Tässä syy miksi olet yksin
Et etsi miestä ihmisenä, vaan sitä täydellistä palapelin palaa sinun monimutkaiseen palapelielämääsi.
Pitää olla tuommoinen parta ja tämmöinen tukka. Semmoiset kengät jalassa ja hampaat näkyä juuri sen verran kun hymyilee. Täytyy tykätä tästä minun lemmikistä, olla mökkiseurana kesäisin ja lähteä hiihtoreissulle talvisin. Ei saa tehdä sitä, eikä tätä, eikä tuota. Juuri sen pituinen ja se koulutus. Lista jatkuu, tiedät kyllä.
Miehet aistivat sinun luonteesi, sen näkee silmistäkin. Ei kukaan halua olla toisen vaatimusten loputtomaan ostoslistaan pettymys. Miehillä on tosi vähän vaatimuksia kumppanille: Älä ole täysin hullu ja osaat pitää itsestäsi huolta.
Kaikki ne hyvät asiat mitä toivot perheen ja kumppanin suhteen tulee kun mietit ja selvennät sen listasi uudestaan, lyhyeksi ja ytimekkääksi, muuten jäät tänne yksin katkeroitumaan muiden happamien vanhojen sitruunoiden kanssa loppuiäksesi.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa, mutta pakko oli katsoa syy, miksi olen yksin.
Sama kanssa, tulin katsomaan kun avoliitossa asutaan. Meillä mies haluaa sinne hiihtoreissuille enemmän, ja kyllähän minäkin mielelläni vuorille laskemaan lähden. Kissastani ei muka tykkää mutta joka ilta syliin ottaa nukkumaan ja paijaa monta tuntia.
Olen yksin nyt kun mies lähti jo seitsemäksi töihin, ja oma työvuoro alkaa vasta ysiltä. 😔
Vierailija kirjoitti:
Ap on noussut väärällä jalalla
Ja kiukkuisena sinkkuudestaan.
"en ollenkaan käsitä mitä ap tarkoittaa"-olkiukko.
Juu miehillä vähän vaatimuksia eli melkein kuka nainen vain kelpaa. Ei väliä ja siksi pettävätkin helposti.
"Osaat pitää itsestäsi huolta etkä ole täysin hullu" on myös ne naisten yksinkertaiset vaatimukset miehille, mutta kun ei noita yksilöitä ihan joka puussa kasva.
Itse tosin olen myös naimisissa, en ihan tiedä miksi piti katsoa, miksi olen yksin.
Olen yksin, kun mies on työmatkalla Ruotsissa. 🙄
Ja varmaan panee niitä upeita pitkiä blondeja siellä 24/7. 🙈
Taisit oksentaa sen miksi itse olet yksin.
Mä oon ihan onnellisesti naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Juu miehillä vähän vaatimuksia eli melkein kuka nainen vain kelpaa. Ei väliä ja siksi pettävätkin helposti.
siitä oma ketju?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on noussut väärällä jalalla
Ja kiukkuisena sinkkuudestaan.
Naisilla on semmoinen tapa että kun totuus osuu ja sattuu, niin vastalauseena yritetään häpäistä, piikitellä ja kiusata.
Kiitos tästä varmistuksesta.
Tässä syy miksi olen yksin: Haluan olla yksin.
Mitä pidempi se toivelista on ulkonäön, luonteen, tapojen, ym suhteen, sitä epätodennäköisemmin nuo toivelistat kohtaavat.
Näin se kaava menee ihan lyhyellä matikalla.
valehtelijoiden klubi (taaaas) aktivoitu!
Tuollainen katkera tilitys on kamalaa luettavaa ja saa ymmärtämään hyvin miksi aloittaja on yksin. Katse peiliin, kultaseni, sieltä se ongelma löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen katkera tilitys on kamalaa luettavaa ja saa ymmärtämään hyvin miksi aloittaja on yksin. Katse peiliin, kultaseni, sieltä se ongelma löytyy.
Menikö tunteisiin?
Tähän kariutuivat suhteeni miesten kanssa, hyvin täsmensit: älä ole täysin hullu ja osaat pitää itsestäsi huolta.
Muille huutavalla ja minua läimäyttävällä hullulla, joka ei ymmärrä akateemisesta koulutuksestaan huolimatta edes pestä käsiään käytyään vessassa, ei ole oikeus jatkaa juoppouttaan ja läskistymistään minun seurassani.
Illjettäviin ja haiseviin tupakoijiin en sekaantuisi koskaan.
N
Olin kaksi ekaa kierrosta ihan hyvien miesten kanssa mutta silti niistä puuttui se jokin joka olisi saanut mut rakastumaan. Kolmannelle kierrokselle nostin rimaa ja sainkin parhaan miehen ikinä. Tästä en luovu.
Ja toisaalta niin moni tuntuu olevan niin onnettomien miesten kanssa että ennemmin mä sanoisin että yksinkin olisi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Samalla alentuvalla tyylillä: Voi pikku nöpöseni, kyllä jokainen aivollinen olento tajuaa, mitä ap tarkoittaa, miksi siis vääntää asian sivuun, vääristellä, haukkua ap:tä, kieroilla?
Olen naimisissa, mutta pakko oli katsoa syy, miksi olen yksin.