Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä syy miksi olet yksin

Vierailija
15.05.2024 |

Et etsi miestä ihmisenä, vaan sitä täydellistä palapelin palaa sinun monimutkaiseen palapelielämääsi.

Pitää olla tuommoinen parta ja tämmöinen tukka. Semmoiset kengät jalassa ja hampaat näkyä juuri sen verran kun hymyilee. Täytyy tykätä tästä minun lemmikistä, olla mökkiseurana kesäisin ja lähteä hiihtoreissulle talvisin. Ei saa tehdä sitä, eikä tätä, eikä tuota. Juuri sen pituinen ja se koulutus. Lista jatkuu, tiedät kyllä.

Miehet aistivat sinun luonteesi, sen näkee silmistäkin. Ei kukaan halua olla toisen vaatimusten loputtomaan ostoslistaan pettymys. Miehillä on tosi vähän vaatimuksia kumppanille: Älä ole täysin hullu ja osaat pitää itsestäsi huolta.

Kaikki ne hyvät asiat mitä toivot perheen ja kumppanin suhteen tulee kun mietit ja selvennät sen listasi uudestaan, lyhyeksi ja ytimekkääksi, muuten jäät tänne yksin katkeroitumaan muiden happamien vanhojen sitruunoiden kanssa loppuiäksesi.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksin koska mieheni menehtyi syöpään 3 vuotta sitten enkä halua uutta kummpania.

Olen pahoillani. Tämä aloitus ei ollut sinulle.

-Ap

Vierailija
42/66 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä olen kyllä omalla kohdallani ap:n kanssa samaa mieltä: "Et etsi miestä ihmisenä, vaan sitä täydellistä palapelin palaa sinun monimutkaiseen palapelielämääsi."

Lopputekstiä en kuitenkaan allekirjoita ollenkaan. Mutta oma elämäni on nykyisellään jo niin hyvää, etten haluaisi miehen muuttavan sitä juurikaan, vaan soljahtavan vain osaksi jo omaa "valmista" elämääni. Tiedän mitä haluan elämältä ihan sinne eläkepäiviin saakka, eikä mies saisi yrittää muuttaa niitä suunnitelmia.

Miehen tulisi siis olla mukava lisä nykyiseen elämääni. Elämänkumppani, matkaseuralainen ja ns. Oma Ihminen "ois kiva", muttei mikään välttämättömyys.

Itse olen melko samanlainen mies. Ei nyt ihan noin suunniteltu elämä loppuun asti. Olen kokeillut jonkin verran deittailla ja huomaan, että suurimmalla osalla on 80% se elämä ihan valmis jo nyt, kuten itsellänikin. Sitten yritetään siihen puuttuvaan 20% palaseen tunkea se toinen. Ja kun molemmat yrittävät sitä samaan aikaan, niin ei siitä mitään tule. Helpointa, että kaikki jatkavat omaa elämäänsä tyytyväisinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisit oksentaa sen miksi itse olet yksin.

Mä oon ihan onnellisesti naimisissa.

Miksi sä edes vastaat ketjuun joka ei ole sulle tarkoitettu?

Vierailija
44/66 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa, mutta pakko oli katsoa syy, miksi olen yksin.

Tämä on yksin miehesi ansiota.

Eli kun nainen on yksin, niin se on hänen syytään ja jos hän on parisuhteessa, niin se on miehen ansio? Voiko nainen tehdä ikinä mitään oikein?

Vierailija
45/66 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksin koska en jaksa vääntää hiuksia tuntikaupalle kiharalle enkä osaa paistaa pihviä. Tässä syyt miksei ole miestä. 

Ihanat syyt :) onko sulla ollut joku kriittinen mies?

Minulla on mies ja olen aina pitänyt hiuksia vain kiinni, koska en pidä hiuksista. En jaksa laittaa niitä mitenkään ja mieluusti olisin kokonaan ilman. Lyhyet olisi vaikeat ja ällöttävät ja pitkänä ne vaan kasvaa ja kasvaa vaan, joten kiinni. Olen harkinnut kaljua, mutta sekin on huono, ensin on kylmä ja sitten kasvaa pistelevä sänki. Ei kiharoita, huh, miksi ihmeessä? Kenelle? Pihvit meillä paistaa mies ja hyvää on. Joskus paistan porsaanlihaa, koska meillä mies ei alennu sitä ostamaan, mutta minä en häpeä mitään. 

Olen aina ollut suhteessa ja tiukoilla kriteereillä. Naisella saakin olla kriteerit ja jos ne ei täyty, niin on hyvä olla yksin. Mieluummin yksin kuin huonon miehen kanssa. Huonoista miehistä on pelkästään vaivaa ja ne laskee elintasoa. 

Vierailija
46/66 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Mä en ole yksin. 

Vierailija
47/66 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan takuuvarmasti olen mieluummin yksin kuin sellaisen miehen kanssa, joka ei pidä mun lemmikistä tai ei ole kiinnostunut viettämään lomaa ja vapaa-aikaa suurinpiirtein samalla lailla kuin minä. Mitä tuollaisella miehellä tekee, jolla on ihan erilaiset kiinnostuksen kohteet ja arvomaailma kuin itsellä? 

Ja en todellakaan huolisi sellaista miestä, jonka ainoat vaatimukset naiselle olisi "Älä ole täysin hullu ja osaat pitää itsestäsi huolta." Miksi on noin alhaiset vaatimukset? Kuulostaa epäilyttävältä ja kertoo pikemminkin negatiivista tuosta miehestä. Ei taida tuo kyseinen mies parempaa saada. 

Vierailija
48/66 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun on ainoastaan vähän vaatimuksia sen kumppanin suhteen, niin siitä suhteesta tulee erittäin todennäköisesti ennen pitkää katastrofi kun kumpikin haluaa elämältään täysin erilaisia asioita ja arvomaailmat eivät natsaa yhteen. Itse olen sitä mieltä, että ihmiset pikemminkin yhteen aivan liian heppoisin perustein sellaisten ihmisten kanssa, joiden kanssa eivät ole yhteensopivia. En yhtään ihmettele, että lähes puolet avioliitoista päätyy eroon.

Vierailija
49/66 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rukoilin nuorena Jumalalta puolisoa, joka olisi uskovainen, uskollinen, sinisilmäinen, tummatukkainen, hyväntuoksuinen, hiukan pitempi kuin minä, tanssitaitoinen, romanttinen, ahkera, kiltti, yrittäjähenkinen, liikunnallinen, lapsirakas, eläinrakas, kohtelias ja omillaan toimeentuleva.

Sain mitä tilasin ja olemme olleet naimisissa jo 14 vuotta. Olen kiitollinen.

Vierailija
50/66 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tykätä tästä minun lemmikistä, olla mökkiseurana kesäisin ja lähteä hiihtoreissulle talvisin.

No mun mielestä nämä on ihan ok kysymyksiä sinällään, jos toinen esim. tykkää mökkeilystä ja toinen inhoaa, niin tiedossa on ongelmia tulevaisuudessa. Ja harva ihminen jättää lemmikkiään jonkun muun takia ja sitten toisen oleminen inhoamansa lemmikin kanssa tuskin myöskään edistää yhdessäoloa.

Vierailija
51/66 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Mies neljättä kertaa naimisissa. Kaikki vaimot hakeneet eroa, koska se oikea parta ei riittänytkään kantamaan liittoa.

Vierailija
52/66 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on taas tätä samaa volinaa naisten kriteereistä, mutta hieman eri twistillä. Hohhoijakkaa

Vierailija
53/66 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yksin, koska en ole riittävän kaunis saamaan niitä miehiä joista olen kiinnostunut, ja ne miehet jotka minusta kiinnostuvat eivät ole riittävän komeita minulle. 

Todennäköisesti et ole edes lähestynyt ketään heistä. Tai ketään muutakaan, sen puoleen. Eivät he sua sieltä kotoa tule hakemaan.

Olen lähestynyt useita komeita miehiä siten että olen baarissa tai työpaikalla mennyt juttelemaan heille, tai Tinderissä avannut keskusteluja heidän kanssaan. Lopputuloksena aina joko pakit tai seksiehdotus saman tien mieheltä, mutta kukaan ei halua mitään vakavaa. 

Minua toki lähestytään myös aika ajoin, mutta ne miehet eivät miellytä silmääni. 

Toteamus "eivät miellytä silmää" vii

No mä ainakin haluan, että mua kyntävä mies olisi komea. En kostu rumista tai mitäänsanomattomista miehistä. Naisillakin on silmät päässä, ei mulle ainakaan mikään kiva luonne pelkästään riitä kiihottumiseen!

Vierailija
54/66 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna oleminen on aliarvostettua. Itse ainakin nautin täysillä.

Vierailija
55/66 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on pera edelleen ilman naista.

Vierailija
56/66 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ratkaisee 

Muu on tyhjän höpötystä.

Vierailija
57/66 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Mä en ole yksin. 

Tuo ensimmäinen sana kertoo jo sinusta kaiken 🥴

Vierailija
58/66 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuna oleminen on aliarvostettua. Itse ainakin nautin täysillä.

Ihan parasta elämää 💃🎶

Vierailija
59/66 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yksin, koska en ole riittävän kaunis saamaan niitä miehiä joista olen kiinnostunut, ja ne miehet jotka minusta kiinnostuvat eivät ole riittävän komeita minulle. 

Todennäköisesti et ole edes lähestynyt ketään heistä. Tai ketään muutakaan, sen puoleen. Eivät he sua sieltä kotoa tule hakemaan.

Olen lähestynyt useita komeita miehiä siten että olen baarissa tai työpaikalla mennyt juttelemaan heille, tai Tinderissä avannut keskusteluja heidän kanssaan. Lopputuloksena aina joko pakit tai seksiehdotus saman tien mieheltä, mutta kukaan ei halua mitään vakavaa. 

Minua toki lähestytään myös aika ajoin, mutta ne miehet eivät miellytä silmääni. 

Taidat olla aika juniori. Eläimelliset viettisi vetää sinua kuin pässiä narussa. Minulle seksikkäintä on pään sisältö. Älyllisesti kiihottava, ja normaali muissa asioissa. En taida muiden mielestä normitapaus olla. 

Vierailija
60/66 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena voin sanoa että ap on oikeassa. Joillakin naisilla on aivan uskomattomat vaatimukset ja väärät käsitykset itsestä. Lähipiirissä on useita noin kolmekymppisiä, pahin on tosi nätti mutta niin huonoitsetuntoinen, että miehet kaikkoaa. Pommittaa heitä kilometrin pituisilla viesteillä ja surkuttelee itseään loputtomasti heille JA kavereilleen. Kuinka hän on lihava ja ruma ja vanha ja samaan hengenvetoon häntä ärsyttää kuinka miehet ei arvosta kun hän yrittää panostaa itseensä esim. ostamalla kalliita vaatteita. Ja ne hänen vaatimukset miehille on käsittämättömiä, hän näkee selvästi kuinka hänelle on jossain se The Mies jonka on jo kokonaan kuvitellut valmiiksi, silti iskee vain pelimiehiä eikä kykene näkemään miksi ei saa kunnon miestä jonka kanssa olisi tietysti hommattava lapsi pikaisesti.