteessa.

Itse uskon että iso osa sinkkuuden lisääntymisessä on se että erilaiset hyvin kevyet suhteet ovat lisääntyneet jolloin ihmiset eivät koe tarvetta sitoutua niin paljon kuin ennen. Ja että he kokevat olevansa vapauta sinkkuja myös silloin kun heillä kuitenkin on joitain ihmisiä joita tapailevat.

Vierailija
145/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda juntti edes tuo vaatiminen verbiin toivoa.

Toiveet ovat oma asiasi, eikä sun tarvitse niitä julistaa ääneen. Eivät muutkaan niin tee ja heillähän peräti flaksi käy.

Kolmivuotiaat vaativat. Huutavat pää punaisena ja vaativat.

Vierailija
146/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin sivusta seuraajana:

Ainoat tutkimukset mitä olen asiasta nähnyt, ovat yhdysvalloista. Niiden mukaan sinkkujen määrä on kasvanut räjähdysmäisesti viimeisen 10 vuoden aikana. Esim 20-29 v miehistä 60% oli tutkimuksen mukaan sinkkuja (saman ikäisistä naisista vain 34% oli sinkkuja, melko hämmentävä ero). 

Suomesta ei tällaisia tutkimuksia taida olla saatavilla? Jos joku tietää suomen tilanteesta tarkemmin, niin olen kiinnostunut.

Tuo ero miesten ja naisten välillä tarkoittaa jo sitä, että tuossa on pakko olla jotain lukuja hämmentäviä taustamuuttujia. Lesbosuhteet eivät kuitenkaan ole noin yleisiä, kuten joku jo mainitsikin. Voiko esim. olla niin, että jos pariskunta, jolla on lapsia, eroaa, ja lapset jäävät kirjoille äidin luo, lasketaan tuossa tilastossa eron jälkeen mies sinkuksi, mutta naista ei? Tai sitten tilasto on muuten epäluotettava. Olisi kiinnostavaa tietää, miten tutkimus on tehty - jos on haastateltu ihmisiä, niin joko jotkut valehtelivat tai sitten otanta on liian pieni. Jotain omituista tuossa kyllä on.

Vierailija
147/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadin (heh, en toki ääneen vaan havainnoimalla) miehiltä, että ovat erilaisia kuin ap. Olen ollut parisuhteissa häntä viisaampien tyyppien kanssa v. 1984-2024. V. 2017-2022 oli tauko johtuen avioerosta. Nyt taas miehistä parhain rinnalla. Meillä on yhteiset arvot. Ap ei mitään niin syvällistä edes hahmota.

N 58

Vierailija
148/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on syrjäytynyt incel,joka ei ole töissä.

Hän on lusmuileva peruskoulupoika.

Hän vaan tykkää heitellä tällaista provosoivaa tekstiä. En ymmärrä miksi. 

Hän on tyypillinen narsisti, joka nääntyy ilman huomiota, kielteistäkin. 

Vierailija
149/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommentoin sivusta seuraajana:

Ainoat tutkimukset mitä olen asiasta nähnyt, ovat yhdysvalloista. Niiden mukaan sinkkujen määrä on kasvanut räjähdysmäisesti viimeisen 10 vuoden aikana. Esim 20-29 v miehistä 60% oli tutkimuksen mukaan sinkkuja (saman ikäisistä naisista vain 34% oli sinkkuja, melko hämmentävä ero). 

Suomesta ei tällaisia tutkimuksia taida olla saatavilla? Jos joku tietää suomen tilanteesta tarkemmin, niin olen kiinnostunut.

Tuo ero miesten ja naisten välillä tarkoittaa jo sitä, että tuossa on pakko olla jotain lukuja hämmentäviä taustamuuttujia. Lesbosuhteet eivät kuitenkaan ole noin yleisiä, kuten joku jo mainitsikin. Voiko esim. olla niin, että jos pariskunta, jolla on lapsia, eroaa, ja lapset jäävät kirjoille äidin luo, lasketaan tuossa tilastossa eron jälkeen mies sinkuksi, mutta naista ei? Tai sitten til

Ikäero. Naiset seurustelevat myös itseään vanhempien kanssa. Lisäksi eronnut tai leskeksi jäänyt nainen ei miellä itseään välttämättä "sinkuksi" vaan eronneeksi, yksinhuoltajaksi tai leskeksi. 

Yksi tekijä on myös se, että pieni osa miehistä on yhtä aikaa suhteessa useiden naisten kanssa. Tietenkin näiden tietämättä. Pettää kaikkia.

Lisäksi homoseksuaalinaiset voivat (koska naiset ovat vahvempia kuin miehet) elää julkisuhteessa keskenään, mitä taas harvempi nuori homomies rohkenee tehdä. Ne teidän naimattomat sedät ja tädit on homoja.

Vierailija
150/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäero. Naiset seurustelevat myös itseään vanhempien kanssa. Lisäksi eronnut tai leskeksi jäänyt nainen ei miellä itseään välttämättä "sinkuksi" vaan eronneeksi, yksinhuoltajaksi tai leskeksi. 

Yksi tekijä on myös se, että pieni osa miehistä on yhtä aikaa suhteessa useiden naisten kanssa. Tietenkin näiden tietämättä. Pettää kaikkia.

Lisäksi homoseksuaalinaiset voivat (koska naiset ovat vahvempia kuin miehet) elää julkisuhteessa keskenään, mitä taas harvempi nuori homomies rohkenee tehdä. Ne teidän naimattomat sedät ja tädit on homoja.

Suomessa ovat ikäerosuhteet kyllä aika harvinaisia etenkin suomalaistaustaisilla. Eli en usko Suomessa tilastojen näyttävän tuolta. Toisaalta sitten Suomessa homomiehet voivat kyllä elää homoina joko avoimesti tai vain osittain kaapissa, mutta anonyymeissä kyselyissä tuskin esittäisivät sinkkua.

Vierailija
151/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liian kovat kriteerit ollenkaan. Itse asiassa aika matalat.

Itsellä kumminkin monesta noista tärkeämpää olisi luonne, suvaitsevaisuus, elämänkatsomus, asenteet, positiivisuus jne. mutta kun kerran ei vaikuta sinulla nuo niin se pikkuisen helpottaa.

Vierailija
152/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Esim 20-29 v miehistä 60% oli tutkimuksen mukaan sinkkuja (saman ikäisistä naisista vain 34% oli sinkkuja, melko hämmentävä ero). "

Tuossa kai on se määrittelyn vaikeus että mikä on lopulta sinkku. Onko sinkku jos tapailee jotain tiettyä ihmistä jollain tavalla säännöllisesti mutta ei ole mitenkään vahvasti sitoutunut häneen. Ilmeisesti miehet kokevat paljon useammin että ovat sinkkuja kuin naiset tuossa tilanteessa.

Itse uskon että iso osa sinkkuuden lisääntymisessä on se että erilaiset hyvin kevyet suhteet ovat lisääntyneet jolloin ihmiset eivät koe tarvetta sitoutua niin paljon kuin ennen. Ja että he kokevat olevansa vapauta sinkkuja myös silloin kun heillä kuitenkin on joitain ihmisiä joita tapailevat.

Ymmärsin niin että vastaajilta oli vaan kysytty "oletko sinkku".

Vierailija
153/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kumminkin monesta noista tärkeämpää olisi luonne, suvaitsevaisuus, elämänkatsomus, asenteet, positiivisuus jne. mutta kun kerran ei vaikuta sinulla nuo niin se pikkuisen helpottaa.

Jos mies on ruma, niin mitä merkitystä sillä on että hän on suvaitsevainen ja positiivinen luonne? Hän on silti ruma.

Vierailija
154/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tasostasi (=luonteestasi) ja siitä mitä sinulla on antaa parisuhteeseen.

Vierailija
155/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on ruma, niin mitä merkitystä sillä on että hän on suvaitsevainen ja positiivinen luonne? Hän on silti ruma.

Muutenkin tämä asenne on ihmeellinen, ikään kuin kaunis ihminen ei voisi olla positiivinen tai ystävällinen. 

Vierailija
156/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin merkitys asialla on varmaan miehelle itselleen, kivempi olla positiivinen kuin kaikesta valittava kivireki.

Vierailija
157/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin merkitys asialla on varmaan miehelle itselleen, kivempi olla positiivinen kuin kaikesta valittava kivireki.

Vierailija
158/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa saa valita kenet tahansa kunhan vain mun kriteerit täyttyy.

Parisuhde on aina kahden kauppa ei se riitä että toinen täyttää sinun kriteerisi vaan myös sinun tulee täyttää ne kriteerit jotka se vastapuoli asettaa kumppanille ja parisuhteelle.

Vierailija
159/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekin on varmasti totta. Pointtini oli enemmän se, että mitä merkitystä hyvällä luonteella on parisuhdemielessä, jos ihminen on ruma. Hän on silti ruma.

En minä ottaisi rumaa kumppania, ihan sama minkälainen luonne hänellä on. 

Vierailija
160/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei siis ole minkäänlaisia arvoihin, luonteeseen, persoonallisuuteen tms perustuvia vaatimuksia, riittää että on ok ulkoisesti eikä mielenterveysongelmia. 

Onnea matkaan. 

Ja toki vaatia voi mitä vaan mutta maailma tai yksikään nainen ei ole sinulle mitään velkaa.