Pitääkö joku oikeasti vielä ääniä päällä puhelimessa :DD
Olin bussissa ja jonkun tyypin puhelin alkoi soida. Hämmennyin hetkeksi koska en muista milloin olisin viimeksi kuullut yhdenkään puhelimen soivan. Olikohan tämä joku aikamatkustaja kymmenen vuoden takaa 🤔
Kommentit (83)
Helpompi vastata jos puhelin soi. En tuijota luuria 24/7.
Ja miksi niitä ääniä ei voi pitää päällä? Mulla menee yöksi do not disturb päälle mutta muuten on äänet kokoajan, ellei tilanne muuta vaadi. Jos joku whatsapin kilinä ottaa päähän niin keskustelu mutelle.
N~40v
Itse pidän, mutta mulla ei olekaan älypuhelinta, jossa olisi häiritseviä ilmoitusääniä. Kuuluu vain saapuvien tekstiviestien ja puheluiden äänet, eikä niitäkään päivittäin. N36
Omani on perinteinen Nokian luritus.
Mieti ap miks sen laitteen nimi on puhelin!
Niinpä...
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi niitä ääniä ei voi pitää päällä? Mulla menee yöksi do not disturb päälle mutta muuten on äänet kokoajan, ellei tilanne muuta vaadi. Jos joku whatsapin kilinä ottaa päähän niin keskustelu mutelle.
N~40v
No kyllä sen äänettömällä olevan puhelimen värinän huomaa.
Mistä muuten tiedän jonkun soittavan, jos äänet ovat pois. Haluan olla tavoitettavissa, mutten soitella aina takaisin, saati joka asiaa viestien hoitaa. Työasiat aika hankalia olisivat ilman luuriin vastaamista.
Aloin pitää salarakkaan myötä. Kiva huomata viestit. Ennen en koskaan pitänyt ääniä päällä
Ainiin unohin että tää palsta on täynnä niitä buumereita 😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N~40v
No mä en kyllä huomaa, kun kännykkä on käsilaukun pohjalla.
Tottakai pidän. Mistä pöllöpalstan veetijonnet muuten tietäisi, että tässä on Boomeri mitä palstalla moittia ja omaa egoa ( koittaa) pönkittää.
Nuoret, niin kuin tämä ap, ei uskalla puhua puhelimeen.
Klassikko on kyl se, kun boomerilla alkaa jossain kassinpohjalla oleva puhelin soimaan jossain julkisessa kulkuvälineessä ihan HEMMETIN kovaa, ja sitten tää henkilö ei tunnu itse ensin edes huomaavan koko asiaa, ja tämän jälkeen sen puhelilmen esiinkaivamiseen menee pari minuuttia.
Huippuhetki on se, kun puhelin viimein on ulkona kassista, ja sen ääni kuuluu ihan hiton lujaa joka paikkaan. Tässäkään kohtaa boomeri ei osaa vastata siihen heti vaikka luuri on jo kädessä, vaan mulkoilee ja tutkii laitetta ensin hyvän aikaa, ja koko ajan joku TILULULU raikuu.
Det att någons telefon ringer stör inte alls till skillnad från dröset med dårar som inte begriper att använda hörlurar.
Minä. Ei ole luuri juurtunut pysyvästi käteen, vaan saattaa olla esim. takin taskussa tai käsilaukussa eikä ole mitään tarvetta kytätä sitä ilman syytä = puhelu tai viesti. Julkisilla paikoilla huomaan nykyään varsin usein olevani ainoa joka ei muissa maailmoissa tuijota puhelinta jatkuvasti naama kiinni ruudussa.
Toinen hyvä on se, kun vähän nuorempi chattailee whatsapissa tms. ja sillä on näppäinäänet päällä. Joka painalluksesta kuuluu joku ärsyttävä napsaus, ja jokainen saapuva viesti pitää saattaa kaiken kansan tiedoksi sillä viestiäänellä, vaikka tyyppi tuijottaa kädessään olevaa luuria koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Minä. Ei ole luuri juurtunut pysyvästi käteen, vaan saattaa olla esim. takin taskussa tai käsilaukussa eikä ole mitään tarvetta kytätä sitä ilman syytä = puhelu tai viesti. Julkisilla paikoilla huomaan nykyään varsin usein olevani ainoa joka ei muissa maailmoissa tuijota puhelinta jatkuvasti naama kiinni ruudussa.
No onko se sitten niin hiton tärkeää pystyä vastaamaan puheluun joka paikassa? Mä en ainakaan koskaan vastaa bussissa tai junassa tai muutenkaan, jos on tuntemattomia ympärillä. Voihan sitä laittaa viestin että soitan myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N~40v
En huomaa koska pidän puhelinta laukussa enkä kädessä. Minä seuraan maailmaa, en puhelinta.
No ei tietenkään, koska ne äänet tulee älykellosta.
Vain redardit käyttää äänetöntä puhelinta.
Jotkut boomerit pitää mutta en kyllä muista nähneeni yhtään alle 50-vuotiasta äänet päällä enää pitkään aikaan