Euroviisut - miksi Ruotsi ei anna meille yhtäkään pistettä?
Kommentit (11)
Koska meidän biisimme oli surkeista surkein eikä olisi ansainnut yhtään pistettä keneltäkään.
Suomi on itse asiassa melko tuntematon maa Ruotsissa.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on itse asiassa melko tuntematon maa Ruotsissa.
Siltä se vaikuttaa. Me touhotetaan jotain suomi-ruotsi -dynamiikkaa, ja niitä ei voisi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska meidän biisimme oli surkeista surkein eikä olisi ansainnut yhtään pistettä keneltäkään.
No joo, mutta oli siellä huonompiakin suorituksia. Silti, edes säälistä 1 pojo olisi reilua.
Niitä ottaa kupoliin kun Suomi pääsi ensin Natoon ja itse joutuivat odottelemaan turkkien ja madjaarien armopaloja.
Vierailija kirjoitti:
Kai se näytti siltä suomalaisten kalsarikänniltä. Muilla oli niin kerrassaan tähtiä tavoittelevaa ylevyyttä että jösses.
Saattaa johtua Suomen naurettavasta esiintyjästä, ei varmaan farkkumuna ja runkkarinörtti oikeen iskeny.
Ruotsalaisilla on ihan erilainen musiikkimaku. He tykkää sellasista lässynlässynlää-musiikista. Suomi ei tee sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Nokun Sanna ei ole enää. Ruotsalaiset tykkä Sannasta.
Ne oli ihan hurmioissaan kyl Sannasta kielätmättä 80) Ei Stubi eikä Orpo pääse lähellekään
Jos on noin surkea biisi, niin miksi olisi antanut pisteitä? Ei kai tuolla huonoimpia äänestetty. Pöljä.
Nokun Sanna ei ole enää. Ruotsalaiset tykkä Sannasta.