Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedättekö vuodenaikanne värianalyysissä?

Vierailija
12.05.2024 |

Minä en, mutta epäilen olevani kevät.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä on, et jotkut värit sopii ja toiset ei. Hehkuu tai latistaa. Kivahan se on pukeutua imarteleviin väreihin.

Vierailija
22/88 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma, mutta tiedän mitkä värit saa minut hehkumaan ja missä tunnen oloni itsevarmaksi. Minulla on vihreät silmät ja aika kylmän sävyinen iho, verisuonet hohkaa aivan sinisinä. Hopeakorut eivät sovi minulle ollenkaan, eli kultaisia koruja käytän. Mikähän on vuodenaikani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sopii viininpunainen todella hyvin, vaikka olen kai kevät. 

Vierailija
24/88 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole varma, mutta tiedän mitkä värit saa minut hehkumaan ja missä tunnen oloni itsevarmaksi. Minulla on vihreät silmät ja aika kylmän sävyinen iho, verisuonet hohkaa aivan sinisinä. Hopeakorut eivät sovi minulle ollenkaan, eli kultaisia koruja käytän. Mikähän on vuodenaikani?

Hieman ristiriitaista, että ihosi kuulostaa selvästi kylmältä, mutta hopea ei sovi lainkaan. Ehkä kuulut niihin, jotka eivät sovi täysin mihinkään tyyppiin. Ovatko hiuksesi lämpimät vai kylmät?

Vierailija
25/88 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä väriset hiuksesi ovat luonnostaan? Onko hiustesi sävy tuhkainen vai kultainen? Onko ihosi punertava eikä kellertävä?

Vierailija
26/88 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko tuohon joku vakavissaan?

Vierailija
27/88 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet kevät, viininpunainen on pahin mahdollinen väri. Murrettu ja samea.

T. Värianayysissa käynyt kevät, joka näyttää viininpunaisessa kuolemalta

Vierailija
28/88 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama huomioitava asiaa. Onko väri luonnollinen hiuksissa vaikka vaaleanruskea vai ns. värikypärä vaikka musta, joka hankaloittaisi analyysiä, jos sen tekee itse. On eri asia tutkia asiaa kasvojen värin mukaan pelkästään ja omat hiukset, kuin huomioida lisäksi joku omista väreistä poikkeava hiusväri. Ihon väri suomalaisilla voi olla keltapohjainen tai vaaleanpunainen, sanoi kosmetiikkaosaston myyjä kerran. Itselläni on keltapohjainen (toki punakkuutta tulee joskus ulkona poskiin). Minulla sopii pinkkilila huulipuna. Oranssi ja punainen vanhentaa. Ekokaupasta otin vahingossa oranssin tilaamalla, koska kuvassa näkyi eri väri. Vaatteesta näkee heti sovittamalla viimeistään sotiiko se vastaan vai tekeekö se hyvän vaikutelman. Sopiiko se kasvojen väriin ja silmien väriin. Myös onko V aukko kauluksessa vai O. Tosin pukukoppien valaistus pitää huomioida, osassa voi vaihtaa valon värin.

Vierailija
29/88 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kevät, kahdessa eri värianalyysissa käynyt vuosia sitten ja molemmissa sama tulos. 

Vierailija
30/88 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä. Kylmät sävyt sopivat hyvin. Talveksi olen liian vaalea.

Vierailija
31/88 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syksy. 

Aikoinaan oli ihan paras investointi ikinä ottaa selvää.

Vierailija
32/88 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, näin olen netistä lukenut, siksi kummastelenkin sitä. En tiedä olenko sitten joku muu vai enkö sovi mihinkään noista.

Vierailija
33/88 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman ristiriitaista, että ihosi kuulostaa selvästi kylmältä, mutta hopea ei sovi lainkaan. Ehkä kuulut niihin, jotka eivät sovi täysin mihinkään tyyppiin. Ovatko hiuksesi lämpimät vai kylmät?

Minulla luonnostaan tummahko maantiensävy, joka on mielestäni enemmän lämmin kuin kylmä. Kampaaja joskus sanoi, että hiuksissani on punapigmenttiä. Olen laittanut hiuksiini vaaleita raitoja. Minulle sopii vaatteissa lämmin ja syvä ruskea, burgundy, oliivi, fuksia... Nuo yhdistettynä kultaisiin koruihin! Hopeakoruissa häiritsee se, että ne saavat mielestäni silmäni näyttämään likaisen vihreiltä, ja jotenkin ovat täysin ristiriidassa ihoni ja hiusteni värin kanssa.

Vierailija
34/88 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin netistä, ettei se sopiva värisävy olekaan viininpunainen, vaan magenta-pink. Sekin ilmeisesti keväälle huono.

Vierailija
35/88 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvi. Kävin värianalyysissä joskus 90-luvulla. Vaatekaapistani löytyi sillon jo minulle suositellut värit.

Vierailija
36/88 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vihreät silmät (eivät siniseen taittavat), verisuonet ovat sinivihreät, en rusketu helposti, ei punapigmenttiä tai pisamia, vaaleat hiukset viileässä sävyssä ja iho ei ole keltapohjainen. 

Luulisin olevani kesä ja ilmainen nettitesti antoi tulokseksi pehmeä kesä. En tosin tiedä mihin tulokseen ammattilainen päätyisi. Minulla ei ole kovin hyvä värisilmä niin vaikea sanoa missä väreissä aidosti hehkun. 

Vierailija
37/88 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla luonnostaan tummahko maantiensävy, joka on mielestäni enemmän lämmin kuin kylmä. Kampaaja joskus sanoi, että hiuksissani on punapigmenttiä. Olen laittanut hiuksiini vaaleita raitoja. Minulle sopii vaatteissa lämmin ja syvä ruskea, burgundy, oliivi, fuksia... Nuo yhdistettynä kultaisiin koruihin! Hopeakoruissa häiritsee se,

Kuulostat syksyltä, ja myös värimieltymyksesi puhuvat sen puolesta. Ranteiden verisuonten sävy ei kerro välttämättä totuutta ihosi pohjasävystä.

Vierailija
38/88 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti en. En tiedä edes sitä, mikä on värianalyysi.

Vierailija
39/88 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskooko tuohon joku vakavissaan?

Eihän tuo ole mikään uskon asia tai huuhaata. Katsotaan vain, mitkä värit sopivat.

Vierailija
40/88 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kovaa tiedettä.