Tässä syy miksi olet yksin
Et etsi miestä ihmisenä, vaan sitä täydellistä palapelin palaa sinun monimutkaiseen palapelielämääsi.
Pitää olla tuommoinen parta ja tämmöinen tukka. Semmoiset kengät jalassa ja hampaat näkyä juuri sen verran kun hymyilee. Täytyy tykätä tästä minun lemmikistä, olla mökkiseurana kesäisin ja lähteä hiihtoreissulle talvisin. Ei saa tehdä sitä, eikä tätä, eikä tuota. Juuri sen pituinen ja se koulutus. Lista jatkuu, tiedät kyllä.
Miehet aistivat sinun luonteesi, sen näkee silmistäkin. Ei kukaan halua olla toisen vaatimusten loputtomaan ostoslistaan pettymys. Miehillä on tosi vähän vaatimuksia kumppanille: Älä ole täysin hullu ja osaat pitää itsestäsi huolta.
Kaikki ne hyvät asiat mitä toivot perheen ja kumppanin suhteen tulee kun mietit ja selvennät sen listasi uudestaan, lyhyeksi ja ytimekkääksi, muuten jäät tänne yksin katkeroitumaan muiden happamien vanhojen sitruunoiden kanssa loppuiäksesi.
Kommentit (66)
Olen yksin koska narsisti rikkoi minut henkisellä väkivallalla. Traumaside. Pelottaa toivunko koskaan
Vierailija kirjoitti:
Hyvin suuri osa palstalla olevista naisista on kai samanlaisia kuin minä. On mies ja muksut ja sen verran luppoaikaa, että sitä voi tuhlata palstailuunkin. Mietin tuota täydellistä palapelin palasta. Minä tapasin mieheni nuorena, jolloin elämäni ei ollut vielä rakentunut, ei ollut mitään palapeliä, pelkkiä haaveita. Emme kumpikaan ole mitään täydellisiä palapelin palasia missään valmiissa suunnitelmassa, vaan kaikki muu rakennettiin ja sovitettiin meidän kahden ympärille, Siksi palapeli on hyvä ja kokonainen.
Tässä tuntuisi olevan joku totuus. Nuoruuden muovautuvuudesta ja naiiviudesta on hyvä lähteä rakentamaan elämää joka sopii parille pariskuntana, kun taas vanhempana on rakentanut elämänsä ja kriteerit itselleen, eikä kukaan mies tule olemaan se täydellinen kappale valmiiksi sopivana kaikkiin näihin kriteereihin.
Vanhempana ei edes kokeile elämään toisen kanssa tai suvaitse poikkeavuuksia, vaan äkkipikaisesti katkotaan yhteydet heti kun pienikin asia on väärällään.
Toisaalta olisi mukava löytää sellainen nainen, jolla on jotain vaatimuksia. Osa meistä miehistä on kyllä sellaisia selkärangattomia vätyksiä, että on hyvä että joku pitäisi vähän rotia ja kuria. Ainakin itse olen sellainen ja siispä sinkku.
Mä luulin olevani yksin koska olen läski, mihin se jäi?
En minä kulje ominaisuuslista matkassani, mutta on tiettyjä ei missään nimessä rajoja, jotka pitävät. Eivätkä ne rajat ole erityisen poikkeuksellisia tai mahdottomia.
Hyvin suuri osa palstalla olevista naisista on kai samanlaisia kuin minä. On mies ja muksut ja sen verran luppoaikaa, että sitä voi tuhlata palstailuunkin. Mietin tuota täydellistä palapelin palasta. Minä tapasin mieheni nuorena, jolloin elämäni ei ollut vielä rakentunut, ei ollut mitään palapeliä, pelkkiä haaveita. Emme kumpikaan ole mitään täydellisiä palapelin palasia missään valmiissa suunnitelmassa, vaan kaikki muu rakennettiin ja sovitettiin meidän kahden ympärille, Siksi palapeli on hyvä ja kokonainen.