Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi kumppani mutta riisuutuminen ahdistaa painon takia

Vierailija
12.05.2024 |

Olen reilussa vuodessa saanut lääkityksen takia painoa yli 10 kiloa ja lipsahtanut ylipainon puolelle. Nyt uusi kumppani, mutten pysty seksiin kun ahdistaa riisuntua toisen edessä.

Mikä avuksi? Kaipaan vertaistukea, onko muilla ollut näin ja miten olette ratkaisseet tilanteen?  

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko mä jotenkin kummallinen kun reilusta ylipainosta huolimatta en ole koskaan petipuuhissa hävennyt itseäni? Siis kyllä mä muuten häpeän kokoani, mutta seksissä on muuta ajateltavaa ja ei siinä sen kummemmin ajattele asiaa kun himoissaan riisuu vaatteita pois. On myös imartelevaa kun vakkaripano himoissaan vieressä seuraa mun riisuutumista. Kyllä tämä mies voi hetken katsoa seksikkäitä alusvaatteita, mutta kyllä hän haluaa mut hyvin nopeasti alasti. Niin on muidenkin miesten kanssa ollut aina, että kaikki vaatteet pois tieltä hyvin nopeasti.

Reikä se on rumallakin. Kassit voi nopeasti tyhjätä myös mätisäkkiruhoon.

Vierailija
62/82 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, kiloille sentään pystyy tekemään jotain. Minua miehet ovat haukkuneet liian pienistä rinnoista ja siitä että olen liian pitkä. Näille asioille kun ei mitään voi, niin tuntuu aika pahalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko mä jotenkin kummallinen kun reilusta ylipainosta huolimatta en ole koskaan petipuuhissa hävennyt itseäni? Siis kyllä mä muuten häpeän kokoani, mutta seksissä on muuta ajateltavaa ja ei siinä sen kummemmin ajattele asiaa kun himoissaan riisuu vaatteita pois. On myös imartelevaa kun vakkaripano himoissaan vieressä seuraa mun riisuutumista. Kyllä tämä mies voi hetken katsoa seksikkäitä alusvaatteita, mutta kyllä hän haluaa mut hyvin nopeasti alasti. Niin on muidenkin miesten kanssa ollut aina, että kaikki vaatteet pois tieltä hyvin nopeasti.

Mikä sulla on hätänä? Jostakin ongelmista tuollainen ilkeily kertoo. Purat pahaa oloasi täysin viattomaan ihmiseen.

Vierailija
64/82 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, lihava kelpaa juuri tuommoiseksi "kaveriksi", oikeaan suhteeseen ei ikinä .

Vierailija
65/82 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, lihava kelpaa juuri tuommoiseksi "kaveriksi", oikeaan suhteeseen ei ikinä .

Voi pyhä yksinkertaisuus taas. Te siis luulette, että en ole koskaan ollut parisuhteessa. :D Ikävä tuottaa pettymys, mutta olen kyllä ollut kahdessakin pitkässä parisuhteessa ja toisessa suhteessa ihan naimisissa asti. Tällä hetkellä ei ole tarvetta parisuhteelle.

Vierailija
66/82 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos laihduttaisit?

Älä keksi tekosyitä.

Varmaankin aloit syödä kuin sika kun aloitit "lääkityksen", koska tiesit että voit aina syyttää sitä

Vierailija
67/82 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on paha olla joillaki kirjoittajilla kun niin rumaa tekstiä suoltavat. Ihminen joka voi hyvin ja on sinut itsensä kanssa ei kirjoita rumasti toisista.

Vierailija
68/82 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä osaanko auttaa. Itselläni on myös ulkonäkökompleksia, mutta kyse on täysin erityyppisestä asiasta. Olen päättänyt, etten selittele ulkonäköäni millään tavalla enkä pyytele sitä anteeksi edes verhotusti tai epäsuorasti tai edes kirjoitetussa tekstissä. Tämä on toistaiseksi toiminut hyvin, ja omassa mielessä ulkonäkökompleksi on alkanut pienentyä. Niin pitkällä en kuitenkaan vielä ole, että pystyisin deittailemaan. 

Vierailija
69/82 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on paha olla joillaki kirjoittajilla kun niin rumaa tekstiä suoltavat. Ihminen joka voi hyvin ja on sinut itsensä kanssa ei kirjoita rumasti toisista.

Ihminen joka on sinut syömisensä kanssa ja syö sen verran minkä kuluttaa, ei vikise internetissä ylipainostaan.

Vierailija
70/82 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painoin 122 kg kun tapasin mieheni, enkä ole pitkä nainen. Todella pitkään torjuin miehen juuri tuosta syystä: kun tuntui että mun tekee pahaa katsoa edes omaa kroppaani peilistä, niin en voinut kuvitellakaan että joku voisi tuntea minua kohtaan seksuaalista halua. Pidin siis pitkään juttua pelkkänä kaveruutena, kunnes mies teki ihan selväksi, että haluaa muutakin ja haluaisi tietää, onko mulla samanlaisia tunteita häntä kohtaan vai aionko roikuttaa häntä friendzonella vuosikaudet. 

No, sanoin että onhan mulla tunteita, mutta kun olen tällainen ihravalas, niin en minä ole mitään seksuaalisia suhteita enää yli 10 vuoteen edes miettinyt. Ja että laihduttaminen ei onnistu, kokeiltu monet kerrat ja enää en edes jaksa yrittää. Mies oli ihmeissään, koska kyllähän hän sen toki tiesi, että olen lihava, mutta halusi silti. Hän, itse hyvin hoikka mies, itse asiassa nimenomaan tykkäsi isoista naisista, vaikka ei se ulkonäkö tai paino mitenkään pääasia ollutkaan hänelle. Silti en uskaltautunut seksiin ilman alkoholin apua. Kerran ihan tietoisesti join paljon, ja sitten uskaltauduin, kun ei nousuhumalassa välitä mistään pjaskaakaan, siitäkään jos tulisi torjutuksi. Seksi oli ihanaa, ja sen yhden kerran jälkeen en sitä enää arastellut selvinkäänpäin. Omassa päässä ihan vaan oli se valtava kynnys. Olisi pitänyt luottaa siihen, että jos toinen kerran tekee selväksi että haluaa, niin hän haluaa, eikä ole jotenkin niin tyhmä että ei olisi nähnyt kuinka iso tosiaan olen ja järkyttyy kun näkee ilman vaatteita.

Ja ap:n tapauksessa kyse on 10 kilon ylipainosta. Kyllä sellainen on hyvin harvalle turn off. 

Vierailija
71/82 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pitää sinua viehättävänä kiloistasi huolimatta. Ei hän muuten olisi kanssasi suhteeseen halunnut, joten ongelma on lähinnä korviesi välissä.

Eikä ole, mies on joutunut tyytymään kenties kyseiseen naiseen koska ne kauniit naiset katselee niitä tasokkaita miehiä? Mies joutuu lähes aina pariutumaan "huonompitasoisemman" naisen kanssa koska naiset yliarvioivat oman tasonsa aika rajusti.

Vierailija
72/82 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka on sinut syömisensä kanssa ja syö sen verran minkä kuluttaa, ei vikise internetissä ylipainostaan.

Hienosti sivuutit sen tosiasian mistä mä kirjoitin. Käännetään asiat muuhun kuin siihen omaan törkeään käytökseen. Kertoihan tuossa yksi, että ei ole sängyssä koskaan hävennyt itseään ylipainon vuoksi. Pjaskaa ja haukkumista sai hänkin niskaansa. 

Vierailija
73/82 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas lääkitystä syytetään lihomisesta. Se on kuule se mättäminen mikä lihottaa. Lääkkeissä ei ole edelleenkään kaloreita.

Vierailija
74/82 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies pitää sinua viehättävänä kiloistasi huolimatta. Ei hän muuten olisi kanssasi suhteeseen halunnut, joten ongelma on lähinnä korviesi välissä.

Eikä ole, mies on joutunut tyytymään kenties kyseiseen naiseen koska ne kauniit naiset katselee niitä tasokkaita miehiä? Mies joutuu lähes aina pariutumaan "huonompitasoisemman" naisen kanssa koska naiset yliarvioivat oman tasonsa aika rajusti.

Ei kaikki miehetkään ole sellaisia, että ajattelee tasoja ulkonäkönä. Olen itse hoikan miehen lihava vaimo, mutta mies kokee, että on saanut itselleen "liian korkean tason naisen", koska olen korkeasti koulutettu ja älykäs. Kai hän on sitten semmoinen sapioseksuaali, kun ei ole ulkonäkö ollut hänelle koskaan se naisessa kiinnostavin asia.

Vierailija
75/82 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa saanut aikuisvauvoilta paljon vastauksia, olen pahoillani.

Itsekin olin ylipainoinen kun tutustuin nykyiseen miesystävääni. Oli hänellä aikamoinen työ saada minut sänkyyn. En nyt aio kertoa omaia lihomisen syitäni, mutta erään sairauden hoidon jälkeen aloin laihtua. Lihavana en koskaan oikein osannut tunnistaa kehoani, koska se ei tuntunut omalta keholta. En ollut koskaan ollut makealle perso enkä ahminut ruokaakaan ja olin aktiivinen luonne, eli en mikään autollajokapaikkaan -ihminen tai vihaanruummillistarasitusta - tyyppi.

Ollaa edelleenkin onnellisia ja minusta on erityisen hienoa, että tavattiin silloin, kun olin rähjäisimmilläni (omasta mielestäni), koska oli varsin helppo luottaa sitten siihen, että mies haluaa oikeasti olla kanssani, koska minulla ei ollut tarjolla mitään täydellistä kehoa hänelle.  Mieheni pitää - tai piti- melkein loukkauksena sitä, että koin, että hänelle ei o

Juu, kyllä nuo läskifoobikot ja naistenvihaajat jäävät rannalle ruikuttamaan kun me muut solmitaan hyvät parisuhteet. :) Älä siis laske arvoa noiden katkerien huutelulle.

Minullakin ollut samoja ajatuksia kuin sinulla AP ja ymmärrän pelkosi. Se kuitenkin helpottaa kun tajuat kuinka paljon mies haluaa ja rakastaa sinua juuri sellaisena kuin olet.

Vierailija
76/82 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos yhtään lohduttaa, kiloille sentään pystyy tekemään jotain. Minua miehet ovat haukkuneet liian pienistä rinnoista ja siitä että olen liian pitkä. Näille asioille kun ei mitään voi, niin tuntuu aika pahalta. 

Kauheata. Kenenkään ei tulisi joutua moisen kohteeksi. 

Ja ymmärrän myös pointtisi, mutta on uuvuttavaa lukea kerta toisensa jälkeen että "kiloille voi sentään tehdä jotakin". Ulkopuolelta katsoen se saattaakin tuntua simppeliltä, jos on itse ollut aina hoikka. Todellisuudessa laihtuminen voi olla todella vaikeaa, koska lihomisen syyt kietoutuvat koko elämään.

Vierailija
77/82 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä miten sairaita olette, hyi s*atana sentään. Olisipa teillä kommentit tulostettu paitaanne (tatuoituna vaikka rintakehäänne), kaikki muutkin osaisivat kiertää teidät kaukaa.

Minkä ikäisiä te olette?

Jättäisitte varmaan naisenne heti, jos sattuu raskauden myötä lihomaan, lääkkeiden, sairauden, onnettomuuden, koska teidän kaltaisille naiset ovat vain seksileluja. Järkyttävää, hyi!

-eri

Vierailija
78/82 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee sen tilanteen hyvin pitkälle ilman vaatteitakin, joten ei hätiä mitiä sen suhteen että mies jotenkin järkyttyisi. Hän pitää sinusta kun kerran on kanssasi. Ei muuta kuin nauttikaa toisistanne.

Vierailija
79/82 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun on taas tällainen naistenhaukkumisketju. Olin jo huolissani, etteikö tänään lainkaan haukuta naisia läskeiksi.

On se hienoa kun on maa täynnä komeita ja timmejä miehiä joilla on varaa arvostella naisia. 

Vierailija
80/82 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun on taas tällainen naistenhaukkumisketju. Olin jo huolissani, etteikö tänään lainkaan haukuta naisia läskeiksi.

On se hienoa kun on maa täynnä komeita ja timmejä miehiä joilla on varaa arvostella naisia. 

Miehillä on yksinäisepidemia päällä. Nää päivittäiset naisenhaukkumistalkoot on sitä kuuluisaa "happamia, sanoi.." - osastoa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi