Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi kumppani mutta riisuutuminen ahdistaa painon takia

Vierailija
12.05.2024 |

Olen reilussa vuodessa saanut lääkityksen takia painoa yli 10 kiloa ja lipsahtanut ylipainon puolelle. Nyt uusi kumppani, mutten pysty seksiin kun ahdistaa riisuntua toisen edessä.

Mikä avuksi? Kaipaan vertaistukea, onko muilla ollut näin ja miten olette ratkaisseet tilanteen?  

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko mä jotenkin kummallinen kun reilusta ylipainosta huolimatta en ole koskaan petipuuhissa hävennyt itseäni? Siis kyllä mä muuten häpeän kokoani, mutta seksissä on muuta ajateltavaa ja ei siinä sen kummemmin ajattele asiaa kun himoissaan riisuu vaatteita pois. On myös imartelevaa kun vakkaripano himoissaan vieressä seuraa mun riisuutumista. Kyllä tämä mies voi hetken katsoa seksikkäitä alusvaatteita, mutta kyllä hän haluaa mut hyvin nopeasti alasti. Niin on muidenkin miesten kanssa ollut aina, että kaikki vaatteet pois tieltä hyvin nopeasti.

En minäkään tajunnut hävetä ollenkaan, kun onhan tässä ikää jo ja miehelläkin tukka lähtee, ryppyjä eikä kroppa mikään hyvä vaikka olikin laiha.

Niin se vaan alkoi heti syömisistä vihjailu ja pian läskittely. En varmaan enää uskalla alkaa millekään kenenkään kanssa.

Vierailija
82/82 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko mä jotenkin kummallinen kun reilusta ylipainosta huolimatta en ole koskaan petipuuhissa hävennyt itseäni? Siis kyllä mä muuten häpeän kokoani, mutta seksissä on muuta ajateltavaa ja ei siinä sen kummemmin ajattele asiaa kun himoissaan riisuu vaatteita pois. On myös imartelevaa kun vakkaripano himoissaan vieressä seuraa mun riisuutumista. Kyllä tämä mies voi hetken katsoa seksikkäitä alusvaatteita, mutta kyllä hän haluaa mut hyvin nopeasti alasti. Niin on muidenkin miesten kanssa ollut aina, että kaikki vaatteet pois tieltä hyvin nopeasti.

En minäkään tajunnut hävetä ollenkaan, kun onhan tässä ikää jo ja miehelläkin tukka lähtee, ryppyjä eikä kroppa mikään hyvä vaikka olikin laiha.

Niin se vaan alkoi heti syömisistä vihjailu ja pian läskittely. En varmaan enää uskalla alkaa millekään kenenkään kanssa.

Vaikka mies olisi minkälainen sumorölli tai narugolum, mies kokee oikeudekseen haukkua naisen kaikki ulkonäkövirheet. Miehillä on niin hyvä itsetunto että karsein mursukin voi huudella ohikulkeville naisille kuinka rumia ja läskejä he ovat.

Oikeasti hyvännäköiset miehet kohtelevat naista kuin naista hyvin. Ne on aina ne rumemmat miehet jotka arvostelee. Kertoo enemmän miehestä. Kannattaa yrittää niitä hyvännäköisempiä miehiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi