Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Välttelettekö naapureitanne?

Vierailija
10.05.2024 |

Ja asutko omakotitalossa, rivarissa vai kerrostalossa? 

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en näe, kuule, haista naapuria niin kaikki hyvin.

Hienosti kiteytetty, kiitos! 👌🏼

Vierailija
42/53 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En välttele. Omakotitalossa asutaan. En kyllä vältellyt kerrostalossakaan. En pelkää ihmiskontakteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En välttele. Omakotitalossa asutaan. En kyllä vältellyt kerrostalossakaan. En pelkää ihmiskontakteja.

Just tuollaisten riesojen takia joudun tekemään suunnitelmia ulos lähtiessäni. Ryhdyt vain välttelemään, niin teet palveluksen monelle.

Olen eri, mutta siis miksi koet noin voimakasta tarvetta vältellä? 

Asunut koko ikäni kerrostalossa, on tullut monta tilannetta kun naapurin tunteminen on ollut iloksi ja hyödyksi molemminpuolin. Tuntuisi karulta olla moikkaamatta ihmistä joka elää seinän takana. 

Vierailija
44/53 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen.

Vierailija
45/53 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paria kyylää kartan. Muuten kyllä tervehdin ja juttelen , mieluimmin vain ilmoista , koska jos muuta juttelisi niin saisi asioitaan lähes päivän lehdestä lukea. Tietoisesti erkaannutan itseni määrätyn kaltaisista ihmisistä. En myöskään pidä siitä kun minulle seuraansa väkisin tyrkytetään ja sisälle tungetaan.

Vierailija
46/53 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa asuessani en mennyt rappukäytävään, jos kuulin siellä olevan jonkun muun. 

Nykyään asun maalla omakotitalossa, eikä mulla ole naapureita. En edes tiedä, keitä noissa lähimmissä (mun talolta n. 800m päässä) taloissa asuu. 

Vierailija
47/53 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttele mutta en myöskään vaivaa ketään. Kuljen omiani ja tervehdin vastaantulijoita. 

Vierailija
48/53 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En välttele mutta en myöskään vaivaa ketään. Kuljen omiani ja tervehdin vastaantulijoita. 

Camel - mies joka kulkee omia polkujaan.

Vierailija
49/53 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttele. Asun pienkerrosralossa ja naapureiden kanssa tulee juteltua jo ihan taloyhtiön asioista ja joskus muutenkin jutellaan. 

Vierailija
50/53 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikalailla joo. Mutta ihan vaan sen vuoksi millaisia mun naapurit on. Yksi on vainoava ja valittava stalkkeri, yksi vaikuttaa muuten vaan hullulta, yksi utelee kaikkien henkilökohtaiset asiat, muutama ei puhu suomea. Koita tosta sakista nyt löytää joku kiva naapurituttavuus.

Vierailija
51/53 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Camel - mies joka kulkee omia polkujaan.

Olen nainen. Onko yhtä pätevä?

Vierailija
52/53 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colt - iskee miehen makuun 

Tosta oli aina väännös iskee miehen katuun.

Vierailija
53/53 |
11.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä pariskuntaa vähän välttelen, kun ukko ei tervehdi koskaan ja vituttaa se epäkohteliaisuus. Muuten ok leppoisat naapurit. Ei ole ketään kyylää tässä taloyhtiössä, niitä olen vältellyt joskus aikaisemmissa taloissa.