Mistä voi työtön 38v mies löytää työttömän naisen? Siis sellaisen jolla ei ole päihde -tai elämänhallinnan ongelmia.
Ajattelin vain että työtön nainen hyväksyisi minunkin työttömyyteni.
Mutta en halua seurustella päihderiippuvaisen tai pahasti mt-ongelmaisen kanssa
Itse kun olin aktiivinen ja normaali mies...harrastan liikuntaa ja käyn salilla 3-4 kertaa viikossa...Et tunnistaisi minua työttömäksi jos kohtaisimme kadulla.
Kommentit (58)
Suomessa saa jokainen työn, jos vain jaksaa hieman yrittää. Ap ei jaksa, koska muiden rahoilla laiskottelu kiinnostaa enemmän.
Pitäisi olla vähän sellainen naapurintyttömäinen Jennifer Aniston tyyliin.
Ap
Sieltä liikuntaharrastustesi parista? Päiväsaikaan salillakävijät SAATTAVAT olla työttömiä tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä liikuntaharrastustesi parista? Päiväsaikaan salillakävijät SAATTAVAT olla työttömiä tai sitten ei.
Kaikki naiset on vaan kuulokkeet korvilla niin vaikea ottaa salilla tai lenkkipoluilla kontaktia naisiin.
Ap
Miksi sä Konala jankutat?
https://www.vauva.fi/keskustelu/5567000/nainen-voisitko-seurustella-38-…
Itse en pysty tällä hetkellä sairauden vuoksi työskentelemään, mutta en mitenkään rajoittanut kumppanin hakua muihin samassa tilanteessa oleviin vaan hain ihan samoista paikoista kun muutkin ihmiset. Työelämässä olevan kumppanini tapasin lopulta eräässä sosiaalisessa tapahtumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset on vaan kuulokkeet korvilla niin vaikea ottaa salilla tai lenkkipoluilla kontaktia naisiin.
Ap
Totta. Ja tuo koskee myös miehiä. Kaikilla on koko ajan kuulokkeet päässä tai sitten räplätään puhelinta jatkuvasti. Mahdollisuus spontaaniin kohtaamiseen on vähentynyt huomattavasti älypuhelimien myötä.
Ethän itse pakene puhelimeesi julkisilla paikoilla, ap?
Aika moni työtön ja ongelmainen on gang stalking -kerhossa, löytyy uccoa ja accoa. Saa ainakin jotain someseuraa.
Jos naisella on tasapainoinen luonne ja elämänhallinta kunnossa, hän luultavasti ei ole työtön.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä Konala jankutat?
https://www.vauva.fi/keskustelu/5567000/nainen-voisitko-seurustella-38-…
Ihan eri aihe tuossa aloituksessa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Totta. Ja tuo koskee myös miehiä. Kaikilla on koko ajan kuulokkeet päässä tai sitten räplätään puhelinta jatkuvasti. Mahdollisuus spontaaniin kohtaamiseen on vähentynyt huomattavasti älypuhelimien myötä.
Ethän itse pakene puhelimeesi julkisilla paikoilla, ap?
Jätän puhelimen kotiin kun menen salille tai lenkille.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Työttömien yhdistyksistä/tapahtumista.
Kuka ihme kuuluu johonkin työttömien yhdistykseen? En ole koskaan kuullut yhdestäkään työttömien yhdistyksissä kävijästä ja tunnen sentään aika monta työtöntä.
Sun monialainen asennevammaisuutesi loistaa niin pitkälle että et ikinä mistään.
Miten saisin kamelin läpi neulansilmästä?