Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö joku oikeasti vielä ääniä päällä puhelimessa :DD

Vierailija
10.05.2024 |

Olin bussissa ja jonkun tyypin puhelin alkoi soida. Hämmennyin hetkeksi koska en muista milloin olisin viimeksi kuullut yhdenkään puhelimen soivan. Olikohan tämä joku aikamatkustaja kymmenen vuoden takaa 🤔

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiin unohin että tää palsta on täynnä niitä buumereita 😁😁😁

Ja ääliö, sinä 😁

Vierailija
22/83 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmäpuhelimessani on äänet päällä odottaessani jotain tärkeää puhelua, muuten en jaksa pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Ei ole luuri juurtunut pysyvästi käteen, vaan saattaa olla esim. takin taskussa tai käsilaukussa eikä ole mitään tarvetta kytätä sitä ilman syytä = puhelu tai viesti. Julkisilla paikoilla huomaan nykyään varsin usein olevani ainoa joka ei muissa maailmoissa tuijota puhelinta jatkuvasti naama kiinni ruudussa.

No onko se sitten niin hiton tärkeää pystyä vastaamaan puheluun joka paikassa? Mä en ainakaan koskaan vastaa bussissa tai junassa tai muutenkaan, jos on tuntemattomia ympärillä. Voihan sitä laittaa viestin että soitan myöhemmin.

Mulla on perheessänikaksi kroonisesti sairasta henkilöä, joille olen tavoitettavissa aina, 24/7. Sen lisäksi en päivittäisessä arjessani kulje junilla, metroilla tai bussilla joten eipä luulisi sinun napaasi kaivelevan jos puhelimeni soi. Osaan myös siirtyä muualle sivummalle puhumaan pois häiritsemästä muita jos olen paikassa missä on enemmän väkeä.

Vierailija
24/83 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään, koska ne äänet tulee älykellosta.

Vain redardit käyttää äänetöntä  puhelinta.

Nykynuoret alkaa olen pudonneet kehityksen kelkasta, Mulla on pikkurillissäkin enemmän älyä.

Vierailija
25/83 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Det att någons telefon ringer stör inte alls till skillnad från dröset med dårar som inte begriper att använda hörlurar.

Drös?

Vierailija
26/83 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain retardi ei osaa kirjoittaa sanaa oikein, eikä näytä se kello sitä älyäkään tuovan.

Vierailija
27/83 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti pidän.

Vierailija
28/83 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain retardi ei osaa kirjoittaa sanaa oikein, eikä näytä se kello sitä älyäkään tuovan.

Tiedätkö mitä yhteistä on hiilellä ja lotalla?

Vierailija
29/83 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 49v ja olen aina pitänyt äänet päällä. En minä huomaisi sitä pelkkää värinähälytystä, enkä omista älykelloa.

Vierailija
30/83 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mitä yhteistä on hiilellä ja lotalla?

Molemmat on jylsijöitä.

- sivusta

Vierailija
31/83 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassikko on kyl se, kun boomerilla alkaa jossain kassinpohjalla oleva puhelin soimaan jossain julkisessa kulkuvälineessä ihan HEMMETIN kovaa, ja sitten tää henkilö ei tunnu itse ensin edes huomaavan koko asiaa, ja tämän jälkeen sen puhelilmen esiinkaivamiseen menee pari minuuttia.

Huippuhetki on se, kun puhelin viimein on ulkona kassista, ja sen ääni kuuluu ihan hiton lujaa joka paikkaan. Tässäkään kohtaa boomeri ei osaa vastata siihen heti vaikka luuri on jo kädessä, vaan mulkoilee ja tutkii laitetta ensin hyvän aikaa, ja koko ajan joku TILULULU raikuu.

On sulla vaikea elämä, voi nyyh.

Vierailija
32/83 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö joku vielä puhelinta päällä? Netti, tietokone ja discordikin on keksitty.

Vierailija
33/83 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pidä puhelinta värinällä.

Pelkääkö ap puhua puhelimessa. Hui, joku soittaa! Ääk, en uskalla vastata.

Vierailija
34/83 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuittaa asiat lyhyesti meemillä. Kirjoitustaidottomien tekniikka.

Vierailija
35/83 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyne - Pimpeli pom

Vierailija
36/83 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen klassikko on se, kun alle 40v on kaikki valveillaolohetkensä puhelin kädessä. Silti eivät uskalla soittaa puhelimella. Lisäksi menevät lehtiin valittamaan, että uuvuttaa ja ahdistaa ja masentaa. Wonder why, kun ei muuta tee kun tuijottaa typerää älykännykkää. 

Vierailija
37/83 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelin on soittamista varten.

Vierailija
38/83 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin puhelimissa saa läheiselle oman äänen? Ellei ole kaapissa tai kiinni välillä. Älypuhelin voi olla raskas jos paahtaa koko ajan. Joskus on pakko sulkea laitteet? Ellei ole hätä jollakin.

Vierailija
39/83 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Det att någons telefon ringer stör inte alls till skillnad från dröset med dårar som inte begriper att använda hörlurar.

Tomaatteja poimiessa ei voi käyttää puhelinta

Vierailija
40/83 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääniä?