Uusi kumppani mutta riisuutuminen ahdistaa painon takia
Olen reilussa vuodessa saanut lääkityksen takia painoa yli 10 kiloa ja lipsahtanut ylipainon puolelle. Nyt uusi kumppani, mutten pysty seksiin kun ahdistaa riisuntua toisen edessä.
Mikä avuksi? Kaipaan vertaistukea, onko muilla ollut näin ja miten olette ratkaisseet tilanteen?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin seksintappaja on just tuollainen huonoitsetuntoinen hiirulainen.
Naisen seksihalut katoavat helposti, jos mies on sitä tyyppiä, joka vaatii suuseksiä. Ei auta, vaikka mies olisi miten hyvän näköinen.
Ei tarvitse vaatia. Lempihommaani. Se olisi haluntappamista, jos näin en saisi tehdä.
Nyttenkö vasta olet painostasi huolissasi kun on joku ukko kierroksessa? Aiemmin ei ollut niin tarkkaa ollenkaan ja kehuit miten fiksuja ja sisäisesti kauniita lihavat ihmiset ovat ja haukut sekä huusit normaalipainoisia idiootti kus'päiksi jos erehtyivät olemaan sinusta huolissaan ja yrittivät neuvoa painonhallinnassa. Nyt olet apua pyytämässä ja myötätuntoa kerjäämässä?? " Joo mä oon lihava, mut Sä oot idiootti ja MÄ voin laihduttaa!" Muistuuko mieleen? Laihduta nyt sitten ja lopeta vihdoinkin se ulina. Tee se mihin aina olet uhonnut kykeneväsi ilman apua tekemään. Se hyvä asia tässä on kuitenkin, että vihdoinkin ymmärrät hävetä itseäsi!
Meitä on miehiä jotka eivät tykkää laiheliineista, joten miehesi on ilmeisesti tyytyväinen sinun kehoosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naisesi tai miehesi tykkää juuri sinusta, niin ei siinä jokunen ylimääräinen kilo haittaa. Jos lähtee karkuun, niin menköön! :)
KYMMENEN KILOA EI OLE JOKUNEN YLIMÄÄRÄINEN KILO! SE on 50 levyä fazerin sinistä suklaata tai 20 pakettia VOITA!! Tietysti jos tykkää rasvaisesta niin kai se sitten on kiva kantaa mukanaan jokapaikkaan.
Ei 10 kiloa ole paljon. Minun tytär on 2 v 4kk ikäinen ja painaa melkein tuon verran.
Jos ap onkin lihonnut vuodessa noin 2,5 vuotiaan lapsen painon verran niin onko se sitten kovin paljoa?
Ensivuonna hän painaa jo tuplasti tuon 10 kiloa lisää.
Millainen lääkitys sinulla on jos sivuoireena on noin rankka lihoaminen? Kymmenen kiloa vuodessa niin neljän vuoden päästä painat jo 40 kiloa enemmän kuin nyt.
Jos joudut jatkamaan lääkkeiden syömistä loppuelämäsi ajan niin kymmenen vuoden päästä sinulla on jo satakiloa enemmän ylipainoa.
110 kilon ylipaino oman painosi lisäksi niin puhutaan jo lähes 180 kiloisesta naisesta. Sehän on jo saman verran kuin Haminan mursu? Ei kun mursu painoikin hieman vähemmän, mutta ehkä kuitenkin ymmärsit vertauksen.
Vierailija kirjoitti:
Meitä on miehiä jotka eivät tykkää laiheliineista, joten miehesi on ilmeisesti tyytyväinen sinun kehoosi.
Normaalipainoinen ei ole laiheliini, joten myönnä vain suoraan , että sinulla on läskifetissi. Oletko feederisti?
Kymmenen kiloa on aika pieni määrä. Mikäköhän se sinun aloituspainosi oli, keikuitko silloin lähellä normaalipainon ala- vai ylärajaa? Kilotkin kasaantuvat eri ihmisillä eri tavoilla, toisia pukee paremmin ja toisia huonommin. Ei ole mitenkään harvinaista, että miehet tykkäävät hieman pehmeämmistä naisista, olen kuullut tämän monien miesten suista. Olen itsekin mies, eikä tätä mielipidettä ole tarvinnut nyhtää kuin mätää hammasta, vaan ovat sen juhlallisesti ilmoittaneet.
Minulle kävi sama homma, kun natustelin pari vuotta ssri-lääkkeitä. 10kg tuli painoa. Nopeasti kyllä kilot hävisivätkin, kun lopetin itselleni hyödyttömien lääkkeiden syömisen.
Jos olet pitkä mies, niin tuo kymmenen kiloa tuskin juuri näkyy. 160 cm pitkällä naisella tai miehelläkin hiukka eri juttu. Itse sitä on aina kriittisempi omaa kehoa kohtaan, toinen ei välttämättä edes huomaa samoja asioita. Meillä kaikilla on omat epävarmuutemme. Rohkeasti vain. Jos kumppanisi on kiva tyyppi, teillä on varmasti mukavaa. :)
Nää on jänniä paikkoja, mutta kyl niistä selviää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käske miehen juoda itsensä tukevasn humalaan, silloin pystyy nussimaan lihavampaakin. Ja kun on riittävän kännissä niin ei jää edes traumoja kun ei muista mitään.
Mutta ei liian humalaan, koska laukeaminen voi kestää pidempään ja on aika katsella helttoja. Sellainen pikkunousukänni on paras tuossa tilanteessa.
Jos joutuu jonkun kaloriinan kanssa seksistiseen tilanteeseen, vaatiko se automaattisesti "pikkuhousukännit"?! Ei onnistu, ei kykene muuten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käske miehen juoda itsensä tukevasn humalaan, silloin pystyy nussimaan lihavampaakin. Ja kun on riittävän kännissä niin ei jää edes traumoja kun ei muista mitään.
Mutta ei liian humalaan, koska laukeaminen voi kestää pidempään ja on aika katsella helttoja. Sellainen pikkunousukänni on paras tuossa tilanteessa.
Jos joutuu jonkun kaloriinan kanssa seksistiseen tilanteeseen, vaatiko se automaattisesti "pikkuhousukännit"?! Ei onnistu, ei kykene muuten?
Voi hönöt, ei nämä pakollisia tilanteita ole. :)
Älä kiirehdi. Tuo on selvä merkki siitä, että menet asioiden edelle. Älä etene liian nopeasti. Sano, että et ole vielä valmis.
Vierailija kirjoitti:
Millainen lääkitys sinulla on jos sivuoireena on noin rankka lihoaminen? Kymmenen kiloa vuodessa niin neljän vuoden päästä painat jo 40 kiloa enemmän kuin nyt.
Jos joudut jatkamaan lääkkeiden syömistä loppuelämäsi ajan niin kymmenen vuoden päästä sinulla on jo satakiloa enemmän ylipainoa.
110 kilon ylipaino oman painosi lisäksi niin puhutaan jo lähes 180 kiloisesta naisesta. Sehän on jo saman verran kuin Haminan mursu? Ei kun mursu painoikin hieman vähemmän, mutta ehkä kuitenkin ymmärsit vertauksen.
lihominen, ei lihoaminen
Harrasta seksiä vain silloin kun itse sitä tarvitset, sillioin kiimassa omat kilot unohtuu. Itse en ainakaan seksin aikana mieti muuta kuin että miten saan mahdollisimman hyvän tuntuman ja kovan orgasmin.
N30
Olenko mä jotenkin kummallinen kun reilusta ylipainosta huolimatta en ole koskaan petipuuhissa hävennyt itseäni? Siis kyllä mä muuten häpeän kokoani, mutta seksissä on muuta ajateltavaa ja ei siinä sen kummemmin ajattele asiaa kun himoissaan riisuu vaatteita pois. On myös imartelevaa kun vakkaripano himoissaan vieressä seuraa mun riisuutumista. Kyllä tämä mies voi hetken katsoa seksikkäitä alusvaatteita, mutta kyllä hän haluaa mut hyvin nopeasti alasti. Niin on muidenkin miesten kanssa ollut aina, että kaikki vaatteet pois tieltä hyvin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Mies pitää sinua viehättävänä kiloistasi huolimatta. Ei hän muuten olisi kanssasi suhteeseen halunnut, joten ongelma on lähinnä korviesi välissä.
Riippuu ihan siitä onko AP esim. laittanut alastonkuvia vai ei. Muussa tapauksessa mies ei tiedä mitä sieltä löytyy. Voi pitää silti viehättävänä, tai saattaa olla että ei pidä.
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä kaikki yli 75 kiloiset naiset ovat ylipainoisia. On vain muutamia kauniita naisia jotka ovat yli 160 senttiä pitkiä. Jäin vain miettimään, että onko sinulla sama lääkitys kuin äidilläsi joka on myös reilusti ylipainoinen?
Ennen trolleilla oli sentään edes vähän enemmän mielikuvitusta.
En kyllä miehenä enää ottaisi akkaa joka ei osaa naidA eikä edes ota suihin. Mitä sellaisella edes tekee. Näitä on suomalaisakoissa paljon. Toki jos on rikas ja käyttää rahaa minuun niin silloin rakkaus saa voittaa.
Ei mitään hätää.
Normaalipainoinen yh äiti painaa siinä 95-120 kilon väliltä. Ihan hyvinhän sinulla asiat siihen nähden on.