Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on teidän mielipide siihen että vaadinko liikaa naisilta?

Vierailija
15.05.2024 |

Vaadin siis 

-naisen tulee olla kaunis ja tällä en tarkoita missin tasoisasta vaan kelpaa vähän huonomman näköinen myös.

-naisen tulee olla normaalipainoinen tai hoikka.

-naisen tulee pukeutua kauniisti ja siististi sekä meikkauksen pitää olla kaunista.

-naisella ei saa olla mt ongelmia,ei saa tupakoid eikä saa olla muitakaan ongelmia

Olen itse normaalipainoinen,ihan ok näköinen,yli 180cm,amk koulutus,olen työelämässä ja tulot noin 4000e/kk.

Onko kriteerit siis liian kovat naisille vai ei?

M32

Kommentit (262)

Vierailija
61/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistetaan, että on ihan ok jos nainen vaatii mieheltä tiettyä pituutta (Asia johon mies ei voi vaikuttaa) mutta on törkeää jos mies vaatii naiselta tiettyä painoa (Asia johon nainen voi vaikuttaa).

Mä olen nainen, ja haluan pitkän miehen. Mutta arvaa mitä: olen ikisinkku, joka ei pysty saamaan pitkää miestä vaikka mitä tekisin. Kerta toisensa jälkeen tulee pakit, he eivät vaan yksinkertaisesti halua minua. 

Eli ok, ihan kiva juttu että "saan vaatia". Mutta yksin mä jäin joka tapauksessa.

Niin tämä onkin OK mutta jos tällä palstalla joku mies tekisi aloituksen, että haluaa laihan naisen eikä ylipainoista niin johan olisi palstan äipät kimpussa.

Nainen saa kuitenkin aina vaatia mieheltä pituutta vaikka mies ei siihen voi mitenkään vaikuttaa ja se on ihan ok.

Nytkin kommentille tulee alapeukkuja mutta yksikään ei ole pystynyt perustelemaan miksi näin on ja miksi se on olevinaan ok.

Vierailija
62/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo, ettei saisi olla mitään ongelmia. Harvemmin ihminen selviää elämästä niin. Että pysyiskö APn kaltainen henkilö rinnalla jos iskisi vakava sairaus, tapaturma, keskenmeno, tragedia lähipiirissä tms. 

Ongelmilla tarkoitin mt ongelmia,päihdeongelmia,peliongelmia yms. 

Nykyään voi myös erota jos toisesta tulee huono suhteen aikana.

M32

Toki voit vaatia ihan mitä vaan, mutta se rallatus, älä koskaan ikinä muutu, pysy aina tuollaisena kuin nyt oot, on älytön.

Suosittelen ettet pariudu tuolla asenteella, et ole siihen valmis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea saa vaatia mielessään mutta on turha asiasta valittaa jos jää yksin vaatimustensa kanssa. On myös ihan turha kysellä onko OK vaatia jotain, koska jonkun mielestä se ei kuitenkaan ole OK.

Vierailija
64/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mitä tarkoitat. Jos tarkoitat sitä, että mielestäsi kaikkien naisten pitäisi olla kuvaamasi kaltaisia, sellaista et voi vaatia. Maailmaa et voi muuttaa. Mutta ehkäpä et tarkoittanut tätä. Mikäli tarkoitit sitä, että haluat kumppaniksi kuvatunlaisen naisen, se on ihan ok. Ja se on myös realistista - siinä mielessä, että kuvaamasi kaltaisia naisia on kyllä olemassa. (Tai riippuu, mitä kauniisti pukeutuminen tarkoittaa - kun tätä et avannut, niin jokainen tulkitsee oman kauneuskäsityksensä mukaan.) Toki se, että jokin toive on realistinen, ei ole tae siitä, että vastakiinnostus löytyy kenen tahansa toiveisiin sopivien kohdalla, eli vaikka tapaisit lukuisia toiveittesi mukaisia naisia, ei ole mitään takeita, oletko itse sitä, mitä he etsivät. 

Olen itse kuvaamasi kaltainen nainen, mutta itse en aloitusviestisi perusteella todennäköisesti olisi kiinnostunut. Minulla ei ole suhdekriteereinä miehen pituus, tulot, koulutus tai työpaikka, ja jos mies kertoo itsestään vain tuollaisia mielestäni epäolennaisia asioita, tarkoittaa se sitä, että todennäköisesti ollaan aika erilaisia ja eri aaltopituudella. Itse etsin kanssani samanhenkistä ihmistä, jonka kanssa on molemminpuolista seksuaalista vetovoimaa ja kemiaa. Se, että mies ajattelee vetovoiman syntyvän tuloista, koulutuksesta, työpaikasta ja pituudesta, tarkoittaa se todennäköisesti sitä, että olemme seksuaalisesti liian erilaisia. Minulle seksuaalinen yhteensopivuus on yksi tärkeimpiä juttuja suhteessa, mm. henkisen yhteensopivuuden lisäksi.

Vierailija
65/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten, ap alias tappi-incel, ihmettelee kun aina vaan kököttää yksinänsä, ilman ihmisseuraa ja ilman työpaikkaa.

Vierailija
66/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaatia. Se on eri asia, suostuuko 10/10 nainen olemaan 5/10 miehen kanssa. 

Vierailija
67/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten, ap alias tappi-incel, ihmettelee kun aina vaan kököttää yksinänsä, ilman ihmisseuraa ja ilman työpaikkaa.

Tällä palstalla on aina hienoa, kun osataan vain haukkua jokaista eri mieltä olevaa haukkua inceliksi. Toivottavasti joskus opitte jonkun uuden sanan niin voitte välillä käyttää muitakin sanoja.

Vierailija
68/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistetaan, että on ihan ok jos nainen vaatii mieheltä tiettyä pituutta (Asia johon mies ei voi vaikuttaa) mutta on törkeää jos mies vaatii naiselta tiettyä painoa (Asia johon nainen voi vaikuttaa).

Mä olen nainen, ja haluan pitkän miehen. Mutta arvaa mitä: olen ikisinkku, joka ei pysty saamaan pitkää miestä vaikka mitä tekisin. Kerta toisensa jälkeen tulee pakit, he eivät vaan yksinkertaisesti halua minua. 

Eli ok, ihan kiva juttu että "saan vaatia". Mutta yksin mä jäin joka tapauksessa.

Niin tämä onkin OK mutta jos tällä palstalla joku mies tekisi aloituksen, että haluaa laihan naisen eikä ylipainoista niin johan olisi palstan äipät kimpussa.

Nainen saa kuitenkin aina vaatia mieheltä pituutta vaikka mies ei siihen voi mitenkään vaikuttaa ja se on ihan ok.

Nytkin kom

Edelleen, sekä miehet että naiset saavat "vaatia" vastakkaiselta sukupuolelta aivan mitä lystäävät. Nainen saa vaatia miehen olevan pitkä, mies saa vaatia naisen olevan laiha tai muodokas tai aivan mitä vain. Toisin sanoen sinä saat olla pariutumatta ihmisen kanssa joka ei ole laiha, mutta keneltäkään et voi sitä laihuutta vaatia. Samoin kuin naiset saavat olla pariutumatta lyhyiden miesten kanssa, mutta ketään ei voi vaatia olemaan pidempi kuin mitä on.

Vierailija
69/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tuollainen vaan töissä käyn enkä vihaa naisia. Naiset vaativat kyllä ehkä liikoja meiltä miehiltä ja itse taas en naisilta vaadi edes paljoa.

M32

Vierailija
70/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkin kom

En minä ymmärrä miksi se että mies haluaa laihan naisen olisi ongelma. Yleensä ongelma on se tapa jolla asia ilmaistaan, se on lähes aina tarpeettoman solvaava. 

Vierailija
71/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tuollainen vaan töissä käyn enkä vihaa naisia. Naiset vaativat kyllä ehkä liikoja meiltä miehiltä ja itse taas en naisilta vaadi edes paljoa.

M32

Miten parinvalinnassa voi edes vaatia liikaa? Ketä varten pitäisi olla vaatimatta vähemmän? Miten asioita parinvalinnassa vaaditaan? Jos nainen haluaa hyvätuloisen, 190 cm pitkän miehen ja kokee että lyhyempi tai pienituloisempi ei hänen tarpeitaan täytä, miksei hän saa olla yksin? Ketä varten hänen pitäisi vaatia jotain muuta? Sinua, jotta pääsisit pariutumaan?

Vierailija
72/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkin kom

Mun mielestä kuka tahansa saa vaatia mitä tahansa. Niin minäkin teen, eikä minua häiritse jos muut toimivat samoin. 

T. Sama jolle vastasit

Vierailija
73/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Miten parinvalinnassa voi edes vaatia liikaa? Ketä varten pitäisi olla vaatimatta vähemmän? Miten asioita parinvalinnassa vaaditaan? Jos nainen haluaa hyvätuloisen, 190 cm pitkän miehen ja kokee että lyhyempi tai pienituloisempi ei hänen tarpeitaan täytä, miksei hän saa olla yksin? Ketä varten hänen pitäisi vaatia jotain muuta? Sinua, jotta pääsisit pariutumaan?

Te naiset ette vaan ymmärrä sitä että mies ei voi vaikuttaa omaan pituuteen tai hiusrajaan. Te vaaditte miehiltä sellaisia asioita mihin mies ei voi itse vaikuttaa. 

M32

Vierailija
74/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole liian kovat kriteerit. Kenelläkään ei ole liian kovat kriteerit vaikka ne olisivat minkälaiset. Epämiellyttävän kanssa ei kannata pariutua, mutta kukaan ei ole sinulle myöskään parisuhdetta velkaa.

Tämä. Ihan mitä hyvänsä saa edellyttää toiselta. Mutta täytyy myös ymmärtää, että maailmankaikkeus ei ole velvollinen sellaista toimittamaan. Ei saa itkeä, jos jää ilman. Ei mies eikä nainen.

Näin keski-ikäisenä naisena kyllä huomauttaisin, että jos kumppanille ei ole mitään muuta kuin ulkonäköön liittyviä kriteereitä, tulee olemaan hyvin äkkiä isoissa ongelmissa. Parisuhteen onnistumisen kannalta kun on kaikkein tärkeintä, että arvomaailmat kohtaa ja kommunikointi- ja rahankäyttötyylit ovat samanlaisia.

Vierailija
75/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Olen ihmetellyt samaa, enkä koskaan ole saanut vastausta. Olisivat edes rehellisiä ja sanoisivat että heidän mielestään naiset ovat avainasemassa miehen elämänlaadun kannalta ja että heidän mielestään naisten velvollisuus on joustaa omasta elämänlaadustaan jotta miehet löytäisivät kumppanin.

Vaan ei, jankutetaan samaa virttä eli sitä kuinka naiset eivät ole hoikkia. Jos ei-hoikka nainen on tyytyväisempi yksin kuin lyhyen miehen kanssa, ei meillä muilla pitäisi olla siihen nokan koputtamista. 

Vierailija
76/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Te naiset ette vaan ymmärrä sitä että mies ei voi va

Olen eri mutta edelleen, mitä sitten? 

Vierailija
77/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat köyhältä ja vaativalta sekä olet auttamatta myöhässä naisen haun kanssa. Sopisiko jokin seksinukke sinulle paremmin? Niillä ei ole ongelmia.

Vierailija
78/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Täällähän sinä palstailet vielä 10.29 etkä missään töissä ole?

Vierailija
79/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo, ettei saisi olla mitään ongelmia. Harvemmin ihminen selviää elämästä niin. Että pysyiskö APn kaltainen henkilö rinnalla jos iskisi vakava sairaus, tapaturma, keskenmeno, tragedia lähipiirissä tms. 

Ongelmilla tarkoitin mt ongelmia,päihdeongelmia,peliongelmia yms. 

Nykyään voi myös erota jos toisesta tulee huono suhteen aikana.

M32

"Jos toisesta tulee huono". Ihan kun puhuttaisiin jostain pilaantuneesta piimästä. Siis jos ihmiselle tulee esim. mielenterveysongelma (ja näitähän ei kukaan pysty etukäteen ennustamaan, voi tulla kenelle tahansa) niin sittenkö M32 toteaa "huonoksi meni" ja pistää eropaperit vetämään. Johan on tosi rakkautta. Kyllä nyt naisten kannattaa lähteä näin kokonaisvaltaiseen suhteeseen, jos vain oma kauneus riittää!

Vierailija
80/262 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaasko pitää päästä teoreettiseen köydenvetoon juupas-eipäs-juupas-eipäs. Vuosikaudet vain se onkin ollut se juttu.