Tässä syy miksi olet yksin
Et etsi miestä ihmisenä, vaan sitä täydellistä palapelin palaa sinun monimutkaiseen palapelielämääsi.
Pitää olla tuommoinen parta ja tämmöinen tukka. Semmoiset kengät jalassa ja hampaat näkyä juuri sen verran kun hymyilee. Täytyy tykätä tästä minun lemmikistä, olla mökkiseurana kesäisin ja lähteä hiihtoreissulle talvisin. Ei saa tehdä sitä, eikä tätä, eikä tuota. Juuri sen pituinen ja se koulutus. Lista jatkuu, tiedät kyllä.
Miehet aistivat sinun luonteesi, sen näkee silmistäkin. Ei kukaan halua olla toisen vaatimusten loputtomaan ostoslistaan pettymys. Miehillä on tosi vähän vaatimuksia kumppanille: Älä ole täysin hullu ja osaat pitää itsestäsi huolta.
Kaikki ne hyvät asiat mitä toivot perheen ja kumppanin suhteen tulee kun mietit ja selvennät sen listasi uudestaan, lyhyeksi ja ytimekkääksi, muuten jäät tänne yksin katkeroitumaan muiden happamien vanhojen sitruunoiden kanssa loppuiäksesi.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on tosi vähän vaatimuksia kumppanille: Älä ole täysin hullu ja osaat pitää itsestäsi huolta.
Aika iso oletus kaikista miehistä. Itsellä kriteereinä ei mitenkään järjestyksessä mm. tupakoimattomuus, lapsiluku täynnä, ei omista lemmikkejä, ikäeromme alle 3 vuotta, etäisyys alle 50km, yhteisiö kiinnostuksia, koen toisen viehettävänä jne.
Mä olen yksin, koska en ole riittävän kaunis saamaan niitä miehiä joista olen kiinnostunut, ja ne miehet jotka minusta kiinnostuvat eivät ole riittävän komeita minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen katkera tilitys on kamalaa luettavaa ja saa ymmärtämään hyvin miksi aloittaja on yksin. Katse peiliin, kultaseni, sieltä se ongelma löytyy.
Menikö tunteisiin?
Sinulla ilmeisesti meni
AP on yksin koska suhtautuu naisiin vihamielisenä samasta puusta veistettynä massana.
Tutustu avomielisesti ja uteliaasti yksilöihin, älä tarraa ennakkoluuloihisi.
Missä kohtaa aloituksessa puhutaan kaikista naisista?...ja seuraava vääristely!
Vierailija kirjoitti:
Juu miehillä vähän vaatimuksia eli melkein kuka nainen vain kelpaa. Ei väliä ja siksi pettävätkin helposti.
Olet sitten pokannut kaikki ne pettäjät. Vai vain sen yhden? No sama se.
Tuossa ap:n kuvauksessa on paljon mikä sopii kyllä omalle kohdalle. Etsin jotain mitä ei ole...
Kieroilukertoimet huippulukemissa - kuten muutenkin aina täällä valehtelijoiden klubilla!
oikeasti aika yök tuollainen pakonomainen epärehellisyys.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen yksin, koska en ole riittävän kaunis saamaan niitä miehiä joista olen kiinnostunut, ja ne miehet jotka minusta kiinnostuvat eivät ole riittävän komeita minulle.
Todennäköisesti et ole edes lähestynyt ketään heistä. Tai ketään muutakaan, sen puoleen. Eivät he sua sieltä kotoa tule hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen katkera tilitys on kamalaa luettavaa ja saa ymmärtämään hyvin miksi aloittaja on yksin. Katse peiliin, kultaseni, sieltä se ongelma löytyy.
Menikö tunteisiin?
Sinulla ilmeisesti meni
AP on yksin koska suhtautuu naisiin vihamielisenä samasta puusta veistettynä massana.
Samat sanat niille naisille, jotka täällä väittävät kaikkien miesten olevan sitä ja tätä (eli pettureita jne jne). Älä tarraa ennakkoluuloihisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa, mutta pakko oli katsoa syy, miksi olen yksin.
Tämä on yksin miehesi ansiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti et ole edes lähestynyt ketään heistä. Tai ketään muutakaan, sen puoleen. Eivät he sua sieltä kotoa tule hakemaan.
Olen lähestynyt useita komeita miehiä siten että olen baarissa tai työpaikalla mennyt juttelemaan heille, tai Tinderissä avannut keskusteluja heidän kanssaan. Lopputuloksena aina joko pakit tai seksiehdotus saman tien mieheltä, mutta kukaan ei halua mitään vakavaa.
Minua toki lähestytään myös aika ajoin, mutta ne miehet eivät miellytä silmääni.
Olen yksin koska puoliso lähti toimistolle, lapset kouluun, ja itse jäin etätöihin. Millaisia ajatuksia tämä sinussa herättää, ap?
Ihmettelen aina miksi sinkkuutta pidetään yksinäisyytenä. Minulle yksinäisyys merkitsee ettei ole mitään läheisiä ihmissuhteita.
Olen yksin koska en jaksa vääntää hiuksia tuntikaupalle kiharalle enkä osaa paistaa pihviä. Tässä syyt miksei ole miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lähestynyt useita komeita miehiä siten että olen baarissa tai työpaikalla mennyt juttelemaan heille, tai Tinderissä avannut keskusteluja heidän kanssaan. Lopputuloksena aina joko pakit tai seksiehdotus saman tien mieheltä, mutta kukaan ei halua mitään vakavaa.
Minua toki lähestytään myös aika ajoin, mutta ne miehet eivät miellytä silmääni.
Toteamus "eivät miellytä silmää" viittaa vahvasti siihen, ettet ole edes kiinnostunut muusta kuin ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin koska en jaksa vääntää hiuksia tuntikaupalle kiharalle enkä osaa paistaa pihviä. Tässä syyt miksei ole miestä.
Jonne, anna olla. Oot huono.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen aina miksi sinkkuutta pidetään yksinäisyytenä. Minulle yksinäisyys merkitsee ettei ole mitään läheisiä ihmissuhteita.
Ei sitä kai pidetäkään. Oikeastaan riittää, että viihtyy yksin, eikä tunne olevansa yksinäinen.
Itse olen ollut pitkässä suhteessa, mutta sen jälkeen uuden aloittaminen on aina tuntunut hyvin työläältä. En enää tiedä, miten sovittaisin uuden/vieraan ihmisen kanssa elämät yhteen, kun molemmilla on kaikenlaisia vastuita ja omia preferenssejä/harrastuksia/elämäntapoja niin paljon. Tuntuu huomattavasti helpommalta ja mukavammalta jatkaa omaa elämäänsä yksin, kun vääntäytyä johonkin kompromissiin. Ja mitään 100% match tapausta ei tule löytymään. Siitä olen aivan varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toteamus "eivät miellytä silmää" viittaa vahvasti siihen, ettet ole edes kiinnostunut muusta kuin ulkonäöstä.
Monellahan se on noin. Ulkonäkö on edellytys jatkolle, vaikkei olekaan ainoa vaatimus. Sen lisäksi tulee liuta muita vaatimuksia.
Tästä olen kyllä omalla kohdallani ap:n kanssa samaa mieltä: "Et etsi miestä ihmisenä, vaan sitä täydellistä palapelin palaa sinun monimutkaiseen palapelielämääsi."
Lopputekstiä en kuitenkaan allekirjoita ollenkaan. Mutta oma elämäni on nykyisellään jo niin hyvää, etten haluaisi miehen muuttavan sitä juurikaan, vaan soljahtavan vain osaksi jo omaa "valmista" elämääni. Tiedän mitä haluan elämältä ihan sinne eläkepäiviin saakka, eikä mies saisi yrittää muuttaa niitä suunnitelmia.
Miehen tulisi siis olla mukava lisä nykyiseen elämääni. Elämänkumppani, matkaseuralainen ja ns. Oma Ihminen "ois kiva", muttei mikään välttämättömyys.
Olen yksin koska mieheni menehtyi syöpään 3 vuotta sitten enkä halua uutta kummpania.
Sinulla ilmeisesti meni