Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun ihastuu vain vääränlaisiin miehiin

Vierailija
12.05.2024 |

Ihastun erittäin harvoin ja silloin kun ihastun tai rakastun, niin kohteet osoittautuvat jossain vaiheessa pettäjiksi, sitoutumiskammoisiksi tai jollain muulla lailla ongelmallisiksi. Päädyn aina rikkomaan itseni. Olen yrittänyt tietoisesti valita toisin ja käyttänyt pitkiä aikoja yrittäen rakentaa suhdetta "hyviin" miehiin, mutta jutut kaatuvat siihen etten vain tunne minkäänlaista kemiaa, korkeintaan kaveruutta, mutta minkäänlainen fyysinen läheisyys tuntuu mahdottomalta. Ovat siis paperilla kaikkea mitä kumppanilta toivoisin, mutta mitään romanttisia tunteita ei syty vaikka olen kuukausia käyttänyt tutustumiseen.

Olen ihan ammattilaisenkin kanssa käsitellyt asiaa ja tiedostan kyse olevan varmastikin kiintymyssuhteista. Siltikään tiedostaminen ja asian kanssa työskentely ei ole muuttanut asiaa.

Voiko tällaiselle tehdä mitään?? 

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän kun selvität niin Suomen syntyvyys lähtee heti nousuun.

Ongelma on aina ollut se, että jokainen nainen syttyy vain j ännämiehistä.

Vierailija
2/73 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikainen terapia ja yksinolo on ainoa keino normalisoitua. Kuulostaa että tunneelämäsi on todella pahasti vaurioitunutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkäaikainen terapia ja yksinolo on ainoa keino normalisoitua. Kuulostaa että tunneelämäsi on todella pahasti vaurioitunutta.

Terapiassa on käyty pitkään jo asioita työstämässä ja olen ollut pitkään myös yksin. Ap

Vierailija
4/73 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää terapiaa. T: Vastaamo

Vierailija
5/73 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatka samaan malliin. yksikään kunnon mies ei halua vararenkaaksi jänniksiin näppinsä polttaneille

Vierailija
6/73 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa tähän nyt katkeria ja vihamielisiä vastauksia, vaan oikeasti ajatuksia joista voisi olla hyötyä eteenpäin pääsyssä. En ole valinnut tätä tilannetta vaan haluan tähän muutoksen. Ap 

Vierailija
7/73 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tota voi korjaa, mulla on sama juttu! Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet ja pistä välit poikki niihin ihmisiin, jotka eivät hyväksy sua sellaisena kuin olet T. Pitkä Kela-terapia

Vierailija
8/73 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tota voi korjaa, mulla on sama juttu! Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet ja pistä välit poikki niihin ihmisiin, jotka eivät hyväksy sua sellaisena kuin olet T. Pitkä Kela-terapia

Haluaisin kuitenkin tulevaisuudessa parisuhteen enkä olla loppuelämääni yksin. Ap

Vierailija
9/73 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat niiden hakkaajien deittailua, kunnes tulee liikaa kilometrejä, etkä kelpaa enää nyrkkeikysäkiksi. Jotain sääliäkö olet vailla?

Vierailija
10/73 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastut jänniksiin, koska he ovat komeita, hauskaa seuraa ja hyviä sängyssä. Mielestäni on täysin ymmärrettävää, että tuollaiset miehet sytyttävät sinut.

Suoraan sanottuna, miksi kukaan edes haluaisi tavallisen tylsää miestä, jos on kerran päässyt jänniksen makuun?

Vierailija
11/73 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisiin tulee aina katkerat incelit raivoamaan ja purkamaan omaa pahaa oloaan. Heidän kannattaisi tarkastella myös omaa asennettaan, sieltäkin voi löytyä syitä miksi naiset ei kiinnostu. Kannattaa vaan ohittaa nuo kommentit.

Vierailija
12/73 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuitenkin tulevaisuudessa parisuhteen enkä olla loppuelämääni yksin. Ap

Se juna on tainnut mennä jo. Kuulostat siltä että et ole sellainen joka pystyisi olemaan tasapainoisessa rakastavassa aikuisessa parisuhteessa. Ehkä jopa ahdistut sellaisesta. Todennäköisesti muutaman vuoden jälkeen petät ja vaihdat taas samoihin vanhoihin kuvioihin lennosta. 

Vierailija
13/73 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tyytyä inceliin.

Vierailija
14/73 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kannattaa unohtaa jännäjoonakset ja muut hauskat/itsevarmat seuramiehet. 

Vierailija
15/73 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka jänniksen kyytiin lähtee, saa luvan kestää. Itsepähän valitset.

Vierailija
16/73 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin olen näin tehnytkin ja tietoisesti yrittänyt rakentaa suhdetta toisenlaisten miesten kanssa. Jos tämä olisi pelkästään järjellisen päätöksen asia niin tuskin mitään ongelmaa olisi. Ap

Vierailija
17/73 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
18/73 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen katsoo apn kaltaisia alaspäin. 

Vierailija
19/73 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten AP voisi unohtaa jännäjoonakset, kun se on kirjaimellisesti juuri se miestyyppi johon AP kokee vetoa. Sama kuin sanoisi heteromiehelle että "ala vaan homoksi".

Parempi olisi että AP vaan hyväksyisi itsensä, ja sen että jännikset ovat hänen juttunsa ja kohtalonsa. Emme me ihmiset oikeasti pysty tietoisesti muuttamaan sitä mihin koemme seksuaalista vetoa. 

Vierailija
20/73 |
12.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa uskaltaa ottaa riskejä ja elää täysillä,

koska tämä elämän osa-alue ei ole suoritus ja teit mitä tahansa, voit päätyä yksin

Joten kuuntele sitä mitä kohti menet luonnostaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän