Mitä perhosia olet nähnyt tälle vuodelle?
Kommentit (21)
En tunnistanut mutta jokin mustaoranssi perhonen muutama päivä sitten, muita en olen nähnyt vielä.
Vierailija kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan ymmärrettävästi.
Opettele olemaan olematta nillittäjä.
En vielä mitään. Västäräkki linnuista keikuttelee pyrstöään innoissaan pihassa aina välillä. Sitä on kiva seurata.
Vierailija kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan ymmärrettävästi.
Opettele sinä ymmärtämään lukemaasi tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
En vielä mitään. Västäräkki linnuista keikuttelee pyrstöään innoissaan pihassa aina välillä. Sitä on kiva seurata.
Meilläkin on västäräkki pihalla keikuttelemassa. Jänskättää, että milloin tulee jokavuotiset haarapääskyt.
Vierailija kirjoitti:
Tälle vuodelle?
Joo nyt ei kysytty viime vuonna bongatuista perhosista. Selvensikö?
TÄNÄ VUONNA olen nähnyt sitruunaperhosen, nokkosperhosen, tyttöperhosen, kangasperhosen, suruvaipan ja liuskaperhosen.
Olen myös nähnyt monia huonolla suomella kirjoitettuja virkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
En tunnistanut mutta jokin mustaoranssi perhonen muutama päivä sitten, muita en olen nähnyt vielä.
Amiraali?
Vierailija kirjoitti:
TÄNÄ VUONNA olen nähnyt sitruunaperhosen, nokkosperhosen, tyttöperhosen, kangasperhosen, suruvaipan ja liuskaperhosen.
Olen myös nähnyt monia huonolla suomella kirjoitettuja virkkeitä.
Muut ymmärsi virkkeen, ja niin teit sinäkin. Mikä sua nyt niin kamalasti ottaa pattiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amiraali?
Amiraali on muuttava perhonen, ei talvehdi Suomessa. Eli tuskinpa. Olisiko ollut nokkos- tai liuskaperhonen?
Suruvaipan ja sitruunaperhosen. Pientä mustaa perhosta en tunnistanut.
Sitruunaperhosia, monta. Muita ei.
Käki kukkunut kahtena päivänä, kurkia on monta bongattu.
Olen nähnyt tälle vuodelle umppipuhureja, suljanneperhosia ja vaatiaiskirjokkaita.
Tänä vuonna olen nähnyt vasta nokkos- ja sitruunaperhosia sekä hurjan määrän koiperhosia. Tosin tätä ei kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Vain nokkosperhonen ja sitruunaperhonen.
Lisäys: muistin nähneeni myös kangasperhosen.
Vain nokkosperhonen ja sitruunaperhonen.