Mikä on teidän mielipide siihen että vaadinko liikaa naisilta?
Vaadin siis
-naisen tulee olla kaunis ja tällä en tarkoita missin tasoisasta vaan kelpaa vähän huonomman näköinen myös.
-naisen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka.
-naisen tulee pukeutua kauniisti ja siististi sekä meikkauksen pitää olla kaunista.
-naisella ei saa olla mt ongelmia,ei saa tupakoid eikä saa olla muitakaan ongelmia
Olen itse normaalipainoinen,ihan ok näköinen,yli 180cm,amk koulutus,olen työelämässä ja tulot noin 4000e/kk.
Onko kriteerit siis liian kovat naisille vai ei?
M32
Kommentit (262)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistetaan, että on ihan ok jos nainen vaatii mieheltä tiettyä pituutta (Asia johon mies ei voi vaikuttaa) mutta on törkeää jos mies vaatii naiselta tiettyä painoa (Asia johon nainen voi vaikuttaa).
Mä olen nainen, ja haluan pitkän miehen. Mutta arvaa mitä: olen ikisinkku, joka ei pysty saamaan pitkää miestä vaikka mitä tekisin. Kerta toisensa jälkeen tulee pakit, he eivät vaan yksinkertaisesti halua minua.
Eli ok, ihan kiva juttu että "saan vaatia". Mutta yksin mä jäin joka tapauksessa.
Niin tämä onkin OK mutta jos tällä palstalla joku mies tekisi aloituksen, että haluaa laihan naisen eikä ylipainoista niin johan olisi palstan äipät kimpussa.
Nainen saa kuitenkin aina vaatia mieheltä pituutta vaikka mies ei siihen voi mitenkään vaikuttaa ja se on ihan ok.
Nytkin kom
En ole tiennytkään, että naisilla on joku kollektiivinen mieli ja kaikki ovat samaa mieltä. Itse, ja moni muukin, on lukuisissa keskusteluissa toistanut monta kertaa, että jokainen saa haluta millaisen kumppanin vaan. Mies saa etsiä normaalipainoista naista ja nainen saa etsiä pitkää miestä, jos siltä tuntuu. Sillä ei ole mitään väliä, onko jokin ominaisuus itse hankittu vai onko se asia, jolle ei voi mitään. Myöskään persoonallisuushäiriölle ei henkilö voi mitään tai vaikka sukupuolelle - silti on täysin ok skipata epävakaat tai esim. samaa sukupuolta olevat, mikäli sattuu olemaan itse hetero. Ja muutenkaan ei sitä edes tarvitse perustella, miksi joku ei kiinnosta. Se riittää jo syyksi, ettei kiinnosta. Ei tarvitse edes itse tiedostaa syytä siihen.
Ja periaetteessa kyllähän sekin sinänsä on ok, että on itse jotakin mieltä asiasta - esim. mies voi olla sitä mieltä, että pituudella ei saisi olla merkitystä, tai nainen voi olla sitä mieltä, että painolla ei saisi olla merkitystä. Kyllä tätä MIELTÄ saa olla. Täällä on mielipiteen vapaus. Mutta se pitää silti ymmärtää aikuisen ihmisen, että vaikka itse olisi jotain mieltä, se ei velvoita muita toimimaan sen mielipiteen mukaisesti. Muut eivät välttämättä ole samaa mieltä, ja sekin on hyväksyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten, ap alias tappi-incel, ihmettelee kun aina vaan kököttää yksinänsä, ilman ihmisseuraa ja ilman työpaikkaa.
En ole tuollainen vaan töissä käyn enkä vihaa naisia. Naiset vaativat kyllä ehkä liikoja meiltä miehiltä ja itse taas en naisilta vaadi edes paljoa.
M32
Miten parinvalinnassa voi edes vaatia liikaa? Ketä varten pitäisi olla vaatimatta vähemmän? Miten asioita parinvalinnassa vaaditaan? Jos nainen haluaa hyvätuloisen, 190 cm pitkän miehen ja kokee että lyhyempi tai pienituloisempi ei hänen tarpeitaan täytä, miksei hän saa olla yksin? Ketä varten hänen pitäisi vaatia jotain muuta? Sinua, jotta pääsisit pariutumaan?
Te naiset ette vaan ymmärrä sitä että mies ei voi va
Et ymmärrä. Emme me vaadi miehiltä kollektiivisesti mitään. Emme myöskään vaadi lyhyttä miestä muuttumaan pitkäksi, tai kaljua tuuheatukkaiseksi.
Me vaan toteamme, että jos emme saa haluamamme kaltaista miestä parisuhteeseen, olemme mieluummin yksin.
Ei se ole vaatimista. Se on valinta. Meillä on täysi oikeus valita mieluummin yksinolo kuin lyhyt mies.
Sinulla on joku aivan erityinen latvavika, jos koet että muut ihmiset vaativat sinulta jotain esittäessään preferenssinsä.
Minä olen tumma ja pienirintainen nainen, enkä ole koskaan kokenut että minuun liittyisi millään tavalla se asia, että monet miehet suosivat isorintaisia vaaleaveriköitä. Ei se ole minulta pois. En koe, että kukaan vaatisi minulta mitään, jos mies sanoisi netissä: "Tahdon isorintaisen blondin". Siinähän tahtoo. Minut tahtoo sitten joku muu, tai jos ei tahdo niin olen yksin sitten. Katsos kun olen aikuinen ihminen, osaan olla onnellinen ihan itse.
(Todettakoon että minulle miehen pituus ei ole mikään kynnyskysymys, käytin vain samaa esimerkkiä kuin tuo inisijä. Oma mies on jotain 173 cm pitkä ja nyt keski-iässä sillä on alkanut tukkakin ohentua. Kelpaa edelleen erinomaisesti ja kelpaisi varmasti muillekin, vaikka tienaakin vaan 3500.)
"Ei kukaan vaadi lyhyttä miestä kasvamaan, tai kaljua kasvattamaan hiuksia päähänsä. He vain eivät kelpaa, niille, joiden kriteerit ovat toiset."
Tämä. En halua kaljua tai lyhyttä miestä, mutta en minä vaadi heitä kasvamaan pituutta tai menemään hiusten siirtoon. En vaan halua heidän kanssaan seksiä, siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten, ap alias tappi-incel, ihmettelee kun aina vaan kököttää yksinänsä, ilman ihmisseuraa ja ilman työpaikkaa.
En ole tuollainen vaan töissä käyn enkä vihaa naisia. Naiset vaativat kyllä ehkä liikoja meiltä miehiltä ja itse taas en naisilta vaadi edes paljoa.
M32
Miten parinvalinnassa voi edes vaatia liikaa? Ketä varten pitäisi olla vaatimatta vähemmän? Miten asioita parinvalinnassa vaaditaan? Jos nainen haluaa hyvätuloisen, 190 cm pitkän miehen ja kokee että lyhyempi tai pienituloisempi ei hänen tarpeitaan täytä, miksei hän saa olla yksin? Ketä varten hänen pitäisi vaatia jotain muuta? Sinua, jotta pääsisit pariutumaan?
Jos minä haluan tietynlaisen miehen, minulle on ihan samantekevää, voiko mies vaikuttaa kaikkiin haluamiini ominaisuuksiin itse. En ota esim. persoonallisuushäiriöistä miestä, vaikkei mies olekaan persoonallisuushäiriönsä kehittymiseen voinut suoraan vaikuttaa.
Siihen nähden, että olet incel, vaadit liikaa!
Voiko joku selittää yksinkertaiselle naiselle, miten jonkun mielessä se, että joku suosii ominaisuutta, jota itsellä ei ole, muuttuu yhtäkkiä VAATIMISEKSI?
Onko joku ottanut kraivelista kiinni ja VAATINUT, että nyt Pera saatana kasvat 10 senttiä tai läski tummuu?
Taitaa olla samanlainen kuvitteellinen vaatimus, mitä nykyään kuulemma kohdistuu naisiin ja vallankin äiteihin. Kaikki vaatimassa niin maan kauheasti jotain.
Oikeasti ei aikuiselta ihmiseltä kukaan voi vaatia oikein mitään, paitsi työnantaja tekemään töitä palkkansa eteen ja yhteiskunta noudattamaan lakeja. Muuten ei kukaan voi vaatia sinulta mitään. Tai voi, mutta voit vaan kohauttaa olkapäitäsi ja jatkaa elämääsi.
Ja muutenkin 99% noista vaatimuksista on vain ihmisten pään sisällä ja häviäisi kuukauden some- ja mediapaastolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Totta kai ymmärretään. Olet käsittänyt koko homman ihan väärin. Jos ei halua lyhyttä miestä jolla on karannut hiusraja, kannattaa pyrkiä juttusille pitkän miehen kanssa jolla on hiusraja kunnossa. Ei sen kaljuuntuvan lyhyen miehen tarvitse muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Te n
Tuo eron tekeminen vaatimisen ja valinnan kanssa on kyllä hyvä pointti. Miten se, että nainen valitsee mieluummin yksinolon kuin sinut, olisi jotenkin vaatimus?
Vastaus nro 85:lle:
Minulla sama juttu. Minä tiedän kyllä täsmälleen minkä näköisen miehen haluan. Ja kun en kerran sellaista pysty saamaan, niin sitten jään yksin ja lapsettomaksi.
Ei minua kiinnosta alkaa neuvottelemaan ruman, kaljun tai lyhyen miehen kanssa siitä mitä heidän pitäisi tehdä, tai miltä heidän pitäisi näyttää. En halua heitä, enkä tule koskaan haluamaan heitä. End of story.
Vierailija kirjoitti:
"Ei kukaan vaadi lyhyttä miestä kasvamaan, tai kaljua kasvattamaan hiuksia päähänsä. He vain eivät kelpaa, niille, joiden kriteerit ovat toiset."
Tämä. En halua kaljua tai lyhyttä miestä, mutta en minä vaadi heitä kasvamaan pituutta tai menemään hiusten siirtoon. En vaan halua heidän kanssaan seksiä, siinä kaikki.
Eli lyhyt ja kalju mies ei voi tehdä mitään sille ettei se kelpaa naisille? Tai no ainoa mitä se voi tehdä on opiskella jotta saa hyväpalkkaisen työn sekä paremman statuksen työelämässä koska näitä asioita naiset arvostaa miehissä pitudeen ja hiusten lisäksi.
Nainen voi parantaa mahdollisuuksiaan ehostamalla ulkonäköään,laihduttamalla liikakilot pois jos niitä on, pukeutumiseen panostaminen myös parantaa naisen mahdollisuuksia.
Naisilla on paljon helpompaa oman viehätysvoiman nosto kuin miehillä.
Tämä ei ole järin tasa-arvoista mutta ei se minua haittaa.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Sinut tunnistaa kyllä. Olet vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Ei sillä ole mitään merkitystä, mihin voi itse vaikuttaa ja mihin ei. Pariutuminen on täysin vapaaehtoista ja jokainen saa valikoida kumppaninsa ihan millaisin kriteerein haluaa. Me ymmärrämme oikein hyvin, että kaikkiin ominaisuuksiin ei voi itse vaikuttaa, mutta ymmärrätkö sinä sen, että jokaisen ihmisen ei tarvitse olla saatavilla ihan jokaiselle? Eli jos nainen haluaa vaikka pitkän miehen, niin miksi sen lyhyen miehen edes pitäisi saada juuri tämä nainen? Maailmassa on miljoonia muitakin naisia.
Minä haluan miehen, joka puhuu ja ymmärtää suomea täydellisesti, asuu Suomessa ja jonka kanssa ei ole kulttuurieroja. En halua uskovaista miestä. Haluan miehen, jonka kanssa ollaan samanhenkisiä ja jonka kanssa esim. huumorintaju ja seksuaalisuus sopivat yhteen. Nämäkin ovat asioita, joihin ei voi itse vaikuttaa. Pitäisikö mielestäsi minun kuitenkin olla valmis pariutumaan ihmisen kanssa, joka asuu Australiassa, ei osaa suomea, on kiihkouskovainen, ei ymmärrä huumoriani ja jonka kanssa seksuaaliset halut ja mieltymykset eivät kohtaa ollenkaan? Ja jos ei, niin miksi se pituustoive on sitten jotenkin poikkeuksellinen näihin liittyen? Itselläni ei pituustoivetta ole, mutta veikkaan että niille se on jollain lailla tärkeä, joilla sellainen on. Joku muu voisi taas ajatella, että suomenkieli ei ole niin tärkeä kriteeri.
Myös sukupuoli ja seksuaalinen suuntautuminen ovat asioita, joihin ei voi vaikuttaa. Ymmärtänet kuitenkin, että näistä ei voi tinkiä? Myös ikä on hyvä esimerkki - ei sille mitään vpoi, milloin on syntynyt, mutta harva kolmikymppinen silti olisi valmis suhteeseen vaikka 90-vuotiaan kanssa. Joten mikä perustelu tuo edes on, että sellaisilla ominaisuuksilla ei saisi olla väliä, joihin ei voi vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli lyhyt ja kalju mies ei voi tehdä mitään sille ettei se kelpaa naisille? Tai no ainoa mitä se voi tehdä on opiskella jotta saa hyväpalkkaisen työn sekä paremman statuksen työelämässä koska näitä asioita naiset arvostaa miehissä pitudeen ja hiusten lisäksi.
Nainen voi parantaa mahdollisuuksiaan ehostamalla ulkonäköään,laihduttamalla liikakilot pois jos niitä on, pukeutumiseen panostaminen myös parantaa naisen mahdollisuuksia.
Tämä ei ole
Ei kelpaa niille naisille jotka haluavat erilaisen miehen. Valtaosa kaljuista ja lyhyistä miehistä pariutuu jossain vaiheessa elämäänsä. Naisilla on miehille erilaisia kriteerejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole
Ensinnäkin on naisia joille kalju ja lyhyt mies kelpaa. Se joukko on toki sitten pienempi, miehellä on vähemmän valinnanvaraa. Kaljun ja lyhyen pitää vain itse päättää, onko mieluummin yksin vai sellaisen naisen kanssa.
Toisekseen teet vääriä rinnastuksia. Oma ulkonäkö ei suoraan vaikuta siihen, millaisiin ihmisiin tuntee vetoa. Lihava nainen voi pitää pitkistä miehistä ja se on vain fakta. On siis täysin turhaa asettaa miesten ja naisten vaatimukset rinnakkain, koska ne ovat olemassa toisistaan riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Miten parinvalinnassa voi edes vaatia liikaa? Ketä varten pitäisi olla vaatimatta vähemmän? Miten asioita parinvalinnassa vaaditaan? Jos nainen haluaa hyvätuloisen, 190 cm pitkän miehen ja kokee että lyhyempi tai pienituloisempi ei hänen tarpeitaan täytä, miksei hän saa olla yksin? Ketä varten hänen pitäisi vaatia jotain muuta? Sinua, jotta p
Kiinnostavaa on myös, että ap ihan otsikossa kokee vaativansa näitä asioita naiselta. Erikoista kielenkäyttöä, eikä hän ihan ymmärrä mitä sanat merkitsevät, vai luuleeko oikeasti olevansa asemassa, missä voi vaatia toiselta mitään?
Kun emme me oikeasti voi vaatia toisilta mitään oikein missään tilanteessa, paitsi tietysti niissä asioissa, missä toisen voi haastaa käräjille sopimusrikkomuksesta tms. Mutta noin muuten. Ei voi vaatia, että toinen on tietynlainen tai muuttuu tai tekee jotain.
Voi vain itse valita, että suostun parisuhteeseen vain tällaisen ihmisen kanssa. Se ei ole vaatimista, se on preferenssi ja valinta. Ei voi vaatia, että puoliso pesee pyykit. Voi pyytää ja toivoa sitä, ja valita erota jos toinen ei tee niin, mutta vaatia ei voi.
Lapsiaan voi vaatia tekemään asioita, koska niitä on valta pakottaa. Mutta vaatiminen silloin, kun ei ole valtaa toisen yli -ei ole vaatimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole
Ottaen huomioon, kujnka vähän miehet keskimäärin Suomessa panostavat ulkonäköönsä, jo pelkkä perushygienian hoito, säännöllinen hiustenleikkuu ja parranajo sekä tyylikkäät, ehjät vaatteet ja kengät nostaa miehen ulkonäköä suhteessa perusmiehiin roimasti. Ei tarvitse ehostaa tai miettiä toppauksia/muotoilevia alusasua. Niin helppoa se miehelle on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole
Niin. Pariutumismaailma ei ole tasa-arvoinen millään nisäkäslajilla. Katsos kun te urokset olette niin kovin sen parittelun perään, ja me naaraat viime kädessä valitsemme kuka astuu. Vinkki: se ei ole millään eläimellä se, joka on sekä pieni, että tyhmä. Jos on pieni, täytyy olla viekkaampi kuin mahtisonni. Jne.
Emme me näitä sääntöjä keksi vaan biologia.
Toisekseen, emme me naiset laita ulkonäköämme "nostaaksemme statustamme", luuletko ihan aidosti että joku nykyaikana välittää miehistä niin paljon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Te n
Erinomainen kommentti. Lisäisin tähän vielä, että valitusta tulee usein myös ns. vaatimuksista, joihin mies voisi vaikuttaa. Esimerkiksi koulutustaso ja vuositulot ovat myös vääriä kriteerejä
98 vastaus sinulle.
Eläinmaailmassa taas uros ottaa naaran vaikka väkisin eli se epäviehättävä uros eläinmaailmassa voi vaan ottaa naaran eikä naaras siinä valintoja tee.
M32
Ei kukaan vaadi lyhyttä miestä kasvamaan, tai kaljua kasvattamaan hiuksia päähänsä. He vain eivät kelpaa, niille, joiden kriteerit ovat toiset.