Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Välttelettekö naapureitanne?

Vierailija
10.05.2024 |

Ja asutko omakotitalossa, rivarissa vai kerrostalossa? 

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Asutaan maalla omakotitalossa.

Vierailija
2/53 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen aina naapureita, asuin sitten missä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni, mutta en äärimmäisyyksiin. En kaipaa jutella satunnaisille ihmisille.

Vierailija
4/53 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin kyllä välttelen. Saimme riesaksemme liian tuttavallisen naapurin aikoinaan ja tämä pariskunta sitten keksi joka viikonloppu soitella meille että "tulkaa kylään" jos meillä näkyi valot. Ja aina piti olla kissavahtina kun nämä lähti reissuun jne hyväksikäyttöä. Eli todellakin välttelen.

5/53 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun rivitalossa ja joitain naapureita välttelen, joitain en. 

Vierailija
6/53 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttele. Omakotitalossa asutaan. En kyllä vältellyt kerrostalossakaan. En pelkää ihmiskontakteja.

Vierailija
7/53 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä että jos selvästi kuulen naapurini rappukäytävässä, odotan että se poistuu ennen kuin lähden itse, mutta en juokse karkuun tai piilottele nurkan takana jos käy niin että satun jonkun kanssa hissiin tai rappukäytävään samaan aikaan, vaan tervehdin normaalisti.

Vierailija
8/53 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mulla on mukavat naapurit. Aina voi kysyä apua ja kesäisin juodaan kahvia ja grillataan yhdessä pihalla. Pienkerrostalo. 

Vierailija
9/53 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.  Kivat naapurit sekä Helsingissä kerrostalossa että mökillä. Tarpeeksi hienotunteisia ettei tule heti utelemaan mutta välillä sitten vähän rupatellaan.  Mökkinaapurit käy kaffilla ja talonväen kanssa grillataan.

Vierailija
10/53 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs kiksejä sä oikein saat tästä vain huvikseen kyselemisestä?

Vierailija
11/53 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Mulla on mukavat naapurit. Aina voi kysyä apua ja kesäisin juodaan kahvia ja grillataan yhdessä pihalla. Pienkerrostalo. 

Onko tuo totta, jos on niin on jotain mitä et tiedä

Vierailija
12/53 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä neljästä välttelen, koska ne on aidosti hulluja tai ainakin se nainen on. Kaikki muutkin välttelee. Kahden naapurin kanssa jutellaan aina kun nähdään ja yhteen suhtaudun neutraalisti, eli moikataan, mutta harvemmin jutellaan. Asutaan ok-taloissa ja tontit on 5000-10000m^2, eli ei nyt onneksi olla mitään ikkuna naspureita olla.

Vierailija
13/53 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa, ai että me suomalaiset ollaan sosiaalisia.

Vierailija
14/53 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, kun ei vaan jaksa. Yleensä en. Jään juttelemaan, pidän ovea auki ja hoidan pihaa vaikkei tarvitsisi, siinä tulee törmättyä naapureihin. Kerrostalossa asun. 

Vierailija
15/53 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kerrostalo. Jotenkin menee niin outoa hiihtäjää ja erilaisissa elämäntilanteissa. Alue on jotenkin "kylmä" kiireinen, ei ehkä niin lämminhenkinen. Apua sain upealta pariskunnalta kun avain putosi kerran rappurallin alle. Miehellä oli voimaa nostaa sitä ja nainen nappasi avaimen pois sieltä.

Vierailija
16/53 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan ignoretan. Ei kiinnosta olivast keitä hyvänsä.

Vierailija
17/53 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietoisesti välttele. Tosin aika harvoin satun kenenkään kanssa samaan aikaan rappuun. Mikäli joku alkaa jutella, niin en lähde karkuun. Välillä tosin tuntuu, että mulla ei edes ole naapureita, ihmiset osaavat ainakin tässä kerrostalossa olla hiljaa.

Vierailija
18/53 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en juttele naapureideni kanssa

Vierailija
19/53 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä. Krstalo.

Vierailija
20/53 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa, ai että me suomalaiset ollaan sosiaalisia.

Kyse on oikeasti ihan puhtaasti ujoudesta. Ette kestäisi päivääkään Afrikassa. ;)