Uusi kumppani mutta riisuutuminen ahdistaa painon takia
Olen reilussa vuodessa saanut lääkityksen takia painoa yli 10 kiloa ja lipsahtanut ylipainon puolelle. Nyt uusi kumppani, mutten pysty seksiin kun ahdistaa riisuntua toisen edessä.
Mikä avuksi? Kaipaan vertaistukea, onko muilla ollut näin ja miten olette ratkaisseet tilanteen?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Kovin seksintappaja on just tuollainen huonoitsetuntoinen hiirulainen.
Naisen seksihalut katoavat helposti, jos mies on sitä tyyppiä, joka vaatii suuseksiä. Ei auta, vaikka mies olisi miten hyvän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se gubbe nyt ole huomannut jo niiden vaatteiden päältäkin katsoen että olet kammottavan pläski. Kuule kun joillakin miehillä on sellainen läskifetissi ja luulen sinun nyt löytäneen itsellesi sellaisen.
Se on kiihoittava tunne, vähän kuin sikaan yhtyisi.
Siastahan sulla vain onkin käytännön kokemusta
No ei kovin paljoa. Vain kerran annoin äidillesi.
Vierailija kirjoitti:
En ole ratkaissut ongelmaa mitenkään, mutta tulin seuraamaan ja lukemaan muiden ratkaisuja.
Osaan fiksusti pukeutua ja mulla kilot ei näy vaatteet päällä. Mulla on esim. tosi kivat ja lihaksikkaat reidet koska treenaan. Ei siis mitään megaperää hyllyvine leveine reisineen. Kilot on vatsanseudulla enkä pidä makkaran kuoripaitoja. Siksi mun kilot tulee totaali shokkina uudelle kumppanille. Ja se hävettää. Voi veljet se hävettää.
Osta joku seksihepene, joka on vatsan kohdalta väljä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se gubbe nyt ole huomannut jo niiden vaatteiden päältäkin katsoen että olet kammottavan pläski. Kuule kun joillakin miehillä on sellainen läskifetissi ja luulen sinun nyt löytäneen itsellesi sellaisen.
Menetkö jo ensi syksynä yläkouluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin seksintappaja on just tuollainen huonoitsetuntoinen hiirulainen.
Naisen seksihalut katoavat helposti, jos mies on sitä tyyppiä, joka vaatii suuseksiä. Ei auta, vaikka mies olisi miten hyvän näköinen.
Mitä jos se anelee anaaliseksiä? Pukisitko sträpin häntävarten ja vetelisit menemään?
Olet tosi rasittava ja taitaa suhde kuivua samantien.
Jos naisesi tai miehesi tykkää juuri sinusta, niin ei siinä jokunen ylimääräinen kilo haittaa. Jos lähtee karkuun, niin menköön! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin, yleensä käytän vain lukiolaisia opiskelijoita. He veloittavat 100-150€ kerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisesi tai miehesi tykkää juuri sinusta, niin ei siinä jokunen ylimääräinen kilo haittaa. Jos lähtee karkuun, niin menköön! :)
Läskiä akkaa juoksee helposti karkuun.🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin, yleensä käytän vain lukiolaisia opiskelijoita. He veloittavat 100-150€ kerrasta.
Ei suorastaan yllätä, ettet saa kuin rahalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei suorastaan yllätä,
Vaimolta saan aina, mutta hän on jo vanha ja pullea 35 vuotias tamma.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolta saan aina, mutta hän on jo vanha ja pullea 35 vuotias tamma.
Ei kyllä käy kateeksi tuo sun ns. seksielämäsi, sikoja, hevosia ja maksullisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies pitää sinua viehättävänä kiloistasi huolimatta. Ei hän muuten olisi kanssasi suhteeseen halunnut, joten ongelma on lähinnä korviesi välissä.
Juu . Hän pitää hyvästä rauhallisesta luonteestani joka on lääkkeillä saatu aikaan. Ilman lääkkeitäni ole vähemmän rauhallinen ja saatan raivostua pienimmästäkin asiasta.
Tämä en ollut minä.
Oletpa saanut aikuisvauvoilta paljon vastauksia, olen pahoillani.
Itsekin olin ylipainoinen kun tutustuin nykyiseen miesystävääni. Oli hänellä aikamoinen työ saada minut sänkyyn. En nyt aio kertoa omaia lihomisen syitäni, mutta erään sairauden hoidon jälkeen aloin laihtua. Lihavana en koskaan oikein osannut tunnistaa kehoani, koska se ei tuntunut omalta keholta. En ollut koskaan ollut makealle perso enkä ahminut ruokaakaan ja olin aktiivinen luonne, eli en mikään autollajokapaikkaan -ihminen tai vihaanruummillistarasitusta - tyyppi.
Ollaa edelleenkin onnellisia ja minusta on erityisen hienoa, että tavattiin silloin, kun olin rähjäisimmilläni (omasta mielestäni), koska oli varsin helppo luottaa sitten siihen, että mies haluaa oikeasti olla kanssani, koska minulla ei ollut tarjolla mitään täydellistä kehoa hänelle. Mieheni pitää - tai piti- melkein loukkauksena sitä, että koin, että hänelle ei olisi muulla väliä kuin täydellisellä ruumilla. Hän on aina etsinyt tietyntyyppistä naista eikä tuossa tyypissä ole koskaan ollut ulkonäkövaatimuksia (paitsi siltä osin, että henkilökohtaisen hygienian on pitänyt olla kunnossa ehdottomasti)
Enpä osaa sinua neuvoa muuten kuin että ota omat epävarmuutesi puheeksi tuon miesystäväsi kanssa, että hän tietää mikä on ehlä syynä siihen miksi viivyttelet seksiin siirtymistä. Hän voi vaikka yllättää sinut ja saada sinut näkemään itsesi omien silmiensä kautta. Kaikki aikuisvauvojen haukkuviestit voit jättää omaan arvoonsa. Sellaisiakin ihmisiä on ja heidät voi jättää omaan kuplaansa etsimään täydlelisen kropan omaavaa naista.
Ei ne kilot vaan yleiskunto että jaksaa peuhata
Vierailija kirjoitti:
KYMMENEN KILOA EI OLE JOKUNEN YLIMÄÄRÄINEN KILO! SE on 50 levyä fazerin sinistä suklaata tai 20 pakettia VOITA!! Tietysti jos tykkää rasvaisesta niin kai se sitten on kiva kantaa mukanaan jokapaikkaan.
Jotenkin tuossa on nyt kusetuksen maku koko hommassa. Mies pitää sinusta omana itsenäsi vaikka todellisuudessa olet täysin erilainen jos lopetat lääkityksen.
Toisaalta olet peitellyt häneltä lihavuuttasi ja olet luonut hänelle kuvan, jos nyt et hoikasta, mutta normaalipainoisesta naisesta. Mikään sinussa ei siis ole totta! Heti kun tuo mies näkee sinun turvonneen kehosi hän todennäköisesti nostaa housut takaisin ylös ja lähtee menemään. Mietitkö lainkaan millainen ku-set-taja sinä oikeasti olet??