Pitääkö joku oikeasti vielä ääniä päällä puhelimessa :DD
Olin bussissa ja jonkun tyypin puhelin alkoi soida. Hämmennyin hetkeksi koska en muista milloin olisin viimeksi kuullut yhdenkään puhelimen soivan. Olikohan tämä joku aikamatkustaja kymmenen vuoden takaa 🤔
Kommentit (83)
Tyhmäpuhelimessani on äänet päällä odottaessani jotain tärkeää puhelua, muuten en jaksa pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä. Ei ole luuri juurtunut pysyvästi käteen, vaan saattaa olla esim. takin taskussa tai käsilaukussa eikä ole mitään tarvetta kytätä sitä ilman syytä = puhelu tai viesti. Julkisilla paikoilla huomaan nykyään varsin usein olevani ainoa joka ei muissa maailmoissa tuijota puhelinta jatkuvasti naama kiinni ruudussa.
No onko se sitten niin hiton tärkeää pystyä vastaamaan puheluun joka paikassa? Mä en ainakaan koskaan vastaa bussissa tai junassa tai muutenkaan, jos on tuntemattomia ympärillä. Voihan sitä laittaa viestin että soitan myöhemmin.
Mulla on perheessänikaksi kroonisesti sairasta henkilöä, joille olen tavoitettavissa aina, 24/7. Sen lisäksi en päivittäisessä arjessani kulje junilla, metroilla tai bussilla joten eipä luulisi sinun napaasi kaivelevan jos puhelimeni soi. Osaan myös siirtyä muualle sivummalle puhumaan pois häiritsemästä muita jos olen paikassa missä on enemmän väkeä.
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään, koska ne äänet tulee älykellosta.
Vain redardit käyttää äänetöntä puhelinta.
Nykynuoret alkaa olen pudonneet kehityksen kelkasta, Mulla on pikkurillissäkin enemmän älyä.
Vierailija kirjoitti:
Det att någons telefon ringer stör inte alls till skillnad från dröset med dårar som inte begriper att använda hörlurar.
Drös?
Vierailija kirjoitti:
Vain retardi ei osaa kirjoittaa sanaa oikein, eikä näytä se kello sitä älyäkään tuovan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain retardi ei osaa kirjoittaa sanaa oikein, eikä näytä se kello sitä älyäkään tuovan.
Tiedätkö mitä yhteistä on hiilellä ja lotalla?
Olen 49v ja olen aina pitänyt äänet päällä. En minä huomaisi sitä pelkkää värinähälytystä, enkä omista älykelloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä yhteistä on hiilellä ja lotalla?
Molemmat on jylsijöitä.
- sivusta
Vierailija kirjoitti:
Klassikko on kyl se, kun boomerilla alkaa jossain kassinpohjalla oleva puhelin soimaan jossain julkisessa kulkuvälineessä ihan HEMMETIN kovaa, ja sitten tää henkilö ei tunnu itse ensin edes huomaavan koko asiaa, ja tämän jälkeen sen puhelilmen esiinkaivamiseen menee pari minuuttia.
Huippuhetki on se, kun puhelin viimein on ulkona kassista, ja sen ääni kuuluu ihan hiton lujaa joka paikkaan. Tässäkään kohtaa boomeri ei osaa vastata siihen heti vaikka luuri on jo kädessä, vaan mulkoilee ja tutkii laitetta ensin hyvän aikaa, ja koko ajan joku TILULULU raikuu.
On sulla vaikea elämä, voi nyyh.
Pitääkö joku vielä puhelinta päällä? Netti, tietokone ja discordikin on keksitty.
En todellakaan pidä puhelinta värinällä.
Pelkääkö ap puhua puhelimessa. Hui, joku soittaa! Ääk, en uskalla vastata.
Ap kuittaa asiat lyhyesti meemillä. Kirjoitustaidottomien tekniikka.
Toinen klassikko on se, kun alle 40v on kaikki valveillaolohetkensä puhelin kädessä. Silti eivät uskalla soittaa puhelimella. Lisäksi menevät lehtiin valittamaan, että uuvuttaa ja ahdistaa ja masentaa. Wonder why, kun ei muuta tee kun tuijottaa typerää älykännykkää.
Joissakin puhelimissa saa läheiselle oman äänen? Ellei ole kaapissa tai kiinni välillä. Älypuhelin voi olla raskas jos paahtaa koko ajan. Joskus on pakko sulkea laitteet? Ellei ole hätä jollakin.
Vierailija kirjoitti:
Det att någons telefon ringer stör inte alls till skillnad från dröset med dårar som inte begriper att använda hörlurar.
Tomaatteja poimiessa ei voi käyttää puhelinta
Ja ääliö, sinä 😁