Mikä on teidän mielipide siihen että vaadinko liikaa naisilta?
Vaadin siis
-naisen tulee olla kaunis ja tällä en tarkoita missin tasoisasta vaan kelpaa vähän huonomman näköinen myös.
-naisen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka.
-naisen tulee pukeutua kauniisti ja siististi sekä meikkauksen pitää olla kaunista.
-naisella ei saa olla mt ongelmia,ei saa tupakoid eikä saa olla muitakaan ongelmia
Olen itse normaalipainoinen,ihan ok näköinen,yli 180cm,amk koulutus,olen työelämässä ja tulot noin 4000e/kk.
Onko kriteerit siis liian kovat naisille vai ei?
M32
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten, ap alias tappi-incel, ihmettelee kun aina vaan kököttää yksinänsä, ilman ihmisseuraa ja ilman työpaikkaa.
En ole tuollainen vaan töissä käyn enkä vihaa naisia. Naiset vaativat kyllä ehkä liikoja meiltä miehiltä ja itse taas en naisilta vaadi edes paljoa.
M32
Miten parinvalinnassa voi edes vaatia liikaa? Ketä varten pitäisi olla vaatimatta vähemmän? Miten asioita parinvalinnassa vaaditaan? Jos nainen haluaa hyvätuloisen, 190 cm pitkän miehen ja kokee että lyhyempi tai pienituloisempi ei hänen tarpeitaan täytä, miksei hän saa olla yksin? Ketä varten hänen pitäisi vaatia jotain muuta? Sinua, jotta pääsisit pariutumaan?
Te n
Väittäisin, että 90 % ominaisuuksista, mitä tutkimuksissa ihmiset suosivat, on niitä, mihin ei voi vaikuttaa. Miehet kulttuurista riippumatta suosivat naisia joiden vyötärö-lantiosuhde on 0,7. Tämä on täysin synnynnäinen asia, eikä tuo suhde muutu mihinkään lihoi, tai laihtui. Kokemusta on (itsellä siis erottuva vyötärö painosta riippumatta, en siis ole katkera tms.) Tämä on periaatteessa epäreilua suoremmalla vartalomallilla varustetuille naisille, mutta kokemus on osoittanut, että niin vaan nekin pariutuu. Koska se, miten ihmiset reagoivat tutkimuksissa ja IRL, kun persoona on mukana, ovat kaksi eri asiaa.
Ääneensä ei voi vaikuttaa, ja väitänpä että kukaan ei varsinaisesti suosi nasaalia tai tukkoista ääntä kumppanilla. Ja silti nekin pariutuu, joilla on ruma ääni.
Kukaan ei muuten myöskään pidä tyhmää parempana kuin älykästä. Ei siihenkään voi mitään vaikuttaa itse, mutta silti tyhmät miehet eivät itke tällä palstalla kuten ap -ja silti nekin pariutuu.
Koen olevani juuri toivomasi ihannenainen, kuinka sattuikaan!
Monet ovat kauneuttani kehuneet, olen pitkä ja hoikka. Meikkini on aina tip top.
Pukeudun aina kauniisti ihanan hekumalliseen lateksiin ja kumiin. Saa koskettaa, ja strategiset paikatkin ovat helposti tarjolla.
Mieleni on terve ja olen luontainen johtaja.
Saatat olla tasolleni sopiva, jos olet selästä karvainen (tykkään raapia selkääsi intiimin villisti) ja alapäästä takaa sheivattu.
Tienaan itse n. 9,000 eur/kk netto ja olen 197 cm pitkä. Otathan pikaisesti yhteyttä!
t. Käyrä-Jore, 24 cm
Vierailija kirjoitti:
98 vastaus sinulle.
Eläinmaailmassa taas uros ottaa naaran vaikka väkisin eli se epäviehättävä uros eläinmaailmassa voi vaan ottaa naaran eikä naaras siinä valintoja tee.
M32
Riippuu eläinlajista.
Ihmiskunnan historiassa mielenkiintoisesti on vaihtelevasti ollut tilanteita joissa nainen valitsee itse kenen kanssa lisääntyy, ja tilanteita joissa vahvin mies vain yksinkertaisesti tappaa kilpailijat ja hedelmöittää naiset kysymättä naisilta lupia.
Vierailija kirjoitti:
98 vastaus sinulle.
Eläinmaailmassa taas uros ottaa naaran vaikka väkisin eli se epäviehättävä uros eläinmaailmassa voi vaan ottaa naaran eikä naaras siinä valintoja tee.
M32
Nyt on biologian tunnit jääneet pahasti väliin. Tämä taitaa olla sitä inkkelien voimaantumisfantasiaa pahimmillaan. Paljastit itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Nro 98 kirjoitti:
"emme me naiset laita ulkonäköämme "nostaaksemme statustamme""
Tämä on vale, ja sinä tiedät että se on vale. Yksi oleellinen syy meikkaamiselle on juurikin se että hyvä ulkonäkö nostaa sosiaalista statusta. Miksi valehdella ja sanoa että näin ei ole, kun me kaikki tiedämme totuuden?
Suurin osa naisista ei onnistu meikkaamaan itseään paremman näköiseksi (mieti vaikka kaikkia tekoripispellejä). Suurin osa meikistä tehdään siksi, että olisi samanlainen kuin viiteryhmänsä, ja loput siksi, että se on hauskaa (meikkaajien mielestä).
Hyvä ulkonäkö nostaa statusta -siltä osin, kuin se on geneettistä. Meikattu "feikkiulkonäkö" ei auta mitään, koska se status tulee siitä, miten meidän liskoaivot reagoi, eikä niitä pysty pettämään.
Toki jossain teinityttöjen runkkuringeissä oikeanlainen meikki voi nostaa statusta _ryhmän_sisällä_, mutta homma ei toimi noin sitten kun ollaan aikuisia ja pariutumisiässä. Minä esimerkiksi olen tilintarkastaja. Mikään määrä pakkelia ei muuta minun statustani yhtään mihinkään suuntaan.
Enkä muuten meikkaa. En ole ikinä meikannut. Eikä ole parisuhderintammalla tarvinnut tyytyä mihinkään.
Niin turhaa jumppailua kuin voi olla nää listat.
Vierailija kirjoitti:
98 vastaus sinulle.
M32
Ei pidä paikkaansa kuin muutamalla eläinlajilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nro 98 kirjoitti:
Tämä on vale, ja sinä tiedät että se on vale. Yksi oleellinen syy meikkaamiselle on juurikin se että hyvä ulkonäkö nostaa sosiaalista statusta. Miksi valehdella ja sanoa että näin ei ole, kun me kaikki tiedämme totuuden?
Suurin osa naisista ei onnistu meikkaamaan itseään paremman näköiseksi (mieti vaikka kaikkia tekoripispellejä). Suurin osa meikistä tehdään siksi, että olisi samanlainen kuin viiteryhmänsä, ja loput siksi, että se on hauskaa (meikkaajien mielestä).
Hyvä ulkonäkö nostaa statusta -siltä osin, kuin se on geneettistä. Meikattu "feikkiulkonäkö" ei auta mitään, koska se status tulee siitä, miten meidän liskoaivot reagoi, eikä niitä pysty pettämään.
Toki jossain teinityttöjen runkkuringeissä oikeanlainen meikki voi n
"Meikattu "feikkiulkonäkö" ei auta mitään"
Olen eri mieltä. Ainakin itse näytän aivan älyttömän paljon paremmalta meikattuna, kuin ilman meikkiä. Ero on jopa aivan absurdin suuri. Pystyn meikillä korostamaan kasvojeni luustoa, peittämään ihon "epätäydellisyydet" ja saamaan silmien alueen näyttämään merkittävästi paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
98 vastaus sinulle.
M32
Riippuu eläinlajista.
Ihmiskunnan historiassa mielenkiintoisesti on vaihtelevasti ollut tilanteita joissa nainen valitsee itse kenen kanssa lisääntyy, ja tilanteita joissa vahvin mies vain yksinkertaisesti tappaa kilpailijat ja hedelmöittää naiset kysymättä naisilta lupia.
Ehkä naisen ei ole hyvä tehdä valintoja yksin koska muuten ei pareja synny kuten nykyisin niitä ei synny?
M32
Vierailija kirjoitti:
98 vastaus sinulle.
M32
Todella harvoilla lajeilla näin on. Miehet niin kovasti tykkäävät verrata itseään susilauman, leijoniin yms, ja niissä piireissä kelvottomat yksilöt karkotetaan laumasta elämään joko yksin tai keskenään, ja vain parhaat astuvat naaraita.
Ihminenkään ei ole niiden harvonen lajien joukossa. Sen tietää siitä, että toiset miehet laittavat lihoiksi sellaisen, joka väkivalloin astuu naisen, joka on heidät valinnut kumppaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei kukaan vaadi lyhyttä miestä kasvamaan, tai kaljua kasvattamaan hiuksia päähänsä. He vain eivät kelpaa, niille, joiden kriteerit ovat toiset."
Tämä. En halua kaljua tai lyhyttä miestä, mutta en minä vaadi heitä kasvamaan pituutta tai menemään hiusten siirtoon. En vaan halua heidän kanssaan seksiä, siinä kaikki.
Eli lyhyt ja kalju mies ei voi tehdä mitään sille ettei se kelpaa naisille? Tai no ainoa mitä se voi tehdä on opiskella jotta saa hyväpalkkaisen työn sekä paremman statuksen työelämässä koska näitä asioita naiset arvostaa miehissä pitudeen ja hiusten lisäksi.
Nainen voi parantaa mahdollisuuksiaan ehostamalla ulkonäköään,laihduttamalla liikakilot pois jos niitä on, pukeutumiseen panostaminen myös parantaa naisen mahdollisuuksia.
Naisilla on paljon helpompaa oman viehätysvoiman nosto kuin miehillä.
Tämä ei ole
En tiedä, mutta sen tiedän, että myös lyhyitä ja kaljuja miehiä on parisuhteissa. Eli ilmeisesti se sitten jollain lailla on mahdollista. Kaikilla näillä ei ole edes hyväpalkkaista työtä. En tiedä, mitä he tekevät, mutta ilmeisesti sitten nuo ominaisuudet eivät ole este suhteen saamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei kukaan vaadi lyhyttä miestä kasvamaan, tai kaljua kasvattamaan hiuksia päähänsä. He vain eivät kelpaa, niille, joiden kriteerit ovat toiset."
Tämä. En halua kaljua tai lyhyttä miestä, mutta en minä vaadi heitä kasvamaan pituutta tai menemään hiusten siirtoon. En vaan halua heidän kanssaan seksiä, siinä kaikki.
Eli lyhyt ja kalju mies ei voi tehdä mitään sille ettei se kelpaa naisille? Tai no ainoa mitä se voi tehdä on opiskella jotta saa hyväpalkkaisen työn sekä paremman statuksen työelämässä koska näitä asioita naiset arvostaa miehissä pitudeen ja hiusten lisäksi.
Nainen voi parantaa mahdollisuuksiaan ehostamalla ulkonäköään,laihduttamalla liikakilot pois jos niitä on, pukeutumiseen panostaminen myös parantaa naisen mahdollisuuksia.
Naisilla on paljon helpompaa oman viehätysvoiman nosto kuin miehillä.
Tämä ei ole
Luonne ja tunneäly, sosiaalinen taju jne. on ap:lle vähän tuntemattomampia asioita, mikä vaikeuttaa hänen asemaansa "markkinoilla". Suhteet ei synny vaan pinnasta, vaan sisustakin tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
98 vastaus sinulle.
M32
Riippuu eläinlajista.
Ehkä naisen ei ole hyvä tehdä valintoja yksin koska muuten ei pareja synny kuten nykyisin niitä ei synny?
M32
Eihän nainen yksin valintaa teekään. Johan tämä ketjukin käsittelee miehen osuutta valinnassa, eli ilmeisesti sellaisenkin asian olemassaolo on tiedostettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
98 vastaus sinulle.
M32
Riippuu eläinlajista.
M32
Ei ne naiset yksin niitä valintoja tehdäkään. Miehen pitää myös olla kiinnostunut kyseisestä naisesta, ei me niitä kidnapata kadulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
98 vastaus sinulle.
M32
Riippuu eläinlajista.
M32
No ei kai yksikään nainen ole tehnyt valintaa täysin yksipuolisesti? Kyllä minun mieheni valitsi minut ja minä hänet. Mitä ihmettä nyt taas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
98 vastaus sinulle.
M32
Riippuu eläinlajista.
M32
Linkki lähteeseen sille väittämälle, että ihmiset ei muka pariudu kuten ennenkin?
Montako listan mukaista akkaa on tullut vastaan viimeisen kuukauden sisällä?
Jos niitä pyörii jatkuvasti ympärillä esim. työympyröissä, niin mahdollisuus löytää halutun kaltainen on ihan todennäköinen. Jos taas suunnilleen kukaan ei täytä noita kriteereitä, niin tuskin sitten löydätkään.
Jos on kovat vaatimukset ulkonäöstä, niin itse pitää ne täyttää kans. Tyyli ja ulkonäön hoito pitää olla samalla levelillä hallussa. Onhan sulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
98 vastaus sinulle.
M32
Riippuu eläinlajista.
M32
Eli sinun ideaalimaailmassasi voisit ottaa väkisin itsellesi haluamasi naisen, piti hän siitä tai ei? Incel haisee vahvasti sinussa.
Vierailija kirjoitti:
98 vastaus sinulle.
M32
Tuo ei ole yleinen totuus. Eläimet parittelevat lisääntyäkseen, eli ei kannata paritella, jos naaras ei ole kunnolla kiimassa. Usein vain se johtajauros ylipäänsä parittelee naaraiden kanssa.
Nro 98 kirjoitti: