Kaveri luottotiedoton. Ostin hänen puolestaan osamaksulla erään tarvitsemansa tavaran. Ei maksa, miten suhtautua?
Eli omilla tiedoilla laitoin osamaksulla. Olen maksanut nyt muutaman erän mutta maksumuistutuksia tulee, eli ei maksa pois vaikka tiedot hänellä on. Olen pyytänyt maksamaan mutta ei reagoi tähän.
Kyseessä hyvä kaveri kuitenkin enkä tämän takia meidän välille mitään hankaluuksia halua. Kuitenkin tämä häiritsee kun lupailustaan huolimatta (ostohetkellä) ei suorita maksuja..
Kommentit (152)
Eipä toi kovin hyvältä kaverilta kuulosta, ja sinä puolestasi vaikutat liian kiltiltä ja helposti vedätettävältä. Itse menisin oven karmit kaulassa hakemaan omani pois, ja ulosmittaisin muut tappiot irtaimistosta, ja vääntelisin huijarin siihen kuntoon että kävelisi hassusti seuraavat puoli vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Hae tavara kaverilta pois jos ei ala maksamaan .
Tämä. Ja kaveri kiertoon. Ei voi kovin hyvä kaveri olla, jos tuollaista tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka suuresta summasta on kyse ? Pystytkö maksamaan koko summan pois ja velkomaan summan sitten suoraan kaverilta ? Älä ainakaan omia luottotietojasi menetä moisen takia äläkä enää ikinä lainaa kenellekkään rahaa .
Onneksi kyse on "vain" muutamasta sadasta. Ymmärrän jos rahaa ei ole mutta olisi kiva kuitenkin jos edes selventäisi tilannetta ja yrittäisi edes vähän maksaa mutta ei reagoi mitenkään. Ap
Sekin on mahdollista että hän on tehnyt saman tempun useammalle ihmiselle, ei olisi mikään mahdottomuus. Työpaikoilla on ollut sellaisia henkilöitä jotka lainailevat useilta henkilöitä näiden tietämättä ja sitten jäävät lainaajat nuolemaan näppejään.
Olet nyt oppirahasi maksanut.
Kaverisi on ihan syystä menettänyt luottotietonsa. Sellaiselle ei kannata lainata rahaa eikä ottaa hänen velkojaan tai osamaksujaan omiin nimiin.
Yleensä noilla on moneen suuntaan petoksia menossa, omaatuntoa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveris pitää itsellään sun omistamaa tavaraa. Hae se tavara pois tai sanot että teet ilmon anastuksesta.
Varkautta ei ole tapahtunut.
t vihervasemmistolainen
Näetkö näitä "vihervasemmistolaisia" nytkin ympärilläsi?
purra käski niiden mennä töihin. tuskin menivät.
Aika röyhkeää pyytää kaverilta tuollaista palvelusta ja jättää maksamatta. Ei ole ystävyyden arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Oppirahat joudut maksamaan. Välit poikki, kun ei edes selitä mikä vialla. Mistä ajattelit persaukisen saavan yhtäkkiä satoja euroja?
Öö, ymmärsitkö lukemasi? Sen takiahan se osamaksu otetaan ettei niitä satoja euroja tarvi maksaa kerralla. O-S-Amaksu.
Luottotiedottomalle ei koskaan kannata ostaa omilla, mun yks kaveri teki toiselle samoin,, kerran jätti yhden erän maksamatta, toinen piti puhuttelun, sitten maksoi ja pyysi vielä jotain tilaamaan, kaveri sanoi ei onnistu , johon toinen tokaisi miksei kun sullahan on 10000 luotto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae se tavara kaverilta pois ja sano, että palautat, kun maksut on hoidettu.
Jos kaveri ei luovuta tavaraa eikä päästä asuntoonsa (missä tavara todennäköisesti on) sisään niin sitten ap ei voi asialle yhtään mitään.
No jos ap on maksanut kyseisen tavaran ja maksaa siitä, voi hän ilmoittaa tavaran varastetuksi ja kun tietää varkaankin niin poliisit hakevat pois sen.
Eräs sukulainen lainasi multa 500 e hätätilanteessa. sen jälkeen ei saanut häneen mitään yhteyttä. meni monta vuotta ja sitten tuli kinuamaan takaajaksi. Siinä yhteydessä kysyin koska maksat velkasi, se sanoi että MINÄ olen hänelle velkaa. Lähetin kopion velkakirjasta. Nyt ei olla enää kavereita nyyh :D